Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM10813
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem Madzsar Kollégium 6726 Szeged, Bal fasor 39-45 szám alatti épületében új 10 kWp napelem rendszer kivitelezése
2020. július 16.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM10813

Ajánlattételi határidő: 2020. július 30 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépésétől számított 90 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

Az előzetes helyszíni bejáráson való részvétel az érvényes ajánlatadás feltétele.


A 2. körös helyszíni bejárás helye és időpontja:

Helyszín: 6726 Szeged, Bal fasor 39-45. (porta)

Időpont: 2020. július 28. (kedd) 10:00

Kontaktszemély: Hulmann Ferenc, Tel: +36-30-174-6978, E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Rövid ismertető: A Szegedi Tudományegyetem Madzsar Kollégium 6726 Szeged, Bal fasor 39-45 szám alatti épületében új 10 kWp napelem rendszer kivitelezése.

Teljesítés tervezett időpontja: a szerződés hatályba lépésétől számított 90 naptári nap

Helyszín: 6726 Szeged, Bal fasor 39-45.

Elvégzendő feladat: Az árajánlatnak tartalmaznia kell a teljes rendszer kialakítását és számítógépes hálózatra kötését is. A panelek súlyozott konzolokon kerüljenek elhelyezésre a lapostetőn, a tetőszigetelés károsítása nélkül. A szükséges engedélyekkel, szerződéssel már rendelkezünk, a most kialakítandó rendszer egy korábban létrehozott és meghibásodott helyére kerül kiépítésre.

Részletes műszaki leírás: lásd csatolt melléklet

 

Elvárt műszaki kialakítás:

  1. 10 kWp névleges teljesítményű napelem rendszer inverterrel, panelenként teljesítményoptimalizálóval és web-es monitorozással.
  2. A rendszer tegye lehetővé a jövőben a panelek tetszőleges teljesítményűre cserélését akár egyenként, meghibásodás vagy bővítés esetén.
  3. Inverterre minimum 10 éves gyártói garancia szükséges
  4. Panelekre minimum 20 éves minimum 80%-os teljesítménygarancia szükséges.


Munkaközi tervanyag:

A kiviteli tervdokumentációk leadása, 1 pld. pdf file.

Megvalósulási dokumentáció:1 pld. pdf file.


Alkalmassági feltételek:

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat:

1.) Igazolnia kell napelemes rendszer tervezői, kivitelezői jogosultságát

2.) Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben nem végzett az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított megelőző 2 év összességében minimum 5 középületben vagy erőműben minimum 200 kWp napelemes rendszer tervezési, valamint kivitelezési munkát. Pályázati anyaghoz csatolt referenciaigazolással kérjük igazolni.


Kérjük, hogy ajánlatukhoz a kitöltött és cégszerűen aláírt felolvasólapot és az átláthatósági nyilatkozatot is csatolják! Kérjük, hogy a felolvasólaphoz csatolt hivatalos ajánlatukban tételesen adják meg ajánlati áraikat az alábbi felsorolás szerinti bontásban.

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, ami tartalmazza a rendszer kialakításához szükséges tervdokumentációk elkészítését, kapcsolódó építőmesteri munkák elvégzését, a rendszer tesztelését, átadási dokumentációit, felülvizsgálati jegyzőkönyveit és a kivitelezés dokumentálását fényképekkel valamint használatának oktatását.

 

A felolvasólapra a vállalt mindösszesen Vállalkozási díj kerül feltüntetésre az alábbi formában:

Nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A Vállalkozó 100%-os leigazolt teljesítést követően 1 db végszámlát állíthat ki.

A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
Tervezési-Kivitelezési szerződéstervezet.docx
Felolvasólap.doc
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
muszaki leírás_szerk_02.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési- kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: gyuris.ottilia@gmf.u-szeged.hu).


Felmerülő szakmai kérdések esetén kapcsolattartó:

Hulmann Ferenc, Tel.: +36 30/174-6978; E-mail: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: gyuris.ottilia@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!


Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Marschalek Tamás, biztosítási szakreferens SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-358, +36 (62) 544-000/4358

email: marschalek.tamas@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: 3 Comm Line Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 000 000,-Ft+ÁFA

Készítő