Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13439
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE GTK XXIII. Közgazdász Bál rendezvényével kapcsolatos teljeskörű rendezvényszervezési feladatok ellátása
2023. október 12.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13439

Ajánlattételi határidő: 2023. október 17 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023. november 18-19

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE GTK XXIII. Közgazdász Bál rendezvényével kapcsolatos tejeskörű rendezvényszervezési feladatok ellátása, az alábbiak szerint:

  • Időpontja: 2023. 11. 18. 19:00 – 2023. 11. 19. 04:00 óra között
  • Helyszín: SZTE JATIK – 6722 Szeged, Ady tér 10.
  • Programelemek:
    • 1. Élőzenés zenekari fellépés megszervezése:
      • 20:00-21:00: vacsora ideje alatt akusztikus fellépés (2 fő)
      • 21:00-23:00: báli zenekari fellépés (4 fő)
      • hang átszerelésre/átállásra nincs lehetőség a két fellépés között
    • 2. Műsorvezetés és karaoke levezetésének a megszervezése:
      • 19.30-20.00: műsorvezetés, konferálás
      • 22:00-02:00: karaoke levezetése
      • Az ajánlattevőnek kell biztosítania a karaoke szolgáltatáshoz szükséges hang- és fénytechnika berendezéseket
    • 3. L.L. Junior előadó művész fellépésének megszervezése:
      • 23:30-24:00: L.L. Junior sztárfellépése
    • 4. DJ szolgáltatás leszervezése:
      • 24:00-04:00: DJ fellépés
    • 5. Egészségügyi szolgáltatás biztosítása:
      • 19:00-04:00: 1 fő gyalogőr
    • 6. Hallgatói bálitáncok betanításához táncoktatás:  
      • hallgatók betanítása 10 alkalommal 60 perces időtartamban, standard táncfellépésre vonatkozóan
      • A táncórák időpontját szükséges egyeztetni a hallgatók koordinátorával.
    • 7. Hangtechnika biztosítása a rendezvény idejére:
      • 12 db Nexo Geo M6 vagy ennek megfelelő hangfal
      • 4 db Nexo Ls18 hangfal vagy ennek megfelelő hangfal
      • 2 db Nexo Ps15R2 hangfal vagy ennek megfelelő hangfal
      • 4 db Nexo P10 hangfal vagy ennek megfelelő hangfal
      • 4 db Nexo NXAMP 4x2mk2 erősítő vagy ennek megfelelő erősítő
      • 1 db Pioneer RX3 dj pult vagy ennek megfelelő dj pult
      • 1szett Zenekari mikrofonok
      • 4 db Shure QLXD Beta 58 vezeték nélküli mikrofon
      • 1 db Allen&Heath Zed6 keverőpult vagy ennek megfelelő keverőpult
      • 1 db Allen&Heath SQ5 keverőpult vagy ennek megfelelő keverőpult
      • 1 fő hangtechnikus biztosítása a rendezvény ideje alatt
      • Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére a szükséges hangtechnikát és köteles a sztárfellépővel egyeztetni a hangtechnikával kapcsolatban.
    • 8. Fénytechnika biztosítása a rendezvény idejére:
      • 4 db Chauvet Rogue R2 Wash
      • 6 db Involight LED MH-120S LED
      • 18 db Cameo FLAT Pro 12
      • 1 db Chamsys Pc Wing
      • 1 db GTK logózott fénytechnika berendezés a rendezvény ideje alatt
      • 1 fő fénytechnikus biztosítása a rendezvény ideje alatt
      • Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére a szükséges fénytechnikát és köteles a sztárfellépővel egyeztetni a fénytechnikával kapcsolatban.
    • 9. Szinpadtechnika biztosítása a rendezvény idejére:
      • 6m x 4m színpad
      • 10 m alu híd
      • 18 db színpadelem
      • 2 db 250 kg emelő
