Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PM10138
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE létesítményeiben található menekülési útirányt mutató lámpatestek, (irányfények), egyéb menekülési útvilágítások (biztonsági világítás), valamint a biztonsági tápforrásnak minősülő akkumulátorok, szünetmentes tápegységek az 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet 18. mellékletében előírt rendszerességgel, időszakos felülvizsgálata, karbantartása és javítási munkái
2019. szeptember 13.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PM10138

Ajánlattételi határidő: 2019. szeptember 20 13:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződés hatályba lépésétől számított 1+1 éves időtartamra jön létre.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Megrendelő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.


A beszerzés tárgya: „SZTE létesítményeiben található menekülési útirányt mutató lámpatestek, (irányfények), egyéb menekülési útvilágítások (biztonsági világítás), valamint a biztonsági tápforrásnak minősülő akkumulátorok, szünetmentes tápegységek az 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet 18. mellékletében előírt rendszerességgel, időszakos felülvizsgálata, karbantartása és javítási munkái”.


A beszerzés rövid ismertetője: SZTE létesítményeiben található menekülési útirányt mutató lámpatestek 3185 db irányfény, 224 db inverteres lámpa, 2676 db biztonsági világítás, biztonsági tápforrásnak minősülő akkumulátor, szünetmentes tápegység: 6 db időszakos felülvizsgálata, karbantartása és javítása.


A teljesítés helye: SZTE létesítményei


A szerződés időtartama: a szerződés hatályba lépésétől számított 1+1 éves időtartamra jön létre.


Előzetes kötelező megbeszélés (Kötelező a részvétel!):
Helyszín:
6723 Szeged, Római krt. 21., SZTE Műszaki Igazgatóság, legfölső szint, folyosó végén, jobb oldalt (tárgyalóterem).

Időpont: 2019. 09. 18. szerda, 14 óra


További információk az előzetes megbeszléssel kapcsolatban:
Hulmann Ferenc műszaki ellenőr 0630-174-6978


Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.


A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni!


Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, a honlapon feltöltve, fogad be az ajánlatkérő (A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!).


A Vállalkozó 11 db rész számlát és 1 db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.


A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.

További információk a szerződéstervezetben, a műszaki leírásban és a "Vészlámpák és egyéb karbantartásra váró elemek darabszáma" exel táblázatban találhatók!



Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.doc
2. számú melléklet -- Vészlámpák és egyéb karbantartásra váró elemek darabszáma VÉGLEGES.xlsx
Műszaki leírás SZTE irányfény karbantartás VÉGLEGES.doc
Vállalkozói szerződés tervezet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 25 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr Műszaki Igazgatóság, tel: 30/174-6978 62/54-4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Papp Ferenc egyéni vállalkozó
Nyertes ajánlati ár: 5 890 000,-Ft+ÁFA