2020. június 25.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PM10766
Ajánlattételi határidő: 2020. július 08 13:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A dokumentált munkaterület átadástól számított 30 naptári nap
A beszerzés rövid ismertetője:
Tárgy: „SZTE SZAKK 410 ágyas klinika 0,42kV főelosztó-berendezés 2 db 2500A megszakító cseréje és átkapcsoló automatika csere”
Teljesítési helyszín: 6725 Szeged, Semmelweis utca 6.
Munkaterület átadása: a szerződés hatályba lépését követően, az üzemeltetési lehetőségek függvényében
Teljesítés vég határideje: a dokumentált munkaterület átadástól számított 30 naptári nap
1. Bontási munkálatok:
- 2 db SZTE tulajdonú, 410 ágyas klinika elavult és nem üzembiztos In=2500A megszakítójának bontása a felette lévő gyűjtősín szakaszoló megszakító felőli áramkötéseitől, a megszakító alatt lévő gyűjtősín áramkötéséig,
- 1 db meglévő nem megbízhatóan működő 0,42kV átkapcsoló automatika bontása.
2. Építési munkálatok:
- 2 db SZTE tulajdonú, 410 ágyas klinika elavult és nem üzembiztos In=2500A megszakítója helyett 2db új kocsizható kivitelű In=2500A megszakító beépítése,
- 2 db megszakító csere kapcsán a bontásnál ismertetett sínezés helyett új fázisonként 2x100x10 mm keresztmetszetű réz sínezés helyszíni sínezése,
- 1 db 0,42kV átkapcsoló automatika helyett új átkapcsoló automatika létesítése,
- átkapcsoló automatika szekrény műhelyben történő legyártása, átkapcsoló automatika előszerelése dugaszolható csatlakozással.
3. FAT szolgáltatások:
- vállalkozó műhelyében a 2db megszakító előre kicsomagolva, ideiglenesen megtáplálva elektromos energiával,
- a legyártott átkapcsoló automatika szekrény műhelyben történő össze vezetékezése, átkapcsoló automatika tesztekhez,
- megszakítók előkészítése átkapcsoló automatikához, dugaszolható csatlakozással, amely a helyszínen is dugaszolható kivitelű lesz,
- átkapcsoló automatika éles tesztek végrehajtása összeszerelt állapotban megbízó 2 fő képviselőjének jelenlétében, melyről teszt jegyzőkönyv (FAT) protokoll készül,
- a FAT tesztek eredményeképpen a helyszíni beépítést követően már nem szükséges éles automatika tesztek végrehajtása, de lehetséges (ezt már üzembe -helyezés után is el lehet végezni, akár a kivitelező nélkül, az üzemeltető saját hatáskörében).
Fontos! A munkavégzés sajátossága, egyrészről, hogy feszültség közelében történik, másrészt, hogy a tevékenység különböző feszültség szintű, működő kábelek, működő cellák közelében kell végrehajtani.
Ezért a feladatok elvégzése egyrészt helyismeret meglétéhez kötött, másrészt pedig nagyfokú figyelmet és fegyelmet igényel, melyhez megfelelő KÖF/KIF alállomási jártassággal kell a kivitelezőnek rendelkeznie!
A Vállalkozó minden esetben primer és szekunder feszültség mentesített munkaterületet készít elő a munkavégzéshez, feszültség alatti (FAM) munkát nem végez, a munkát feszültség közelében végzi.
A Vállalkozó köteles a vonatkozó jogszabályi-, szabványossági-, technológiai-, és a Megrendelő által előírt munkabiztonsági előírások betartásával, I. osztályú minősítésű, dokumentált munkát végezni.
Munkavégzés időtartama: a helyszíni munkavégzés napi időtartama 12 óra, melybe a feszültség-mentesítés, feszültség alá helyezés nem tartozik bele.
A helyszíni bejáráson való részvétel nem feltétele az ajánlattételnek. Aki szeretne résztvenni a helyszíni bejáráson, igény esetén egyeztethet időpontot a helyszíni kapcsolattartóval.
Dunai Károly helyszíni kapcsolattartó:
tel.: +36-62/54-4554, mobil: +36-30/334-61-60
Fontos! A vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni, a kitöltött felolvasólaphoz csatoljanak egy hivatalos cégszerűen aláírt árajánlatot, mely tartalmazza a munkanemek szerinti tételes és részletes ártájékoztatást is!
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött felolvasólapot pályázatukhoz csatolni. A felolvasólapon új sort ne illesszenek be és ne töröljenek.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött átláthatósági nyilatkozatot pályzatukhoz csatolni.
További információk a feltöltött dokumentumokban találhatók.
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docxÉpítési- Kivitelezési szerződés-tervezet_410 ágyas kl SABLON.docxFelolvasólap.docMűszaki_Leírás_410FE_Megszakító-csere_szerk..docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
„Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Puskás Izabella, folyamat koordinátor SZTE SZAKK Klinikai Gazdálkodási Igazgatóság Klinika Üzemeltetési Iroda, tel: Tel.: 62/342-502
email:
puskas.izabella@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Future Service Kft.
Nyertes ajánlati ár: 7 483 400,-Ft+ÁFA