2023. szeptember 25.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PSZ13399
Ajánlattételi határidő: 2023. október 02 11:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötéstől számított 1+1+1 év
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ kijelölt nemzeti létfontosságú rendszerelemeinél Kritikusinfrastruktúra védelmi biztonsági összekötői szaktevékenység ellátása az 1. számú mellékletben részletezve, mely a felhívás csatolmányaként megtekinthető.
Vállalkozó igény esetén köteles legalább heti 8 órában a Szegedi Tudományegyetem MI Védelmi Iroda Szeged, Tisza L. krt. 47. sz. alatti épületében személyes jelenlétet biztosítani kapcsolattartás céljából.
Vállalkozó továbbá köteles vállalni, hogy 24 órában a Megrendelő rendelkezésére áll, illetve szükség esetén a bejelentéstől számított 1 órán belül a SZTE érintett helyszínére kiérkezik.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt 2012. évi CLXVI. törvény végrehajtásáról szóló 65/2013. (III. 8.) Korm rendelet 6. § (2) szerinti képesítéssel rendelkező szakemberrel (Nemzeti Közszolgálati Egyetem kritikusinfrastruktúra-védelmi biztonsági összekötő személy szakirányú továbbképzési szakán szerzett felsőfokú képesítés vagy iparbiztonsági, katasztrófavédelmi, rendészeti igazgatási, tűzvédelmi mérnöki vagy védelmi igazgatási szakon szerzett felsőfokú végzettség).
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítést végző szakembere fentieknek megfelelő végzettségét igazoló dokumentuma másolatát.
- Ajánlattevő rendelkezzen minimum 3 éves biztonsági összekötői tevékenységre vonatkozó szakmai gyakorlattal, melyet min. 5 000 munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnál/intézménynél végzett.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot a minimum 3 éves biztonsági
összekötői tevékenységre vonatkozó szakmai gyakorlatáról. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag
akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik
fél megnevezését, a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét és munkavállalói létszámát.
Fizetési feltételek: Vállalkozó teljesítésigazolást követően havonta 1 db számla benyújtására jogosult az adott hónapot követő hónap 15-ig, melyeket a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (naszne.macsai.anita@szte.hu) is feltétlen küldjék meg!
Letölthető állományok:
1. sz. melléklet_feladatlista.docxFelolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a 36 hónapra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
További információk:
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk!
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Pap Róbert, irodavezető Védelmi Iroda, tel: +36-62/544-472
email:
pap.robert@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Szinkron Védelem Kft.
Nyertes ajánlati ár: 3 852 000,-Ft+ÁFA