2018. december 03.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/KB09424
Ajánlattételi határidő: 2018. december 06 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől 1 éves időtartamon belül
A beszerzés rövid ismertetője:
Szekvenálási feladatok elvégzése az SZTE ÁOK Orvosi Genetikai Intézet részére
Specifikáció:
Kapilláris szekvenálás, mely az alábbiakat tartalmazza:
- Vállalkozó köteles elvégezni a szekvenálandó minták előzetes értékelését, minőségének ellenőrzését agaróz gélen
- Vállalkozó köteles elvégezni a megkapott PCR termékek tisztítását a szekvenálási reakció elvégzése előtt
- A minták (a tisztított plazmid vagy PCR termék) szekvenálása és futtatása kizárólag ABI 3500-as szekvenátoron történhet
- Vállalkozó elvégzi az eredmények értékelését, megbizonyosodik a szekvenálás sikerességéről, és amennyiben szükséges, a minták újrafuttatását többletköltség nélkül elvégzi
- Vállalkozó biztosítja a minták megőrzését 60 napig
- Vállalkozó köteles megkezdeni a minták feldolgozását a beérkezést követő 24 órán belül
- Vállalkozó köteles a szekvenálási eredményeket a Megrendelő rendelkezésére bocsátani a minták beérkezését követően 3 munkanapon belül
- Sürgős minták esetében a Vállalkozó köteles a szekvenálási eredményeket a minták beérkezését követen 24 órán belül a Megrendelő rendelkezésére bocsátani
- A minták küldése nem egyszerre, hanem kisebb, nem egyenlő részletekben történik. Vállalkozó vállalja a szerződéses időszak alatt a heti többszöri megrendelés lehetőségét.
- A szerződéses időszak hossza előre nem meghatározható. Szerződéskötéstől kezdve a szerződéses mintaszám elérésnek időpontjáig tart.
- Fizetés a teljes mintaszám szekvenálását igazoló teljesítés igazolás kiállításától számított 60 nap.
- A minták érzékenysége miatt a minta feldolgozásának sürgős megkezdése kritikusan fontos, emiatt a szekvenálás magyarországi székhelyű cég által Magyarországon valósuljon meg.
- Megrendelő részéről küldendő minták feladása a hét bármely napján lehetséges és Szegeden valósul meg. Szállítási költség ne terhelje a Megrendelőt.
- Tervezett mennyiség: 1500 db termék
A mellékletben szereplő Felolvasólapot és Átláthatósági nyilatkozatot és a mellékelt táblázatot kérjük az árajánlattal együtt benyújtani.
Kérjük a Tisztelt Ajánlattevőt, hogy ha az ajánlata megtétele előtt a beszerzési eljárással kapcsolatban kérdése merül fel (az ajánlat megalapozott megtétele érdekében) telefonon vagy e-mailben keresse a szakmai
kapcsolattartót.
Fizetési mód: utólagosan, 60 napos átutalással
(Egyetemünk a számlát csak utólag, teljesítésigazolás után, az Önök által megadott számlaszámra fizeti ki!)
Ajánlati kötöttség a bontást követő 60 nap
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Letölthető állományok:
ÁTLÁTHATÓSÁGI NYILATKOZAT_SZTE.docxFelolvasólap.docxAjánlattevő által megadott egységárak.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Varjasi Ottó, osztályvezető
varjasi.otto@med.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dávidné Kosztolányi Beáta, ügyvivő szakértő SZTE SZAKK Logisztikai Iroda, tel: 62/341-676
email:
davidne.kosztolanyi.beata@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Delta Bio 2000 Kft
Nyertes ajánlati ár: 4 350 000,-Ft+ÁFA