Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2025  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2025/PSZ14357
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Üvegtechnikusi munkák elvégzése
2025. január 15.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2025/PSZ14357

Ajánlattételi határidő: 2025. január 22 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést 2025. február 01-től számított 1 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.

 

Üvegtechnikusi munkák elvégzése, az alábbiak szerint

  • Laboratóriumi üvegeszközök (mérőhengerek, büretták, viszkoziméterek stb.) javítása.
  • Egyedi üvegeszközök készítése, ami magába foglalja a speciális illesztések (különféle csiszolatok, csapok, elágazások, szűkítések) javítását, felújítását és készítését, valamint desztillációs hűtők, hőcserélők készítését és karbantartását.
  • Üvegvákuum készülékek tervezése és helyszíni szerelése, javítása.
  • Kvarcreaktor készülékek tervezése és helyszíni szerelése, javítása.
  • Rendelkezésre állás munkanapokon 8:00 és 16:00 óra között maximum havi 80 óra időtartamban. Az esetileg felmerülő munkák elvégzését a Megrendelő jelzését követő max. 1 óra időtartamon belül meg kell kezdenie Vállalkozónak.
  • Munkavégzés helye: 6720 Szeged, Rerrich Béla tér 1.
  • A szerződés keretösszege: bruttó 4.320.000,- Ft/2 év. Megrendelő a szerződéses időszak alatt nem rendelhet meg olyan szolgáltatást, amellyel a szerződés keretében beszerzett szolgáltatás mindösszesen ellenértéke meghaladja a bruttó 4.320.000,- Ft-os keretösszeget. Amennyiben a szerződéses időszak lejártát megelőzően a megrendelt szolgáltatások mindösszesen ellenértéke eléri a keretösszeget a szerződés automatikusan megszűnik.

 

Szerződéses feltételek:

  • Vállalkozó köteles biztosítani az elektronikus kapcsolattartás lehetőségét Megrendelő részére.
  • Hibás teljesítésnek számít, ha a Vállalkozó által elvégzett javítás/karbantartás eredményeként az érintett berendezés, egység, részegység nem teljesíti Megrendelő előzetes elvárásait. A hibás teljesítést Vállalkozó azonnal köteles javítani. Megrendelő jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben Vállalkozó kétszer hibásan teljesít.
  • Vállalkozó köteles a szolgáltatás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
  • Vállalkozó az elvégzett javításokra/karbantartásokra rendeltetésszerű használat mellett 6 hónap garanciát vállal.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.





Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.


További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő teljesítésben résztvevő szakembere rendelkezzen legalább 10 éves üvegtechnikai szakmai gyakorlattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítésben résztvevő szakembere önéletrajzát, melyből egyértelműen ki kell derülnie a legalább 10 éves üvegtechnikai szakmai gyakorlatának.

 

Fizetési feltételek:

Vállalkozó teljesítésigazolást követően havonta 1-1 db számla kiállítására jogosult az adott hónapban igényelt óraszámoknak megfelelően a rezsióradíja alapján, melyeket a SZTE a számlák kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Patakiné Sziveri Ildikó, gazdasági vezeto SZTE TTIK Kémiai Intézet, tel: +36 (62) 544-615, +36 (62) 544-000/4615

email: patakine@chem.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Reisz Ferenc egyéni vállalkozó, 6722 Szeged, Bolyai János u. 28
Nyertes ajánlati ár: 4 320 000,-Ft+ÁFA