2023. szeptember 13.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PM13375
Ajánlattételi határidő: 2023. szeptember 22 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadástól 24 hónap
A beszerzés rövid ismertetője:
Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól 24 hónap
A beszerzés tárgya: SZTE Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkái. Szeged, Dugonics tér 13.
A beszerzés rövid ismertetése
Az ajánlatadó feladata az SZTE Rektori épület épületfelügyeleti rendszerének karbantartási munkáinak elvégzése, a feltárt hibák javítása szerződés szerint. Épület automatizálás vezérlőrendszerének, műszereinek és szabályzóköri elemeinek, valamint a felügyeleti számítógépek időszakos karbantartása, a karbantartás során feltárt hibák javítása. Az ellenőrzés gyakorisága 6 havonta, dokumentálva.
Az elvégzendő feladatok részletes meghatározása az 1. számú mellékletként csatol műszaki tartalomban elérhető.
Szakmai műszaki gazdasági alkalmassági feltételek (melyek igazolását kérjük az ajánlathoz csatolni!):
- nyertes pályázóval szemben elvárás, hogy a pályázati anyag részeként készítsen és adjon be külön karbantartási folyamatleírást
- minimum 2 db leinformálható karbantartási referenciahely megjelölése, karbantartási helyenként minimum évi nettó 1.000.000,- Ft értékben
- egy mérnök munkatárs szakmai önéletrajza
- tevékenység elvégzésének jogosultság igazolása
-
nyilatkozat arról, hogy a vállalt karbantartás szakszerű, szabványok és rendeletek szerinti, ami a kivitelezői garanciális feltételeket, továbbá a Megrendelő által támasztott feltételrendszert és garanciális elvárásokat is kielégíti. Az ajánlatadó vállalja, hogy a karbantartási utasítás, gyártói előírás szerint a garanciális feltételekhez az előírásokhoz és a biztonságos üzemeltetéshez szükséges üzemeltetési karbantartási feladatokat elvégzi
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További feltételek:
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
- vállaljon minimum 12 hónap jótállási időt
- fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Általános elektromos előírások:
- a vállalkozók az átadott műszaki leírások, a szerződés tervezet (melléklettel együtt), és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észrevételezésre
- a karbantartási munka nem építési engedély köteles tevékenység
- az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni.
- minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés pontos helyét a felhasználó határozza meg
- amennyiben szükséges az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni, melyet a munkaterületen kell tartani!
- a munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget, ami a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat). A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként. Az ajánlat tételes legyen, összhangban a Vállalkozási Szerződés törzsszövegében foglaltakkal
-
Kapcsolattartó az igénylő részéről: Kálmánné Mihályi Noémi üzemeltetési referens
-
Műszaki ellenőr: Hulmann Ferenc, telefonszáma: +36 30/174-6978
- Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés:
- nem kötelező, de amennyiben szükséges és indokolt:
- Kovács István műszaki referens +36 70/338-7482, előre egyeztetett időpontban
Letölthető állományok:
Vallalkozasi_szerzodes-tervezet_SZTE Rektori epuletfelugyeleti_rendszerenek_karb, eseti_javitasa_Mód.docxFelolvasólap_Rektori épület felügyeleti rendszer karbantartása.doc1. számú melléklet_ Műszaki tartalom_Service Level Agreement (SLA).docxatlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxMuszaki_Leiras - Kozponti_Epulet_epuletfelugyeleti_rendszer_karb_es_eseti_jav.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: stud-geleva@szte.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Hulmann Ferenc, Tel.: 30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: stud-geleva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (30) 174-6978
email:
hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: BGL-NET Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 900 000,-Ft+ÁFA