2024. július 16.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PM13992
Ajánlattételi határidő: 2024. július 23 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Munkaterület átadásától számított 60 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: SZTE SZAKK Dr. Bugyi István Szentesi Multidiszciplináris Centrum, konyhaépület részleges karbantartása, építészet-elektromos munkák
Feladat rövid leírása:
- Fal és mennyezet festés 2063 m2,
- Nyílászárók mázolása 590 m2,
- acél csövek mázolása 276 m2
- Vakolat leverés-újra vakolás 70 m2
- Falburkolat bontás, újra burkolás 50 m2
- Ablakbontás-új műanyag ablak beépítése 11 db
- Elektromos rendszer karbantartása / lásd az árazatlan költségvetésben/
Teljesítési határidő: Munkaterület átadásától számított 60 naptári nap.
- Ajánlattevő az Ajánlatkérő által rendelkezésre bocsátott árazatlan költségvetést töltse ki árajánlat gyanánt.
Helyszíni bejárásra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít egy általa megjelölt időpontban. Ajánlattevő a helyszíni bejáráson való részvételi szándékát előre jelezni köteles (e-mailben) a szakmai kapcsolattartónak.
Időpont: 2024. július 18. (csütörtök) 10 óra
Helyszín: 6600 Szentes, Sima Ferenc u. 44-58. (találkozó a Konyha épület bejárata előtt)
Helyszíni és szakmai kapcsolattartó: Gonda Attila (gonda.attila.jozsef@szte.hu)
Tel.: 30/873-9405
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első
5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila igazgatóhelyettes
A pályázatból kizáró okok: Árazatlan költségvetés benyújtásának elmulasztása.
Általános követelmények, előírások: ld. csatolt műszaki specifikáció
A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
A vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
Letölthető állományok:
Árazatlan költségvetés_Szentes konyhaépület részleges karbantartása.xlsatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap.docÉpítési- Kivitelezési szerződés_Szentes MC konyhaép. részl. karb. és építész-elektr munkák.docxMűszaki specifikáció_Szentes konyhaépület részleges karbantartása.docxFényképek és alaprajzok.zipKérdés-válasz.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Gonda Attila, Tel: 06 30 873 9405, E-mail: gonda.attila.jozsef@szte.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Amennyiben a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés tartalmi elemeivel, illetve megadott mennyiségi adataival kapcsolatban kérdése merül föl, azt az első körös ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban jelezni az Ajánlatkérő részére (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu). Előzetes egyeztetés, jelzés hiányában az árazatlan költségvetés Ajánlatkérő részéről megadott igénytartalma nem módosítható!
A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban érvényes szerződés csak az SZTE kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Vállalkozót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést Megrendelőnek nem áll módjában aláírni.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Puskás Izabella, MI MÜR műszaki menedzser
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Gonda Attila, műszaki menedzser SZTE MI Műszaki Üzemeltetési Részleg, tel: +36 30 873 9405
email:
gonda.attila.jozsef@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Bertók és Társa Kft.
Nyertes ajánlati ár: 15 320 164,-Ft+ÁFA