Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PM13324

Műszaki specifikáció tekintetében módosított ajánlattételi felhívás

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Károlyi Mihály Kollégium „A” épület folyosó végi és magasföldszinti utcafronti ablakainak, valamint 4 db bejárati ajtó cseréje energiatakarékos műanyagra
2023. augusztus 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PM13324

Ajánlattételi határidő: 2023. augusztus 31 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: munkaterület átadástól számított 30 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Igény megnevezése: „SZTE Károlyi Mihály Kollégium „A” épület folyosó végi és magasföldszinti utcafronti ablakainak, valamint 4 db bejárati ajtó cseréje energiatakarékos műanyagra”

Munkaterület átadása: a szerződés aláírását és az ablakok legyártását követően

Befejezési határidő: munkaterület átadástól számított 30 naptári nap

Helyszín: Szeged, Kossuth Lajos sgt. 74.

 

Igény rövid szakmai leírása: SZTE Károlyi Mihály Kollégium „A” épület folyosó végi (8db) és magasföldszinti utcafronti ablakainak (16 db), valamint az egyik ajtó mellett további 2 db ablak cseréje energiatakarékos műanyagra, az épület 4 db bejárati ajtajának cseréje energiatakarékos fémszerkezetűre”


A kollégium épületében az évek során elsősorban a lakószobák ablakai ki lettek cserélve energiatakarékos műanyag nyílászárókra. A komfortérzet további növelése és a homlokzat egységesítése céljából folyamatosan gondoskodunk a még megmaradt korszerűtlen nyílászárók lecseréléséről.

 

Munkával kapcsolatos tudnivalók:

  • Az épület 5 szintes, a megmaradt nyílászárók fémszerkezetűek
  • A magasföldszinten az utcafrontra 20 db ablakot és 1 db bejárati ajtót szükséges összeépíteni, mint egy üvegfalként a költségvetésben és konszignációban szereplő műszaki adatok szerint
  • További 3 ajtó kerül kicserélésre a költségvetésben és konszignációban kiírt műszaki tartalom szerint, melyek az „A” épület hátsó bejáratát, valamint a „B” épület fő és hátsó bejáratát jelentik
  • Az udvari bejárati ajtók portáról nyithatók elektronikusan, ezt az új nyílászáróknak is tudnia kell,
  • Az „A” épület hátsó bejáratának a rendelkeznie kell 30 cm-es kukucskáló ablakkal. Mivel a nyílást szűkíteni nem kívánjuk, itt betonvágásra is szükség lesz a síkban történő beépítéshez. Az itt kimenő elektromos kábelek ki- és bekötését külön intézi az Egyetem.
  • A „B” épület hátsó bejárata mellett 2 db fix ablakocska található, melyeket az esztétikuság jegyében az ajtóhoz igazodó műanyag szerkezetűre cserélünk
  • A beépítendő új ablakoknak korszerű műanyagból kell készülniük a meglévővel megegyező méretben, megegyező kiosztásokkal, min. 70 cm beépítési mélységű profillal, 2 rétegű üvegezéssel, fehér színben.
  • A fémszerkezetű ajtók hőhídmentes alumínium szerkezettel, 2 rtg. VSG üvegezéssel fehér színben készüljenek.
  • A beépítést követően külső, belső takaróléc elhelyezése szükséges
  • Nyílászárók cseréjét követően a falazat helyreállítása is szükségessé vállhat

 

Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatukat a helyszín ismeretében kérjük megadni.

Az árazatlan költségvetésben az adatok tájékoztató jellegűek, helyszíni pontosítás szükséges.

Ajánlott a helyszíni bejáráson való részvétel!

 

A vállalkozó a kiadott dokumentációt (műszaki leírást, költségvetést stb) és az építési helyszínt, szakkivitelezőtől elvárhatóan ellenőrzi, az ajánlata minden körülményre kiterjed, illetve alapját képező költségvetés kiadása esetén, a költségvetés beárazásánál ezen körülményeket figyelembe veszi, egyeztet, helybenhagy.

A munka nem építési engedély köteles.

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül.

A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. vállalkozónak folyamatosan el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A munka befejeztével a vállalkozó a területet tisztán, a munkálatokból származó por, kosz, szemét eltávolítása után adja át a területet.

A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, törmelékszállítás, finomtakarítás költségei).

A szakszerűtlen tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.

A kivitelezési munkát a Megrendelővel történő egyeztetés alapján kell végezni.


Helyszíni bejárás helye és időpontja:

Amennyiben igényt tartanak a helyszín megtekintésére, akkor ezzel kapcsolatban kérjük, hogy keressék a műszaki ellenőrt az alábbi elérhetőségeken:

Milihovszki Karolina

Tel.: +36 62/545-625; +36 30/554-9803;

E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu

 

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni:

Nettó összeg:………………………..,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

Nettó tartalékkeret (5%):…………………,- Ft

Tartalékkeret ÁFA 27%:……………..………,- Ft

Bruttó tartalékkeret:……………..………,- Ft

Tartalékkerettel növelt bruttó ár:……………..………,- Ft

 

Vállalkozó kizárólag 0 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be.

Végszámla: A teljes Létesítmény befejezése, és átadása, a 191/2009.(IX.15.) Korm. rend. 33.§-ban meghatározott nyilatkozatok, dokumentumok, tanúsítványok, igazolások és útmutatók Megrendelő részére történő hiánytalan átadása után nyújtható be a teljesítésigazolásban szereplő – a fel nem használt pótmunka kerettel - csökkentett bruttó átalány vállalkozói díjra.

A számlák fizetési határideje 30 naptári nap.

Megrendelő előleget nem fizet.

Megrendelő előteljesítést elfogad. 



Letölthető állományok:
Felolvasólap_tartalékkerettel.doc
Alaprajzok és nyílászáró konszignáció.zip
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Építési-Kivitelezési szerződés tervezet_MÓD_Károlyi Kollégium ablakcsere.docx
Műszaki tartalom mód.doc
Árazatlan_költségvetés mód..xls

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a kiíráshoz kapcsolódó szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: stud-geleva@szte.hu).

 

Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Milihovszki Karolina, Tel.: +36 62/545-625; +36 30/554-9803; E-mail: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: stud-geleva@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Milihovszki Karolina, építész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 545-625, +36 (62) 544-000/5625

email: milihovszki.karolina@gmf.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Alp-Favill '96. Kft.
Nyertes ajánlati ár: 10 173 897,-Ft+ÁFA