1 db iroda és 3 db szaniter konténer
Részletezés:
☛ az összes bejárati ajtó: zárható, hőszigetelt acél ajtó 87,5 x 200 cm méretben
☛ A egység szaniter konténer szaniter részen 1 db kétrétegű 4mm-es hőszigetelt szaniter ablak (30x30cm és 60x60cm közötti méretben) a tartózkodó részen nem kell ablak
☛ A egység iroda konténerben 2 db 90x120 cm-es redőnnyel ellátott kétrétegű 4mm-es hőszigetelt ablak
☛ B egység szaniter konténer szaniter részen 1 db kétrétegű 4mm-es hőszigetelt szaniter ablak (30x30cm és 60x60cm közötti méretben) a tartózkodó részen 1 db 90x120 cm-es redőnnyel ellátott kétrétegű 4mm-es hőszigetelt ablak
☛ C egység szaniter konténer szaniter részen 1 db kétrétegű 4mm-es hőszigetelt szaniter ablak (30x30cm és 60x60cm közötti méretben) a tartózkodó részen 1 db 90x120 cm-es redőnnyel ellátott kétrétegű 4mm-es hőszigetelt ablak
☛ falak: 100 mm-es ásványgyapot szigetelés
☛ padló: 100 mm-es ásványgyapot szigetelés
☛ tető: 100 mm-es ásványgyapot szigetelés
☛ A egység: 7 db dugalj
☛ B egység: 5 db dugalj
☛ C egység: 5 db dugalj
☛ 1 db minimum 100 literes, maximum 160 literes hűtő, egy fagyasztó rekesszel
☛ 1 db 60 literes szemetes
☛ 1 db üzemi elsősegélydoboz 30 főig
☛ 1 db legalább 23 literes, maximum 28 literes, minimum 800 W teljesítményű mikrohullámú sütő
☛ 1 db MSZ EN 3 szabványnak megfelelő, felfüggesztőn elhelyezhető, minimum 5 kg maximum 8 kg oltásteljesítményű tűzoltó készülék
Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 14 naptári nap.
Az ajánlattétel feltétele a kiírásban meghatározott kötelező előzetes helyszíni bejáráson való részévétel.
Ajánlatkérő csak tételes árajánlatot fogad be.
A beszerzés szakmai kapcsolattartója:
Puskás Izabella (puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu)
Tel.: 06/30-361-8734
Bejárás tervezett időpontja: 2020.09.28. 10:00 , A találkozó helyszíne: Tisza Lajos krt. 107. (GH belső udvar-porta).
A tervezett időpont nem megfelelősége esetén, legyen szíves, Puskás Izabellával egyeztessen.
Teljesítés:
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető
A pályázatból kizáró okok:
Ajánlatukat, kérjük, forintban adják meg.
Az árut szegedi kiszállítással kérjük.
A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai kapcsolattartót.
Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Az aktuális beszerzési eljárás érvénytelenítésre került.
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,