2020. november 03.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PM11049
Ajánlattételi határidő: 2020. november 10 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: dokumentált munkaterület átadást követő 14 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: 2 beállós gépjármű elektromos töltő állomás alapzat kialakítása
A munka magába foglalja: az SZTE SZAKK 410 Ágyas Klinika mellett elektromos autó töltőállomáshely komplett kialakítását az alábbiak szerint:
- A 410 ágyas Klinika melletti (Tisza part felőli oldalon) a járda és az épület között az Üzemeltetési Iroda által kijelölt, helyszíni bejáráson bemutatásra kerülő területen szükséges kialakítani a tárgyi, 2db elektromos autó töltésére alkalmas (kb. 6 m széles 5,5 m hosszúságú) parkoló (beálló) helyet.
- A terepet rendezni szükséges, a kitermelt földet el kell szállítani. A 2 db személygépjármű beállására alkalmas területen beton gyeprács-köves (alatta 98 %-ra tömörített földre 10 cm sóderágy) felületet kell kialakítani.
- A parkoló végén és oldalain vasbeton zsaluköves szegélyt szükséges építeni a helyi terepszint adottságainak megfelelően.
- A beépítendő töltőoszlopnak vasbeton alapot (50X50X60 cm) szükséges készíteni elektromos betáplálás fogadására alkalmasan.
- Az aszfaltút és járda találkozásánál a beálló teljes szélességében beton (vagy aszfalt) rézsű / felhajtó kialakítása szükséges.
- A töltőoszlopba alaptestben be kell vezetni, 1 db 3 fm-es horganyzott rúdföldelőt és
1 db GT vagy MT 5X16 mm2 (kb. 45fm) réz betápláló kábelt az épület főelosztójának kijelölt tartalék leágazási pontjától. A kábelnek épületen kívül és belül fém kábeltartón (kb. 21 fm 50X50 mm), a talajszint alatt védőcsőben kell futnia.
- A kialakított parkoló / beálló helyeket a gyeprács felületen fehér festékkel meg kell jelölni 3X6m hosszban.
- Az elkészült munkákról megvalósulási „D” tervi dokumentáció szükséges.
-
Mennyiség: 1 klt.
- Komplett, üzembehelyezett és „D” tervi megvalósulási dokumentációval kiépített rendszer adható át üzemeltetésre.
- 2 év garancia szükséges.
Teljesítési határidő: dokumentált munkaterület átadást követő 14 naptári nap.
Fizetés: a sikeres műszaki átadás-átvételt és hiánytalan „D” tervi dokumentálást követően teljesítés-igazolással mellékelt, kiállított számla ellenében, 30 napos átutalással
Pályázni kizárólag a helyszíni bejáráson résztvevő vállalkozók jogosultak.
Kizárólag komplett, teljes körű megvalósítást tartalmazó ajánlat hirdethető ki nyertesként.
Helyszíni bejárás helyszíne és időpontja:
Helyszín: 6725 Szeged, Semmelweis u. 6. magasföldszinti aula
Időpont: 2020. november 5. (csütörtök) 10:00 óra
Kapcsolattartó: Dunai Károly (dunai.karoly@med.u-szeged.hu), Tel.: 06/30-334-6160
Teljesítés:
- A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a teljesítésigazoló által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
- A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
- Megrendelő előleget nem fizet.
Az ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlatkérő részére, az ajánlatnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Teljesítésigazoló: Martonosi Attila irodavezető
A pályázatból kizáró okok:
- Nem munkanemek szerint bontott vagy nem tételes árajánlat benyújtása.
- Helyszíni bejárás elmulasztása.
Általános követelmények, előírások: ld. csatolt dokumentáció
A kivitelező számlát csak a megrendelő által kiállított teljesítésigazolás után nyújthat be.
A vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxFelolvasólap.docSpecifikáció_Elektromos autó töltőállomás.docxVállalkozási szerződés-tervezet_elektr. töltőállomás alapzat.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozási szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu).
Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:
Puskás Izabella, Tel.: +36-30/361-8734; E-mail: puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: danyi.andrea@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat koordinátor SZTE Műszaki Igazgatóság Klinikai Üzemeltetési Iroda, tel: +36 30/361-8734, +36 62/342-502
email:
puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Tám-Pont '99 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 723 753,-Ft+ÁFA