Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2017  --  Műszaki és Létesítménygazdálkodási Iroda
Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PM08488
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE ÁJTK Szeged, Bocskai u.10-12. épületben személyfelvonó engedélyezési terv készítése engedélyeztetéssel együtt
2017. december 18.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PM08488

Ajánlattételi határidő: 2018. január 10 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2017.03.13.

A beszerzés rövid ismertetője:

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 70 naptári nap.

A beszerzés rövid ismertetője:

A Szegedi Tudományegyetem ÁJTK Dékáni Hivatal Bocskai utcai épületében, felvonó berendezés engedélyezési terv elkészítése, engedélyeztetéssel.

 

Elvégzendő feladat:

A SZTE ÁJTK Bocskai utcai épületben a nagyobb szintbeli eltérések megoldására, az épület akadálymentesítésére a megrendelő személyszállító felvonó berendezést tervez beépíteni. Az új felvonó berendezést -lehetőség szerint- épületen belül kell elhelyezni. Tervezési feladat a szinteken lévő 1 db irodai helyiségek hasznosításával egy az épület minden szintéjt kiszolgáló akadálymentesített felvonó tervezése, engedélyeztetése, teljes körű ügyintézéssel. Az új felvonó tervezésekhez szükséges hatósági engedélyek beszerzése, teljes körű lebonyolítása.

 

 

Tervezési követelmények:

A tervek elkészítésénél alapvető szempont a műszakilag megfelelő, de költséghatékony megoldások betervezése.

A tervezőnek le kell folytatnia a szükséges hatósági, szakhatósági egyeztetéseket, valamint folyamatos konzultációkat az üzemeltető képviselőjével, ezen egyeztetésekről és konzultációkról emlékeztetőt köteles felvenni, melyet az érintetteknek eljuttat.

A tervezőnek a tervezési feladat megkezdése előtt egyeztetni kell a megrendelővel a felvonó kialakításáról (külső-belső megjelenésérő, színekről stb.), erről jegyzőkönyvet kell felvennie. A tervezési feladatot csak jóváhagyás után lehet elkezdeni.

A tervezőnek a tervezési feladat elvégzéséhez szükséges mindennemű feltárást el kell végezni, ezek költségét – az ideiglenes helyreállítással – az ajánlati árnak tartalmaznia kell. Az egyetem a feltáráshoz szükséges területet biztosítja.

A tervezés, kivitelezés valamint a szakhatósági egyeztetések során felmerülő összes költség a nyertes pályázót terheli! (Tulajdoni lap és hiteles térképmásolat kiváltása, közreműködő szakhatóságok igazgatási szolgáltatási díjai, szakértői díjak, üzemügyeletesi oktatási díj, átadás- átvételi eljárás költsége,… stb.)

Az elkészítendő tervdokumentációkban foglalt szellemi alkotás a Tervező tulajdona lesz,

de a tervezési díj megfizetésével a Megrendelő megszerzi a tervdokumentáció szabad, korlátozásmentes felhasználói jogát, amely alapján a Tervező előzetes jóváhagyása nélkül (de tájékoztatása mellett) jogosult azt teljes körben és korlátlan ideig felhasználni, továbbtervezésre másnak átadni, ezzel kapcsolatban a Tervezőnek további igénye nincs.

Az építőipari kivitelezési tevékenységről szóló 191/2009. (IX. 15.) Korm. rendelet 15. § szerint a felek elfogadják, hogy a tervező az általa készített kivitelezési dokumentációval kapcsolatban az Étv. 33. § (4) bekezdése szerint tervezői művezetést végezhet, amelyre a felek ennek szükségessége esetén külön szerződést kötnek.

A tervező köteles, a kivitelezésre kiírt pályázatok során feltett, tervezéssel összefüggő kérdésekre - többek között a betervezett anyagok és berendezések kiváltására megajánlottak megfelelőségére, és elfogadására történő nyilatkozással -, a Megrendelő által megadott határidőre válaszolni.

 

 

A kiviteli tervdokumentációt a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően kell elkészíteni, 146/2014. (V. 5.) Korm. rendelet a felvonókról, mozgólépcsőkről és mozgójárdákról maradéktalan betartása.

A kiviteli tervdokumentációk leadását 5 példány papír alapú és 1 példány elektronikus (CD) formátumban kell teljesíteni.

Az egyeztetés után a tervező köteles munkaközi tervet 1 példányban bemutatni illetve leadni. A jóváhagyott munkaközi terv után lehet elvégezni a teljes dokumentálást.

 

Alkalmassági feltételek:

A pályázat beadásakor egyidejűleg csatolni kell a pályázati anyag mellé az alábbi igazolásokat:

1.) Igazolnia kell felvonó tervezői jogosultságát

2.) Alkalmatlan az ajánlattevő, amennyiben nem végzett az ajánlati felhívás feladásának napjától visszafelé számított megelőző 2 év összességében minimum 5 középületben felvonó tervezési munkát. Referenciaigazolással teljesíthető.

 

 

A helyszíni bejárás helye és időpontja:

SZTE ÁJTK Dékáni Hivatal Bocskai utca 10-12. épületében

2017. december 20-án 14:00-kor, 2018. január 05-én 12.30-kor, találkozás a főbejáratnál.

 

Az ajánlati árat a helyszín ismeretében kell összeállítani!! Ajánlatot csak és kizárólag a helyszíni bejáráson résztvevők adhatnak!

A Vállalási árat a következő formában kérjük megadni, ami tartalmazza a felvonó berendezés bontási terv elkészítését, új berendezés tervezését, engedélyeztetését, teljes körű ügyintézéssel, költséggel:

 

Nettó összesen:……………..………,- Ft

ÁFA 27%:………………………..…- Ft

Bruttó összeg:…………………...….,- Ft

 

A vállalkozó 1 db végszámlát nyújthat be, a műszaki ellenőr által kiadott műszaki teljesítésigazolás után.

A vállalkozói számla kiegyenlítése átutalással történik, 60 napos fizetési határidővel.

A megrendelő előleget nem fizet.



Letölthető állományok:
atlathatosagi_nyilatkozat_.docx
FELOLVASÓLAP TERVEZÉSI MUNKÁKHOZ.doc
SZTE_MLI_TERVEZŐI SZERZŐDÉS_D-MTSZ-2016-003-05.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Darvas Imre, irodavezető

darvas.imre@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sári Krisztián, gépész műszaki ellenőr SZTE Műszaki Igazgatóság Műszaki és Vagyongazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 545-646, +36 (62) 544-000/5646

email: sari.krisztian@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Lift-Tec Kft
Nyertes ajánlati ár: 850 000,-Ft+ÁFA

Készítő