Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PM14151

Kérdés-válaszokkal kiegészített ajánlattételi felhívás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái
2024. október 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PM14151

Ajánlattételi határidő: 2024. október 16 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a szerződés hatálya alatt folyamatosan

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái


Szerződés időtartama: a hatályba lépéstől számított 1+1 év, mindösszesen 2 év, illetve hatálya maximum a teljes szerződéses időszakra meghatározott keretösszeg (nettó 14.990.000 Ft) lehívásáig terjed. Évenként a határozott idő lejártát megelőző 30. napig bármelyik fél jogosult a szerződést felmondással megszüntetni. Amennyiben ilyen felmondás nem történik, úgy a szerződés további 1 év határozott időre meghosszabbodik. A szerződés a 2 év lejártával, illetve a jelen szerződés 3. pontjában megadott lehívható keretösszeg elérése esetén hatályát veszti.

Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépését követő dokumentált munkaterület átadást követően a rendszer karbantartási feladatokat 6 havonta köteles végezni a Vállalkozó, az eseti javítási munkálatokat a Megrendelővel történt egyeztetések alapján a szerződés hatálya alatt folyamatosan.

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE 40 helyszínén lévő napelemes rendszer komplett karbantartási és javítási munkái az 54/2014.(XII.5.) BM rendelettel kiadott Országos Tűzvédelmi Szabályzat 255. §. (7.) f. pontjában meghatározott rendkívüli karbantartás keretében, a Felülvizsgálat és Karbantartás Tűzvédelmi Műszaki Irányelvekben meghatározott tartalommal és dokumentációval.

 

A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információ:

Napelemes rendszer komplett karbantartása az érvényben lévő jogszabályok és az ide vonatkozó Tvmi ajánlások, és a telepítő átadási dokumentációjának karbantartási leírásainak megfelelően.

Alkalmassági feltétel:

Az Ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db a beszerzés tárgya szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2022 és 2023 években középületeken lett elvégezve, melynek értéke legalább nettó 2.000.000.-Ft. Ezt kérjük referencianyilatkozat formájában cégszerűen aláírva ajánlatához csatolni!

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét, a tevékenység tárgyát, valamint nettó ellenértékét!

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

Karbantartás:

  • Évi két alkalommal (6 havonta) napelemekről azon szennyeződések eltávolítását, ami a string termelését korlátozza, legalább 10%-os mértékben, fényképes dokumentálással (előtte-utána)
  • Megrendelő évi plusz egy alkalommal rendkívüli tisztítást írhat elő, ha olyan időjárási körülmény alakul, ami a napelemek termelését legalább 10% korlátozza.
  • Fogyasztási adatok leolvasása és termelési adatok letöltése és azok szerkesztett formában történő elektronikus leadása.
  • A nem webes rendszereknél a helyi leolvasás kötelezettsége
  • Távfelügyeleti rendszer kiépítéséhez szükséges internetes hálózat kiépítésének ajánlata, fényképekkel kiegészítve árazott és árazatlan formában.
  • Távfelügyeleti rendszer működésének biztosítása és javítása (ahol kiépítésre került)
  • Elosztók, csatlakozó vezetékek ellenőrzése, karbantartása és javítása
  • Élet-tűz- és balasetveszélyes hibák azonnali elhárítása
  • Karbantartási ütemterv elkészítése, amit az üzemeltetőnek jóvá kell hagyni
  • A helyszínen nem elhárítható garanciális hibák esetén a garanciális szolgáltató haladéktalanul történő értesítése a károk minimalizálása érdekében
  • A karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentumok és fényképek leadása papír és elektronikus formában (email)
  • Hibajavítási kötelezettség valamint a garanciális problémák kezelése 72 órán belül
  • Rendelkezzen a szolgáltatási tevékenységhez szükséges eszközökkel és raktárkészlettel

 

Javítás (munkadíj)

-Rezsióradíj elszámolással a helyszínen dokumentált, tényleges javítással eltöltött munkaidő alapján (tartalmaznia kell az összes költséget pl.: kiszállás, emelőkocsi, rezsianyag…stb )

 

További feltételek:

-részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be

-vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt

-fogadja el a 30 napos fizetési határidőt

 

Általános elektromos előírások:

Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.

A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!

A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!

A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!

A vállalkozók az átadott műszaki leírások, mellékletek és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladékot lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az építési napló mellékleteként.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, anyagszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A szakszerűtlen karbantartási tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni. A karbantartás során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni.

Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg. A műszaki megoldásaitól eltérni csak a megrendelővel történt egyeztetés után lehetséges.

A karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység.

Az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!

 

A karbantartás és javítás műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

-Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)

-Karbantartási dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése

-Kivitelezői szabványossági nyilatkozat (alkalmazott szabványok feltüntetésével) javítás esetén

-Helyszínen leigazolt munkalapok

-A karbantartási és javítási munkák elvégzése során a helyi üzemeltetési referenst kell keresni, akitől naprakész nyilvántartást kapnak. A munkalapot az üzemeltetési referensnek is alá kell írnia.

-Garanciajegyek

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A Vállalkozó évente a karbantartási tevékenységekről 2db számlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. Az eseti javítások elszámolása Megrendelői jóváhagyást követően külön számlázás mellett történik, mely tartalmazza a munka és anyagdíj szerinti részletezést. Amennyiben Megrendelő árajánlatot elfogadja, úgy külön megrendelés formájában rendeli meg a munkát. Megrendelő a külön megrendelt javítási munkákra és anyagbeszerzésre kizárólagosságot nem biztosít!

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 

További információt nyújt: Hulmann Ferenc +36 30/174-6978



Letölthető állományok:
Vállalkozási keretszerződés_SZTE 40 helysz napelem karbant. és eseti javítás 2év.pdf
1.sz. melléklet Napelem táblázat aktuális helyszínlista.xlsx
Felolvasólap 40 helyszín napelem karb 1+1 év_mód.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Módosított műszaki leírás SZTE 40 helyszín napelemes karbantartása 1+1 év.doc
Szakmai kérdések és válaszok_10.10.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz csatolt szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: geller.eva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc Tel: +36 30/174-6978 E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: geller.eva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, MI MBI irodavezető

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos muszaki ellenor SZTE Muszaki Igazgatóság Muszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Electric Power Kft.
Nyertes ajánlati ár: 14 990 000,-Ft+ÁFA

kongressz1_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Karikó Katalin állandó kiállítás
    január 06. - június 02.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  Riport  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK 

Készítő