2023. november 24.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PM13517
Ajánlattételi határidő: 2023. december 07 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződésben foglaltak alapján
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: Dr. Bugyi István Szentesi Multidiszciplináris Centrum vízellátó rendszer havi karbantartása, ellenőrzése
Feladat rövid leírása:
- vegyszeradagolási pontok tisztítása, tömítések cseréje, havi 2 alkalommal
- fotometriai vízkémia ellenőrzése: nitrit, nitrát, Fe, Mn, As st. havi 2 alkalommal. (A mérést az 5/2023 (I.12) kormányrendelet alapján szükséges végezni. A jegyzőkönyvet a KÜI rendelkezésére kell bocsájtani.
- rendellenes fotometriai mérés esetén a rendszer után állítása, vegyszeradagolók beállítása, amennyiben a rendszer beállítása nem lehetséges, javasaltéttel adás a KÜI részére
- vegyszer állandó raktárkészlet ellenőrzése, kálium-permanganát bekeverése
- pneumatikus rendszer ellenőrzése, hibák feltárása
- vegyszeres csövek évi egyszere cseréje
- vízkezelő terem takarítása havi 1 alkalommal
- tartályok kézi visszamosatása, vizuális ellenőrzése
- feladó, visszamosó szivattyúk ellenőrzése
- 2 db tisztavíz medence évi egyszeri teljes leengedése, komplett takarítása, fertőtlenítése
- 1 db nyersvízmedence évi egyszeri teljes leengedése, komplett takarítása, fertőtlenítése
- 2 db hydrofortartály évi egyszeri teljes leengedése, komplett takarítása, fertőtlenítése
- 3 db aktívszén szűrőtöltet fertőtlenítése évi egyszeri alkalommal
- 3 db katalitikus szűrő fertőtlenítése évi egyszeri alkalommal
- karbantartási napló vezetése
- kisebb műszaki probléma esetén telefonos segítségnyújtás a kórház műszaki személyzet részére
- Korlátlan kiszállás hiba esetén: (hétköznap 24, hétvégén/ünnepnapokon 48 órán belül)
Teljesítési határidő/ Szerződés időtartama: 12 hónap + 6 hónap hosszabbítási lehetőség, illetve a keretösszeg lehívásáig
- Ajánlattevő az Ajánlatkérő által rendelkezésre bocsátott árazótáblát töltse ki árajánlat gyanánt.
- Kérjük a mellékelt felolvasólapot is cégszerűen aláírva árajánlatához csatolni.
- Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
Helyszíni bejárásra Ajánlatkérő lehetőséget biztosít egy általa megjelölt időpontban. Ajánlattevő a helyszíni bejáráson való részvételi szándékát előre jelezni köteles a szakmai kapcsolattartónak.
Szakmai kapcsolattartók: Onozó András gépész műszaki menedzser (onozo.andras@med.u-szeged.hu), Tel.: 06 30 600-2478
Berta Kálmán üzemeltetési referens (berta.kalman@szte.hu), Tel.: 06 30 071-5179
A helyszíni bejáráson részt vevők szakmai kérdéseiket a helyszíni bejárást követő 24 órán belül írásban tehetik fel, melyeket a Megrendelő 24 órán belül (munkanapokon) együttesen megválaszol és az ajánlati felhívásban publikál.
Amennyiben az Ajánlattevő nem él a helyszíni bejárás lehetőségével esetleges szakmai kérdéseit a kiírásban megjelölt kapcsolattartó(k) felé írásban az ajánlatételi felhívás első 5 munkanapos etapjában van lehetősége feltenni, melyeket a Megrendelő az ajánlati határidő lezárulását megelőző 24 órában együttesen válaszol meg.
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető
Általános követelmények, előírások: ld. csatolt specifikáció
A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
Letölthető állományok:
Árazótábla_Szentes ivóvízhálózat karbantartás.xlsxatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap Szentesi Multidiszciplináris Centrum vízellátó rendszer havi karbantartása.docVállalkozási keretszerződés-tervezet_Szentes vízellátó rendszer havi karbantartása.docSzentes ivóvízhálózat karbantartás - Specifikáció.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Onozó András, Tel.: +36-30/600-2478; E-mail: onozo.andras@med.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Martonosi Attila Csaba, KÜI irodavezető
martonosi.attila@szte.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Onozó András, gépész műszaki menedzser SZTE MI Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36-30/600-2478
email:
onozo.andras@med.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Bon-Aqua Kft.
Nyertes ajánlati ár: 11 232 000,-Ft+ÁFA