2018. május 08.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2018/PM08889
Ajánlattételi határidő: 2018. május 11 13:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2019.05.31
A beszerzés rövid ismertetője:
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől számított 1+1+1 év
A beszerzés tárgya: Az SZTE létesítményeiben (kivéve SZAKK) lévő Tűzgátló nyílászárók, pánikzár, vészkijárati zár, vészkijárati biztosító rendszer féléves felülvizsgálata, karbantartása.
Tűzgátló záróelemek, Hő és füstelvezető rendszerek, Füstelszívók és légutánpótló ventilátorok, Füstmentesítő ventilátorok, Füstcsappantyúk, zsaluk, Füstgátló nyílászárók, Nyomásfokozó szivattyúk üzemeltetői ellenőrzése, időszakos felülvizsgálata, karbantartása az 54/2014.(XII.5.) BM rendelet alapján és a rendelet 18. mellékletben előírt rendszerességgel.
Az ellenőrzés és karbantartás során feltárt hibák, melyek a karbantartás keretén belül nem javíthatók nem tárgya a beszerzésnek!
Helye: mellékelt lista
A beszerzés rövid ismertetője:
- 91 db. tűzgátló nyílászáró
- 344 db. hő és füstelvezető rendszer
- 13 db. füstelszívó és légpótló ventilátor
- 13. db. füstmentesítő ventilátor
- 85 db. füstcsappantyú, zsalu
- 29 db. füstgátló nyílászáró
- 1 db tűzoltósági kulcsszéf
- 17 db. tűzgátló záróelem
- 32 db. pánikzár, vészkijárati zár, vészkijárati biztosító rendszer
- 5 db. nyomásfokozó szivattyú
Műszaki paraméterek:
a tevékenységet a 54/2014.(XII.5.) BM rendelet alapján, a rendelet 18. mellékletben előírt rendszerességgel kell elvégezni és dokumentálni.
Feltételek:
- rendelkezzen min. 3 éves a „Tűzvédelmi rendszerek ellenőrzése, karbantartása” tevékenységgel kapcsolatos igazolható szakmai tapasztalattal, mely igazolásokat az ajánlathoz kérjük csatolni.
- rendelkezzen a kiírásban szereplő tűzvédelmi szaktevékenységre vonatkozó érvényes szakvizsgákkal (4-es, 13-as szakvizsga)
- biztosítsa felár nélkül a tevékenység dokumentálásához a törvényi előírásoknak megfelelő üzemeltetési naplókat
- rendelkezzen igazolható módon a szolgáltatási tevékenységhez szükséges eszközökkel és raktárkészlettel
- az elmúlt 3 lezárt pénzügyi évben nem lehet a vállalkozás veszteséges
- részajánlat a teljes felelősségvállalás miatt nem adható
- az igazolt elvégzett tevékenység számlázása arányosan, havonta történik
Konzultáció:
Konzultációt nem szervezünk. Igény esetén kontaktszemélyek:
Pap Róbert 06-70-682 1255, pap.robert@gmf.u-szeged.hu
Fakan Zoltán 06-30-219 1500, fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu
A felülvizsgálatkor, karbantartáskor megállapított hibák, hiányosságok, melyek a karbantartás keretén belül nem javíthatók külön megrendelés alapján kerülhet elvégzésre.
Eseti jelleggel megrendelt munka költsége:
javítás rezsióra díja: nettó: ,-Ft/óra
anyagár (pl. listaár-x%):nettó: %
A Vállalkozó vállalja, hogy az eseti hibajavítást a Megrendelő megrendelésétől számított …… időn belül megkezdi.
A Megrendelő fenntartja a jogát, hogy a felülvizsgálatkor, karbantartáskor megállapított hibák, hiányosságok kijavítását új pályázat keretén belül javíttatja.
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatot, kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő. (A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A Vállalási árat a mellékelt felolvasólapon kérjük megadni.
A bírálat szempontja a felolvasó lapon szereplő, üzemeltetői ellenőrzés és időszakos felülvizsgálat, karbantartás: ,-Ft/év
Kérjük, a mellékelt átláthatósági nyilatkozatot az ajánlatukhoz csatolni.
A vállalkozó havonta az elvégzett és igazolt szolgáltatás alapján számlát nyújthat be a kapcsolattartó által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.
A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 60 napos fizetési határidővel. A megrendelő előleget nem fizet.
Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_szte.docx-1.docxSZTE_MLI_FELOLVASÓLAP.docTŰZ 2018.01.22. 1.2.xlsx WEBRA.xlsxSZTE_MLI_KARBANTARTÁSI SZERZŐDÉS.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető
darvas.imre@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Fakan Zoltán, ügyvivő-szakértő SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-330, +36 (62) 544-000/4330
email:
fakan.zoltan@gmf.u-szeged.hu
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: T-TECH Kft
Nyertes ajánlati ár: 6 919 000,-Ft+ÁFA