Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13399
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ kijelölt nemzeti létfontosságú rendszerelemeinél Kritikusinfrastruktúra védelmi biztonsági összekötői szaktevékenység ellátása
2023. szeptember 25.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13399

Ajánlattételi határidő: 2023. október 02 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 1+1+1 év

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ kijelölt nemzeti létfontosságú rendszerelemeinél Kritikusinfrastruktúra védelmi biztonsági összekötői szaktevékenység ellátása az 1. számú mellékletben részletezve, mely a felhívás csatolmányaként megtekinthető.

 

Vállalkozó igény esetén köteles legalább heti 8 órában a Szegedi Tudományegyetem MI Védelmi Iroda Szeged, Tisza L. krt. 47. sz. alatti épületében személyes jelenlétet biztosítani kapcsolattartás céljából.

 

Vállalkozó továbbá köteles vállalni, hogy 24 órában a Megrendelő rendelkezésére áll, illetve szükség esetén a bejelentéstől számított 1 órán belül a SZTE érintett helyszínére kiérkezik.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt 2012. évi CLXVI. törvény végrehajtásáról szóló 65/2013. (III. 8.) Korm rendelet 6. § (2) szerinti képesítéssel rendelkező szakemberrel (Nemzeti Közszolgálati Egyetem kritikusinfrastruktúra-védelmi biztonsági összekötő személy szakirányú továbbképzési szakán szerzett felsőfokú képesítés vagy iparbiztonsági, katasztrófavédelmi, rendészeti igazgatási, tűzvédelmi mérnöki vagy védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú végzettség).

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítést végző szakembere fentieknek megfelelő végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen minimum 3 éves biztonsági összekötői tevékenységre vonatkozó szakmai gyakorlattal, melyet min. 5 000 munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnál/intézménynél végzett.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot a minimum 3 éves biztonsági
összekötői tevékenységre vonatkozó szakmai gyakorlatáról. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag
akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik
fél megnevezését, a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét és munkavállalói létszámát.

     

    Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően havonta 1 db számla benyújtására jogosult az adott hónapot követő hónap 15-ig, melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.


    Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!

     



    Letölthető állományok:
    1. sz. melléklet_feladatlista.docx
    Felolvasólap.docx

    Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

    Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

    Ajánlatkérő a 36 hónapra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



    További információk:

    Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!






    Ajánlat benyújtásának módja:
    Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
    ( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
    A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

    További információ kérhető:

    Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

    kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

    Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, irodavezető Védelmi Iroda, tel: +36-62/544-472

    email: pap.robert@szte.hu


    Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
    Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
    Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

    Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

    Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

    A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

    Nyertes ajánlattevő: Szinkron Védelem Kft.
    Nyertes ajánlati ár: 3 852 000,-Ft+ÁFA

    DSC_2991_230x154.png

    Hírek, aktualitások *

    Rendezvénynaptár *

    • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
      február 03. - február 20.
    • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
      február 03. - február 21.
    • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
      február 03. - február 23.
    • Szorgalmi időszak
      február 10. - május 24.
    • Szorgalmi időszak
      február 10. - május 24.

    Címkefelhő

    14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK