Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PM14783

Alaprajzokkal kiegészített ajánlattételi felhívás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIK épületében lévő folyadékhűtő kapacitás növelésének terveztetése
2025. július 14.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PM14783

Ajánlattételi határidő: 2025. július 23 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Tervezői teljesítés határideje: 60 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Tárgy: SZTE TIK épületében lévő folyadékhűtő kapacitás növelésének terveztetése

 

Előzmények: SZTE JATIK épületben 2014-ben kiépített hőszivattyús rendszer és az épülettel egyidős folyadékhűtő mellé elengedhetetlen egy újabb és modernebb folyadékhűtő integrálása. Az utóbbi időben tapasztalt extrém meleg hónapok miatt a hőszivattyúk hűtési hatékonysága jelentősen romlott. Az épület irodáiban a déli óráktól kezdve gyakoriak a 30fok feletti hőmérsékletek is, mivel az épület hűtését a jelenlegi technológiával nem lehet tartani.

 

Elvégzendő feladat: rendszer kialakítására vonatkozó gépész valamint a gépészethez szükséges építészeti, villamos szakági tervek, költségvetések elkészítése.

 

Tervezési feladat:

  • Gépészetileg az új folyadékhűtő telepítés tervei, a folyadékhűtő meglévő rendszerbe illesztésének tervei
  • Épület elektromosság vonatkozásban csatlakozási pont a jelenlegi klímaudvarban biztosított betáp kábel, tervezési tevékenység az elosztó szekrény tervezése, valamint a folyadékhűtő erősáramú ellátás tervezése, a modulonkénti szakaszolás lehetőségének biztosításával.
  • Építészet és épület szerkezeti tervezés, a meglévő épületszerkezetek szilárdsági ellenőrzése, a folyadékhűtő fogadó szerkezet megtervezése.


Tervezési követelmények, előírások:

A tervek elkészítésénél alapvető szempont a műszakilag megfelelő, de költséghatékony megoldások betervezése. A tervezőnek le kell folytatnia, amennyiben szükséges hatósági, szakhatósági egyeztetéseket, valamint folyamatos konzultációkat az üzemeltető képviselőjével.

A tervezőnek a tervezési feladat megkezdése előtt egyeztetni kell a megrendelővel a kialakításáról, javasolt műszaki megoldásról, amiről jegyzőkönyvet kell felvennie. A tervezési feladatot csak jóváhagyás után lehet elkezdeni! A tervező köteles munkaközi tervet 1 példányban bemutatni illetve leadni. A jóváhagyott munkaközi terv után lehet elvégezni a teljes dokumentálást, kivitelezést.

A tervezőnek a tervezési feladat elvégzéséhez szükséges mindennemű feltárást el kell végezni, ezek költségét – az ideiglenes helyreállítással – az ajánlati árnak tartalmaznia kell. Az egyetem a feltáráshoz szükséges területet biztosítja.

A tervezést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell végezni. A tervezőnek lehetőleg olyan megoldásokat kell beterveznie, melyek megvalósítása nem építési engedély, vagy bejelentés köteles tevékenység.

A tervezési feladat kiviteli tervek készítése az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 22. § szerint. A kivitelezési dokumentáció minden munkarészét olyan léptékben és kidolgozottsági szinten kell elkészíteni, amilyen mértékben az a megértéséhez, a kivitelezéshez, az építési-szerelési munka szakszerű elvégzéséhez, és az építőipari kivitelezés ellenőrzéséhez szükséges. A kivitelezési dokumentáció tartalmi követelménye tekintetében figyelembe kell venni a Magyar Építész Kamara és a Magyar Mérnöki Kamara vonatkozó, szakmai követelményeket megállapító szabályzatait, a kiviteli tervet ez alapján kell elkészíteni.


