Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PM10441
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Gyógyszerésztudományi Kar épületében lévő 33-0098 azonossági számú felvonó berendezés részleges felújítása
2020. január 31.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PM10441

Ajánlattételi határidő: 2020. február 10 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a dokumentált munkaterület átadástól számított 95 naptári nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: A SZTE Gyógyszerésztudományi Kar (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) épületében lévő 33-0098 azonossági számú felvonó berendezés részleges felújítása.


Teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötést követő dokumentált munkaterület átadástól számított 95 naptári nap.

 

Elvégzendő feladat:

A Szegedi Tudományegyetem Gyógyszerésztudományi Kar (6720 Szeged, Eötvös u. 6.) épületében lévő 33-0098 azonossági számú felvonó berendezés részleges felújítása az alábbiak szerint:

  • ORCA mikroprocesszoros frekvenciaszabályzott vezérlés beépítése.
  • Fülke tabló és hívótablók cseréje.
  • Villamos kábelezés cseréje.
  • Aknaajtó biztonsági zárak cseréje.
  • Meglévő motor és hajtómű helyet Montanari MGX80 típusú szinkronmotoros hajtás beépítése.
  • Függesztőkötelek cseréje.
  • Meglévő fülkeajtó hajtás helyett SELCOM elektronikus hajtás beépítése.
  • Sebességhatároló cseréje.
  • Jelenlegi görgős fogókészülék helyett fékező fogókészülék beépítése.
  • Elektronikus terhelésérzékelő beépítése.
  • Meglévő aknaajtók átvizsgálása, szükség szerint javítása.
  • ÉV jegyzőkönyv elkészítése.
  • Szakhatósági átadás

 

Általános előírások:

A munkálatokat követően a rendeltetésszerű használat alapvető követelmény, minden egyéb utólagos beavatkozás nélkül. A Hétköznapi és a hétvégi munkavégzés, az Intézet vezetésével történt és írásban rögzített feltételek szerint lehetséges. A munkavégzésből adódó törmeléket, szemetet stb. Vállalkozónak el kell szállítania a teljesítési helyszínről. A műszaki átadás-átvétel feltétele többek között, hogy a Vállalkozó a keletkezett építési és bontási hulladék lerakóhelyi átvételét bizonyító szállítólevelek másolatát, továbbá az ártalmatlanításra, újra hasznosításra való átvételt igazolja, az igazolást csatolja az átadási dokumentációhoz.


A munka költségeinek összeállításánál az árképzés irányelvei szerint járjanak el, vegyenek figyelembe, a teljesítéshez szükséges minden költséget (anyag, munkadíj, szállítási- és gépköltségek, közterület-használati díjak, törmelékszállítás, ideiglenes melléklétesítmények, útban lévő berendezések vagy szerelvények bontását és visszaszerelését, finomtakarítás költségei). A szakszerűtlen bontási, beépítési tevékenységből eredő károk Vállalkozót terhelik és a vétlen vagy szándékos magatartásból eredő károkat Vállalkozónak az átadás napjáig meg kell szüntetni, az eredeti állapotot kialakítani. Az elvégzendő munkákat I. osztályú minőségben kell elkészíteni, az érvényben lévő munkavédelmi és balesetvédelmi előírások betartásával. A beépített anyagoknak megfelelőségi bizonylattal kell rendelkezniük.

 

Vállalási árat a kiíráshoz csatolt tételes árazótáblán kérjük megadni! Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot és a kitöltött valamint cégszerűen aláírt felolvasólapot is az ajánlatukhoz csatolni.

 

Alkalmassági feltételek:

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat:

1.) Igazolnia kell felvonó szerelői jogosultságát.

 

A helyszíni bejárás helye és időpontja:

Az ajánlattételnek nem feltétele a helyszíni bejáráson való részvétel. Amennyiben további információt szeretnének az elvégzendő munkával kapcsolatban, a kontakt személytől kérhetnek helyszíni bejárást.


Helyszíni bejárás egyeztetése (felmerült igény esetén):

Zámbó Zoltán gondnok, gytkgondnok@pharm.u-szeged.hu, 62/54-4560

 

A Vállalkozó 1 db részszámlát valamint 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott

műszaki teljesítésigazolás után.

 

A Vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

További információk a feltöltött dokumentumokban találhatók.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat.docx
Felolvasólap GYTK.doc
Műszaki leírás_webrára szerkesztett.docx
tételes árazótábla_GYTK felvonó javítás (költségvetés).xlsx
Kivitelezési szerződés tervezet_végleges.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

„Az ajánlattételi felhívás részét képezi az építési-kivitelezési szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).

 

Az ajánlathoz nem szükséges előre aláírt szerződést mellékelni. A nyertes ajánlattevőnek az ügyintéző fogja a véglegesített szerződést kiküldeni.

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 50 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.”




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: LIFT-tec Kft.
Nyertes ajánlati ár: 5 975 000,-Ft+ÁFA

Készítő