Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM10481
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE SZAKK 410 ágyas klinika SBO HELIPORT leszállóhely világítás, szélirányjelző karbantartása
2020. február 20.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM10481

Ajánlattételi határidő: 2020. február 27 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépésétől számított 1+1+1 év

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE 410 ágyas klinika (Szeged, Semmelweis utca 6.) mentő helikopter leszállóhely világítás és megvilágított szélirányjelző karbantartása, üzemeltetése

 

A pályázó feladata a tárgyban megjelölt egység teljeskörű szervizelése, javítása a hozzá tartozó anyag biztosításával (lámpatestek, szélzsák kommunikációs berendezés, stb.). A beépítendő anyagoknak kompatibilisnek kell lenniük a jelenleg üzemelő berendezésekkel, azoktól eltérni csak a Légügyi Hatóság engedélyével lehet, tehát rendelkezniük kell a Polgári Légiközlekedési Hatóság alkalmassági bizonyítványával.


Az első szervizelést a szerződés hatályba lépését követően legkésőbb 2020.06 hó végéig kell végrehajtani (szélzsák cseréje, üzempróba közben feltárt egyéb hibák javítása, stb.)

Karbantartások gyakorisága: a következő karbantartást a hatályos jogszabályban előírt intervallumban kell elvégezni, tehát félévente 1 alkalommal


A pályázatban való részvétel feltétele:

  • Ajánlattevőnek rendelkeznie kell a Nemzeti Közlekedési Hatóság Légügyi Hivatal által kiadott érvényes működési engedéllyel. Kérjük igazolni!
  • A világítótestek és a kapcsoló berendezések szervizeléséhez szükséges anyagok és eseti javítások anyag és díj táblázatos árlistájával, mely évente felülvizsgálatra kerül. Az árajánlat részét kell, hogy képezze!
  • Vállalkozónak nyilatkoznia kell, hogy a szerződés tárgyát képező feladatot ellátó, a Vállalkozót képviselő személy nem áll a Szegedi Tudományegyetemnél közalkalmazotti jogviszonyban.
  • Vállalkozónak nyilatkoznia kell a szerződésben, hogy szervezetük átlátható szervezetnek minősül. Vállalja továbbá, hogy amennyiben a fentiekkel kapcsolatban változás történik, arról az Egyetemet haladéktalanul tájékoztatja.
  • A részvétel feltételére vonatkozó dokumentumokat kérjük mellékelni.

Kérem, a kitöltött aláírt és lepecsételt felolvasólapot, valamint az átláthatósági nyilatkozatot is mellékeljék az ajánlatukhoz.

Igény szerint a helyszín megtekinthető telefonon előre egyeztetett időpontban:

Dunai Károly

Tel.: 06/62-544-554

Mobil: 06/30-334-6160


Az ajánlattételnek nem feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel.


A Vállalkozó 1 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be a rendkívüli és a jogszabály szerinti évi két alkalommal történő karbantartás után a Klinikai Üzemeltetési Iroda kiadott teljesítésigazolások után. Az egyéb rendkívüli javításokat a megrendelő kérésére a szerződéshez csatolt díjtétel táblázat szerint kell elszámolni.

Felek a szerződést 1 éves időtartamra kötik. Amennyiben az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban elégedetlenségi megkeresés egyik fél rézéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évvel meghosszabbodik. Majd ugyanez érvényes a következő évben. A szerződés teljes időtartama maximum 3 év.


A számlafizetés határideje utólagos átutalással 30 naptári nap.


Megrendelő előleget nem fizet.


További fontos információk a feltöltött dokumentumok között találhatók.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx
Felolvasólap.doc
Vállalkozói keretszerződés-tervezet.doc
Műszaki specifikáció_szerkesztett.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

„Az ajánlattételi felhívás részét képezi a vállalkozói Keretszerződés szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).

 

Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Dunai Károly, szaktanácsadó SZTE SZAKK Klinikai Gazdálkodási Igazgatóság Klinika Üzemeltetési Iroda, tel: +36 (62) 544-554, +36 (62) 544-000/4554

email: dunai.karoly@med.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: On-Air Kft
Nyertes ajánlati ár: 320 000,-Ft+ÁFA

Készítő