Kiviteli tervek benyújtási határideje: a szerződés hatályba lépését követő első dokumentált munkaindító megbeszélés napjától számított 60 naptári nap 

Befejezési határidő:

  • Kiviteli terv határideje: 50 naptári nap
  • Kiviteli terv megrendelői véleményezése: 5 naptári nap
  • Kiviteli terv szerződésszerű dokumentálása: 5 naptári nap
  • Tervezői teljesítés határideje: 60 naptári nap

 

Tervszolgáltatás:

  • Munkaközi terv: 1 pld. .pdf és .dwg file pendrive adathordozón
  • Kiviteli terv: 2 pld. papír + 1 pld. pdf és 1 pld. dwg file pendrive adathordozón
  • Szöveges tervanyag: 2 pld. papír + 1 pld. pdf és 1 pld. .dwg file pendrive adathordozón
  • Árazott és árazatlan költségvetés: 1 pld. papír + 1 pld. excel file pendrive adathordozón

 

Alkalmassági követelmények: 1 fő felsőfokú végzettségű G jelű korlátlan gépész tervező szakember megléte (nyilatkozattal és kamarai jogosultságot igazoló dokumentum csatolásával

 

Az ajánlattevő alkalmatlan, amennyiben nem rendelkezik az alábbi szakemberekkel:

1 fő felsőfokú végzettségű G jelű korlátlan gépész tervezővel

A szakember meglétére vonatkozó nyilatkozatot (szándéknyilatkozat), kamarai jogosultságot igazoló dokumentumot kérjük az ajánlathoz csatolni.

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, de arra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít megbeszélés szerint.

Kontaktszemély: Sári Krisztián (Tel/Mobil: +36 30/528-409)


A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő lehetőség szerint 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.

Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével a felhívással kapcsolatban kiegészítő tájékoztatást, illetve szakmai kérdéseket a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az első körös 5 munkanapos ajánlatételi határidő lejártát megelőző 2. munkanapig van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig vagy a meghosszabbított ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg

 

A Vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be. A számlák benyújtási feltétele a műszaki ellenőr és a teljesítésigazoló által aláírt teljesítésigazolás.

A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

 

Pályázatból kizáró okok:

  • alkalmassági követelmények igazolásának hiánya
  • árazótábla benyújtásának elmulasztása


Letölthető állományok:
Műszaki leírás_JATIK folyadékhűtő kapacitás növelés_tervezés.docx
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Árazótábla_JATIK folyadékhűtő kapacitás növelés_tervezés.xlsx
Felolvasólap.doc
TERVEZÉSI szerződés tervezet_TIK folyadékhűtő.pdf
1. sz. melléklet_Hűtés alaprajzok.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kötendő szerződés tervezete, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával – annak kötelező tartalmi elemeire vonatkozóan (pl: cégadatok, kötbér, garancia, fizetési feltétel stb.) - automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet szakmai tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, az ajánlat megalapozott megtétele érdekében azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: geller.eva@szte.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!


Ajánlattevő részéről vállalt ajánlati kötöttség az ajánlatok bontását követő naptól számított 60 naptári nap

Az Ajánlattevő az ajánlatához az ajánlat benyújtásától az ajánlati kötöttség ideje alatt kötve van, azt vissza nem vonhatja, illetve nem módosíthatja (kivéve, ha Ajánlatkérő az ajánlattételi felhívást a szakmai tartalom tekintetében módosítja). Az ajánlati kötöttség időtartama 60 (hatvan) naptári nap azzal, hogy a határidő kezdőnapja az ajánlattételi határidő lejártát illetve az ajánlatok bontását követő naptári nap. Az eljárás eredménytelenné nyilvánítása esetén a 60 napos időtartam lejárta előtt megszűnik az ajánlati kötöttség.

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Sári Krisztián, Tel: +36 30/528-409, E-mail: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE MI MÜR, tel: +36 30/528-409

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: KMS Mérnök Iroda Kft.
Nyertes ajánlati ár: 950 000,-Ft+ÁFA