      • 25 db kordon biztosítása
      • színpad megépítése és bontása
      • Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére.
    • 10. Videótechnika biztosítása a rendezvény idejére:
      • 2 db 60 col 4K-s TV gurulós állványon
      • Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére.
    • 11. Fotó szolgáltatás biztosítása a rendezvényről:
      • 19:00-01:00: bevezető táncos események, előkészületek dokumentálása, báli események dokumentálása, képek retusálása, utómunkája
    • 12. Fotó szolgáltatás biztosítása a fotófalnál:
      • 20:00-24:00: fotózás a résztvevőkkel és vendégekkel, képek retusálása, utómunkája
    • 13. Videó szolgáltatás biztosítása:
      • 19:00-01:00: bevezető táncos események, előkészületek dokumentálása, báli események dokumentálása, kreatív anyagok készítése, felvételek vágása és szerkesztése, kreatív rövidfilm készítése
    • 14. 360 photo booth szolgáltatás biztosítása, hostessel:
      • 20:00-24:00: 1 db photo booth szolgáltatás biztosítása, amely saját báli designnal, kiegészítőkkel és letölthető videókkal elérhető
    • 15. Kávékülönlegességek biztosítása személyzettel:
      • 20:00-22:00: 100 db kávékülönlegesség biztosítása, speciális pultkiszolgálással, amely mozgásra/helyváltoztatásra alkalmas, személyzettel
      • Az ajánlattevő köteles egyeztetni a kávékülönlegességekkel kapcsolatban a megrendelővel.
    • 16. Bor – és Sajtkóstoltatás biztosítása személyzettel:
      • 20:00-01:00 óra között vagy ameddig a készlet tart: tervezetten 800 fő részére borkóstoltatás talpas pohárban (3 dl bor/fő), sétálós minimum 4 féle sajtkínálat (pl: cheddar, gouda,ementáli, romadur, edami, gorgonzola) együtt (10 dkg/fő)
        • 57 üveg Gedeon Pro
        • 57 üveg Gedeon Irsai Olivér
        • 57 üveg Gedeon Rozé
        • 57 üveg Günzer Portugieser
        • 57 üveg Günzer Chardonnay
        • 57 üveg Günzer Cabernet Sauvignon
    • 17. Táncfellépés biztosítása:
      • 19:30-19:45: Latin (Salsa, Passodoble, Jive) táncok bemutatása, versenykategóriás táncpárok előadásában.
    • 18. A helyszín dekorálása:
      • 350 db műanyag fehér színű amerikai szék műbőr tépőzáras párnával
      • Kandelláberekre min. 5 db 1 m átmérőjű fémkarikák bordó tüll és selyemvirággal történő dekorálása
      • 35 darab terítő biztosítása
      • 35 darab asztalra asztaldísz: fémgyertyatartók díszítése igényes selyemvirággal
      • Átrium egész területén 60 db fémkarika igényes szalaggal, selyemvirággal
      • Beléptető kapuk teljes dekorálása a bálhoz illő dekor anyaggal (egyeztetés szükséges)
      • Báli fotósarok teljes dekorálása bálhoz illő dekor anyaggal fémkarikával,
      • A borkostoló, és a Bálkirály/nő paraván dekorálása bálhoz illő dekor anyaggal
      • Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles feldíszíteni a rendezvény helyszínét és egyeztetni a színekről a megrendelővel.
    • 19. Catering szolgáltatás biztosítása:
      • 20:00-21:00: Svédasztalos vacsora tervezetten 350 fő részére (részletes menüsor alapján)
      • 5 db körasztal biztosítása
      • személyzet biztosítása a vacsora ideje alatt (felterítés és elpakolás)
      • 350 db talpas pohár biztosítása a rendezvény ideje alatt, megfelelő mennyiségű pohármosó kosár biztosítása
      • menüsor:

Saláták:

- Jércemell saláta

 

- Kukorica saláta

 

- Almás céklasaláta

Hideg ételek:

- Aszalt gyümölcsökkel töltött pulykamell tekercs

 

- BBQ jércemell csíkok szezámmagos bundában

 

- Koktél fasírtgolyók, mozzarellagolyók, nyárson

 

- Baconba göngyölt csirkecomb filé csibemájjal töltve

 

- Négymagvas rántott jércemell

 

- Tűzdelt pick karaj, színesbors köntösben

 

- Sajtok vegyesen aszalt gyümölcsökkel , dióval, mandulával,

szőlővel

Meleg ételek:

- Roston pulykamell sonkával, ananásszal, sajttal, áfonya öntettel, mandulás rizzsel

 

- Baconbe göngyölt csirkecombfilé spárgával töltve, zöldséges rizzsel

 

- Óvári sertésborda / roston sertésborda, hagyma, gomba, sonka, sajt /,petrezselymes burgonyával

 

- Burgundi marharagu, burgonyakrokettel

 

- Jércemell steak magvas bundában / lenmag, szezámmag, tökmag, napraforgómag, mandula, / zöldkörettel

 

 

Vegetáriánus:

- Kapros túróval töltött gombakalapok rántva

 

- Pesztós penne, füstölt sajttal csőben sütve

Desszert:

- Túrófelfújt áfonya öntettel

 

- Tiramisu

 

- Epres sajttorta

  • 20. Ital szolgáltatás biztosítása a rendezvény ideje alatt:
    • 3 pult megépítése a rendezvény alatt (2 db hallgatói pult felállítása, 1 db VIP pult az oktatók és dolgozók részére)
    • A szolgáltató biztosítja a pult megépítéséhez szükséges elemeket, gondoskodik az italok szállításáról, hűtéséről, értékesítéséről
    • A szolgáltató 30 fő személyzetet biztosít a rendezvény ideje alatt
    • A VIP asztalok esetében (10 asztal) asztalszervíz biztosítása
    • 19:00-20:00 között tervezetten 800 fő részére pezsgő felszolgálása (2 dl/fő)
    • 19:00-4:00 között a VIP asztaloknak tervezetten 100 fő részére korlátlan italcsomag az alábbiak szerint:
      • kávé
      • ásványvíz
      • savas és rostos üdítő
      • BURN
      • sör
      • bor
      • pezsgő
      • pálinka
      • vodka (Finlandia)
      • jager
      • unicum
      • gin (Bombay)
      • whisky (Jameson)
      • 5 koktél
    • Hallgatói asztalokra (25 asztal, tervezetten 250 fő) előre bekészített vizek az alábbiak szerint: 1 dl/fő mennyiségben
      • 0,5-ös kiszerelésű ásványvíz (savas, mentes)
    • Személyzet részére ital bekészítése (tervezetten 45 fő) 1 liter/fő mennyiségben, vegyesen:
      • 1,5 literes ásványvíz (savas, mentes)
      • 1 literes rostos üdítő (vegyesen)
      • 1,75 literes cola (cukros és zero)
    • Az ajánlattevő köteles biztosítani a szükséges berendezéseket: pult, poharak, tálcák, felszolgálók, megfelelő módon történő hűtés és mosogatás
  • 21. Jegyértékesítés lebonyolítása:
    • 2023. október 23 – november 10. között: Online felületen való jegyértékesítés. Az ajánlattevő köteles biztosítani a beléptetéshez/jegy leolvasáshoz kapcsolódó technikai eszközöket. A jegy értékesítés szükséges, hogy gördülékenyen valósuljon meg és a megrendelő teljeskörű képet kapjon az eladott jegyek számáról. Vacsorás jegyek tervezett létszáma: 300 fő, sétálós jegyek tervezett létszáma: 500 fő
  • 22. Karszalagok biztosítása:
    • 3 színű karszalag biztosítása (arany, ezüst, fehér): Az ajánlattevő köteles egyeztetni a megrendelővel a Közgazdász Bál hangulatát, színeit illetően, hogy a karszalagok megfelelő designt kapjanak.
    • Arany: 100 fő tervezetten
    • Ezüst: 250 fő tervezetten
    • Fehér: 450 fő tervezetten
  • 23. Atisjus jogdíjak megfizetése:
  • A rendezvényszervező cég köteles gondoskodni a jogdíjakról és azok megfizetéséről, az eladott jegyek alapján.





Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlatot a teljes szolgáltatásra a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot minimum 1 alkalommal bálon teljesített Dj szolgáltatásról. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését, a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét, valamint a bál megnevezését, melyen a szolgáltatást biztosította.
  • Ajánlattevő táncoktatást végző szakembere rendelkezzen a Táncművészeti Egyetemen szerzett diplomával és rendelkezzen legalább 3 éves szakmai gyakorlattal báli táncok betanítása területéről.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a táncoktatást végző szakembere Táncművészeti Egyetemen szerzett diplomája másolatát és a szakember nyilatkozatát a legalább 3 éves szakmai gyakorlatáról báli táncok betanítása területéről.

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó a teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít.

A megadott létszámok tervezettek, melyek változhatnak. Az egységáras tételek esetében Vállalkozó köteles a Megrendelő által a rendezvényt megelőzően 3 munkanappal leadott létszámoknak megfelelően az egységárai alapján elszámolni.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hertelendy Lilla, oktatásszervező SZTE GTK Dékáni Hivatal Oktatásszervező Iroda, tel: +36 (62) 544-213, +36 (62) 544-000/4213

email: hertelendy.lilla@eco.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Best Iroda Kft., 6720 Szeged, Dózsa u. 3.
Nyertes ajánlati ár: 13 056 266,-Ft+ÁFA

ulo_lepcso_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK