Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13331
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE MGK Takács Ferenc Képzőközpont 6800 Hódmezővásárhely, 0521/2 hrsz. alatti épület csapadék vízelvezetésének megfelelő megoldása, a férfi mosdó helyreállítása, valamint a szennyvízrendszer kamerázása és dokumentálása
2023. augusztus 10.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13331

Ajánlattételi határidő: 2023. augusztus 28 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadás-átvételét követő 60 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:


A beszerzés tárgya:

„SZTE Mezőgazdasági Kar Takács Ferenc Képzőközpont 6800 Hódmezővásárhely, 0521/2 hrsz. alatti épület csapadék vízelvezetésének megfelelő megoldása, a férfi mosdó helyreállítása, valamint a szennyvízrendszer kamerázása és dokumentálása”

 

Munka indítása: a minden fél részéről aláírt szerződés Vállalkozó részéről történő átvételekor

Teljesítés határideje: munkaterület átadás-átvételét követő 60 naptári nap


A beszerzés rövid ismertetője:


Általános előírások: ld. csatolt műszaki leírás


Feladatok leírása:

Épület csapadék vízelvezetése, telken belül összegyűjtése, az utcai árokba való jutatása, közlekedő út alatti átvágással és helyreállítással. Meglévő férfi WC helyreállítása, rendelkezésre álló meglévő berendezési tárgyak felhasználásával. Meglévő szennyvízrendszer kamerázása és dokumentálása. A részletes feladat meghatározását a kiíráshoz csatolt költségvetés és dokumentumok tartalmazzák. A kivitelezést úgy kell elvégezni, hogy az a rendeltetészerű és biztonságos használatra alkalmas legyen.

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

Beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai. (Magyar nyelvű)

Kivitelezői nyilatkozat

 

A helyszíni bejárás nem kötelező, azonban Ajánlatkérő arra lehetőséget biztosít az alábbiak szerint:

A megrendelő helyszíni bejárást tervez, amelynek időpontja: 2023. augusztus 21. (hétfő) 10:00

Helyszíne: 6800 Hódmezővásárhely, 0521/2 hrsz. Takács ferenc Képzőközpont

Kontaktszemély: Kurai Ferenc +36 30 207 7524


A mindösszesen vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, illetve tételesen a kiíráshoz csatolt árazatlan költségvetés kitöltésével és az ajánlathoz történő csatolásával. Kérjük, hogy ajánlatához kitöltve csatolja a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot is.

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó ajánlati ár: ………………………...,-Ft

Áfa összege (27%): ……………………..,-Ft

Bruttó ajánlati ár: ………………………..,-Ft

Nettó tartalékkeret (10 %): ……………….,-Ft

Áfa összege (27%): …………….………..,-Ft

Bruttó tartalékkeret: ……………….…….,-Ft

Tartalékkerettel növelt bruttó ajánlati ár: …………………………,-Ft

 

Az árajánlat főösszesítőjén 10% tartalékkeretet kérünk szerepeltetni.

 

Vállalkozó kizárólag 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: a számla benyújtásának feltétele a Műszaki és Beruházási Iroda által kiadott teljesítésigazolás. Megrendelő előleget nem biztosít.

 

Alkalmassági követelmények:

- az általános szakmagyakorlási feltételeknek megfelelő gazdasági társaságok vagy egyéni vállalkozók jelentkezését várjuk

 

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

A számlák fizetési határideje: 30 naptári nap

A Megrendelő előteljesítést elfogad.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
HMVHELY_Takacs_Ferenc_arazatlan.xlsx
műszaki leírás.docx
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_Takács Ferenc Képzőközpont.docx
1. sz. melléklet_alaprajzok.zip

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Tímár László, Tel.: +36-62/544-330, +36-30/773-3404; E-mail: timar.laszlo@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tímár László, műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság, Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36-62/544-330; +36-30/773-3404

email: timar.laszlo@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.