Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2019  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2019/PM10346
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE JGYPK Dékáni Hivatal EBF és VV, Topolyai Sportcsarnok VV, Mérnöki Kar Kollégium VV valamint Teleki Blanka Kollégium EBF felülvizsgálatai és jegyzőkönyv készítése
2019. december 11.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2019/PM10346

Ajánlattételi határidő: 2019. december 17 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A munkaterület dokumentált átadásától számított 90 nap

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés tárgya: SZTE JGYPK Dékáni Hivatal EBF és VV, Topolyai Sportcsarnok VV, Mérnöki Kar Kollégium VV valamint Teleki Blanka Kollégium EBF felülvizsgálatai és jegyzőkönyv készítése.

 

A beszerzés rövid ismertetője: SZTE JGYPK Dékáni Hivatal EBF és VV, Topolyai Sportcsarnok VV, Mérnöki Kar Kollégium VV valamint Teleki Blanka Kollégium EBF felülvizsgálatai és jegyzőkönyv készítése kötelezően előírt villamos felülvizsgálata az 54/2014. (XII. 5.) BM rendelet és 40/2017. (XII. 4.) NGM rendelet figyelembe vételével 3 db érvényes, eredeti jegyzőkönyv átadásával, valamint elektronikus formában. 

FONTOS! Az épületek körüli meglévő térvilágítási villamos berendezések felülvizsgálata is része a pályázatnak.

 

Teljesítés tervezett időpontja: munkaterület adástól számított 90 nap.

FONTOS! Kérjük, hogy az ajánlattevők úgy határozzák meg ajánlati áraikat, hogy az eljárás várható szerződéskötése 2020 évben fog megvalósulni!


A beszerzési eljáráshoz szükséges egyéb információk/ ajánlati feltételek:

  • A felülvizsgálatot érvényben lévő rendeletek, szabványok és jogszabályok valamint az ide vonatkozó Tvmi ajánlásoknak megfelelően kell elvégezni a létesítéskor érvényben lévő szabványok és rendeletek figyelembe vételével.
  • Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik legalább 1 db — a beszerzés tartalma alapján — érintésvédelmi, tűzvédelmi és villámvédelmi felülvizsgálat szerinti referenciával, amely egy adott éven belül, 2017. és 2018. években középületeken lett elvégezve, melynek értéke nettó 500.000.-Ft.
  • Az ajánlattevőnek igazolnia kell a megfelelő felülvizsgálatot végző személy szakképesítését és munkaviszonyának igazolását, valamint a felülvizsgálathoz használt műszer érvényes hitelesítését.
  • A nyertes pályázó felülvizsgálatokat alvállalkozó bevonásával nem végezheti, nem végeztetheti.
  • Az ajánlatnak tartalmaznia kell az élet- tűz- és balesetveszélyes, azonnal javítandó hibák kijavításának költségeit. A jegyzőkönyv kizárólag „legközelebbi karbantartás” (1 év) ill. „felújítás alkalmával” javítandó hibákat tartalmazhat.
  • A felülvizsgálat során feltárt hibákat egyértelműen, fényképpel igazoltan dokumentálni kell, melyet megrendelőnek két példányban és elektronikus formátumban át kell adnia.
  • A felülvizsgálati jegyzőkönyvekből 3 db eredeti példány kerül átadásra, valamint elektronikus formában CD-n.
  • A felülvizsgálatot egyeztetett időpontban lehet megkezdeni.
  • A felülvizsgálat megkezdése előtt ütemterv készítése kötelező, melyet az üzemeltetőnek jóvá kell hagynia.
  • A felülvizsgálati dokumentáció egy példányát az épület üzemeltetőjének igazoltan át kell adni.
  • A pályázónak tisztában kell lennie a felülvizsgálat során egyedi mérés és felülvizsgálati technológiák használatával (pl. műtők) és annak következményeivel.

 

Az ajánlatnak tartalmaznia kell:

  • A felülvizsgálati jegyzőkönyvek 3 db eredeti példány átadását, valamint elektronikus formában CD-n való rögzítését és átadását.
  • A jogszabályokban előírt 3 ill. 6 éves érvényesség betartását, melyet a jegyzőkönyvben szerepeltetni kell.
  • Az élet-tűz és balesetveszélyes hibák javítását.
  • Felülvizsgálati ütemterv elkészítését, amit az épület üzemeltetőnek jóvá kell hagyni.
  • A helyszínen azonnal nem elhárítható élet- tűz- és balesetveszélyes hibák esetén a megrendelő és az épület üzemeltetőjét haladéktalan történő értesítése a károk minimalizálása érdekében.
  • A kiszállási és egyéb költségeket, valamint a felhasznált anyagok, segédanyagok árát.


További feltételek:

  • részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható be;
  • vállaljon minimum 36 hónap jótállási időt;
  • fogadja el a 30 napos fizetési határidőt.

A műszaki átadáshoz a következő dokumentációk szükségesek:

  • Az esetleges beépített anyagok teljesítménynyilatkozatai, minőségi tanúsításai, műbizonylatai (magyar nyelvű).
  • Dokumentumok, hibalisták, javítási dokumentációk és fényképek megküldése.

A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.

Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése utólagos átutalással történik, 30 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.

 

Helyszíni bejárás és időpont egyeztetés:

Nincs kötelezően előírt helyszíni bejárás. Amennyiben szükséges és indokolt, előre egyeztetett időpontban lehetséges helyszíni bejárást tartani.

Az estleges helyszíni bejárás időpontjának egyeztetése a következő elérhetőségen: Hulmann Ferenc műszaki ellenőr 06-30/174-69-78.

Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő szakmai kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a nyílt ajánlattételi eljárás ügyintézője részére (e-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!


További információk a feltöltött dokumentumok között találhatók.

FONTOS! Az ajánlattételi felhívás részét képezi a Webra kiíráshoz feltöltött szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő a benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).


Letölthető állományok:
Átláthatósági nyilatkozat.docx
Felolvasólap.doc
Műszaki leírás SZTE JGYPK Dékáni,Topolya,MK Koll.és Teleki B.Koll.TŰZ-Villám felülvizsg. 2019.12.04.doc
MÓD _4 helyszin vallalkozoi szerzodes es 1. sz. melleklet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

Az ajánlattételi felhívás részét képezi a Webra kiíráshoz feltöltött szerződéstervezet, melyet Ajánlattevő a benyújtott ajánlatával automatikusan elfogad. Amennyiben a szerződéstervezetet illetően annak tartalmi elemeivel kapcsolatban kérdése merül föl, azt még az ajánlattételi határidő lejárta előtt kérjük írásban az ügyintéző felé jelezni (E-mail: nagy.zoltan@gmf.u-szeged.hu).

 

Jelen nyílt ajánlattételi eljárásban csak nettó 25 millió forint érték alatt, azaz közbeszerzési értékhatár alatt köthető szerződés. Az ezt meghaladó ajánlatok értékelése során ajánlatkérő figyelemmel lesz a közbeszerzési törvény becsült érték megállapítására vonatkozó előírásaira, és adott esetben erre tekintettel az eljárás eredménytelenítéséről határoz.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hulmann Ferenc, elektromos műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Beruházási Iroda, tel: +36 (62) 544-586, +36 (62) 544-000/4586

email: hulmann.ferenc@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Sárfi Zoltán egyéni vállalkozó
Nyertes ajánlati ár: 575 000,-Ft+ÁFA