2020. június 17.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2020/PM10756
Ajánlattételi határidő: 2020. június 24 10:30
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület dokumentált átadásától számított 90 nap.
A beszerzés rövid ismertetője:
Teljesítés tervezett időpontja: dokumentált munkaterület adástól 90 nap
A beszerzés tárgya: SZTE 24 helyszínén lévő épületeiben és létesítményeiben kötelezően elvégzendő ÉV, EBF és VV felülvizsgálatok és jegyzőkönyv készítése, valamint a feltárt élet,-vagyon és tűzveszélyes hibák javítása.
A beszerzés rövid ismertetője: SZTE 24 helyszínén lévő épületeiben és létesítményeiben kötelezően elvégzendő ÉV, EBF és VV felülvizsgálatok és jegyzőkönyv készítése, valamint a feltárt élet-, vagyon- és tűzveszélyes hibák javítása az 54/2014 (XII.5) BM rendelet és 40/2017.(XII.4.) NGM rendelet figyelembe vételével 3db érvényes, eredeti jegyzőkönyv átadásával, valamint elektronikus formában.
Az épületek körüli meglévő térvilágítási villamos berendezések felülvizsgálata is része a pályázatnak!
A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk:
- A felülvizsgálatot érvényben lévő rendeletek ,szabványok és jogszabályok valamint az ide vonatkozó Tvmi ajánlásoknak megfelelően kell elvégezni a létesítéskor érvényben lévő szabványok és rendeletek figyelembe vételével!
- Minden kiadott jegyzőkönyhöz a jogosultságot igazoló bizonyítvány és egyéb iratok másolatainak csatolása szükséges!
- Az ajánlatnak tartalmaznia kell az élet-tűz és balesetveszélyes, azonnal javítandó hibák kijavításának költségeit. A jegyzőkönyv kizárólag „legközelebbi karbantartás” (1év) ill. „felújítás alkalmával” javítandó hibákat tartalmazhat!
- A felülvizsgálat során feltárt hibákat egyértelműen, fényképpel igazoltan dokumentálni kell, melyet megrendelőnek két példányban és elektronikus formátumban át kell adnia!
- A felülvizsgálati jegyzőkönyvekből 3db eredeti példány kerül átadásra, valamint elektronikus formában!
- A felülvizsgálatot egyeztetett időpontban lehet megkezdeni!
- A megrendelő fontossági sorrendet írhat elő!
- A felülvizsgálat megkezdése előtt ütemterv készítése kötelező, melyet az üzemeltetőnek jóvá kell hagynia
- A felülvizsgálati dokumentáció egy példányát az épület üzemeltetőjének igazoltan át kell adni!
- A pályázónak tisztában kell lennie a felülvizsgálat során egyedi mérés és felülvizsgálati technológiák használatával (pl. különleges helyiségek, gázfogadók) és annak következményeivel.
- A felülvizsgálatok helye: 24 helyszín 1. sz. melléklet szerint
Ajánlati feltételek:
- Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db a beszerzés tartalma szerinti érintésvédelmi-tűzvédelmi és villámvédelmi felülvizsgálat szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2018 és 2019 években középületeken lett elvégezve, melynek értéke nettó 1.000.000.-Ft. -- kérjük az ajánlathoz csatolni!
- Az ajánlattevőnek igazolnia kell a megfelelő felülvizsgálatot végző személy szakképesítését és munkaviszonyának igazolását, valamint a felülvizsgálathoz használt műszer érvényes hitelesítését! -- kérjük az ajánlathoz csatolni!
- Az ajánlattevő alvállalkozót bevonhat, de annak tényét írásban közölnie kell, és a megfelelő felülvizsgálatot végző személy szakképesítését szintén igazolnia kell! -- kérjük az ajánlathoz csatolni!
Az ajánlatnak tartalmaznia kell:
- A felülvizsgálati jegyzőkönyvek 3db eredeti példány átadását, valamint elektronikus formában való rögzítését és átadását!
- A jogszabályokban előírt 3 ill. 6 éves érvényesség betartását, melyet a jegyzőkönyvben szerepeltetni kell!
- Az élet-tűz és balesetveszélyes hibák javítását!
- Felülvizsgálati ütemterv elkészítését, amit az épület üzemeltetőnek jóvá kell hagyni!
- A helyszínen azonnal nem elhárítható élet-tűz és balesetveszélyes hibák esetén a megrendelő és az épület üzemeltetőjét haladéktalan történő értesítése a károk minimalizálása érdekében!
- A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a felhasznált anyagok, segédanyagok árát!
További feltételek:
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be
- vállaljon minimum 36 hónap jótállási időt
- fogadja el a 30 napos fizetési határidőt
Kizárólag „MEGFELELŐ” minősítéssel rendelkező jegyzőkönyv adható le!
Általános elektromos előírások:
- Az ajánlatnak tartalmaznia kell az esetleges finomtakarítás költségeit is.
- A kivitelezés során figyelembe kell venni, hogy a munkavégzés működő közösségi épületben történik!
- A berendezési tárgyak bevédéséről a Vállalkozónak kell gondoskodnia!
- A közlekedési útvonalakat folyamatosan tisztán kell tartani!
- A vállalkozók az átadott műszaki leírások, az árazatlan költségvetések és a helyszíni felmérés alapján határozhatják meg a végzendő munkák mennyiségét. Ezt követően nincs mód észre vételezésre.
- A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget abban az esetben is ha a költségvetés tételeinél nem szerepel, de a megvalósításhoz elengedhetetlenül szükséges (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, finomtakarítás költségei, tervekben, engedélyekben szereplő előírásokat).
- A szakszerűtlen kivitelezési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni.
- A kivitelezés (szerelés, üzembe helyezés) során a munka jellegének megfelelő általános szerelési munkavédelmi utasításban előírtakat be kell tartani. Az elektromos szerelést a jelenleg érvényben lévő szabványok, és rendeletek szerint kell kivitelezni. A szabványos szerelésről és a megfelelő dokumentáltságról a felelős műszaki vezető gondoskodjon. Minden újonnan felszerelésre kerülő elektromos berendezés felszerelés előtt a pontos helyét is a felhasználó határozza meg.
- A tervdokumentáció műszaki megoldásaitól eltérni csak a tervezővel és a beruházóval történt egyeztetés és építési naplóbejegyzés után lehetséges.
- A helyszíni bejáráson elhangzott műszaki információk az elvégzendő munka részének kell tekinteni, elvégzendő feladatként.
- A kivitelezési munka nem építési engedély köteles tevékenység.
- Amennyiben szükséges az ideiglenes áramvételezési helyről érintésvédelmi jegyzőkönyvet kell készíteni melyet a munkaterületen kell tartani!
A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:
- Az esetleges beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű)
- Dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése
A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A Vállalkozó 1db részszámlát (50%) és 1db végszámlát (100%) nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után. A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.
A megrendelő előleget nem fizet.
Helyszíni bejárás
Nem kötelező, amennyiben szükséges és indokolt, lehetőség van egy adott helyszín bejárására.
Helyszíni bejárás (igény esetén) időpontjának egyeztetése:
Hulmann Ferenc műszaki ellenőr
Mobil: +06 30/174-6978
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött felolvasólapot pályázatukhoz csatolni. A felolvasólapon új sort ne illesszenek be és ne töröljenek.
Kérem, az aláírt, lepecsételt és helyesen kitöltött átláthatósági nyilatkozatot pályázatukhoz csatolni.
További információk a feltöltött dokumentumokban találhatók.
Letölthető állományok:
1.sz. melléklet 24 helyszínes ÉV-EBF-VV.pdfMűszaki leírás SZTE 24 helyszín ÉV-EBF-VV 2020.06.12..docVallalkozoi szerzodes es 1-2. sz. melleklet SABLON.docWEBRA ÉV-TŰZ-VILLÁM 24 helyszín adattábla.xlsxÁtláthatósági nyilatkozat.docxFelolvasólap_SZTE 24 helyszín ÉV-EBF-VV.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
„Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).
Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.
Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586
email:
hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Sárfi Zoltán egyéni vállalkozó
Nyertes ajánlati ár: 4 700 000,-Ft+ÁFA