Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13397
A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE EHÖK által szervezett Összegyetemi Gólyatábor rendezvényen takarítási szolgáltatás nyújtása
2023. szeptember 22.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13397

Ajánlattételi határidő: 2023. szeptember 27 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023.09.29-2023.10.01.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE EHÖK által szervezett Összegyetemi Gólyatábor rendezvényen takarítási szolgáltatás nyújtása, az alábbiak szerint:

  • Rendezvény időtartama: 2023.09.29-2023.10.01 este 20 órától másnap reggel 5 óráig
  • Helyszín: Szegedi Partfürdő Kemping és Apartman „Egykori szabadstrand”
  • Rendezvény jellege: kültéri és fesztivál
  • Várható látogatói létszám: 4950 fő
  • Terület: 27 800 m2
  • Takarítás és szemétszedés biztosítása a rendezvény teljes ideje alatt szükséges tehát:
    • 2023.09.29-2023.10.01 , éjszakánként.
    • Emellett nappal minden nap szemétszedés is szükséges, valamint a sepregetés, csikkek összeszedése, hamutálak, szemetesek ürítése stb.
    • A rendezvényzárást követően, tehát 2023.10.01 5 órától teljes terület takarításra is szükségünk van. (hulladék összeszedés, szemételszállítás, sepregetés, cigarettacsikkek összeszedése), hogy a területet az eredeti állapotában tudjuk visszaadni a bérbeadónak.
    • A 2023.10.01 napon, napközben/délután miután a pultok, valamint a sátor is elbontásra kerül, a fenn maradó szemetet szükséges a személyzetnek összeszednie, és zsákokba gyűjtve a konténerekhez vinni.
    • A rendezvény teljes idejére 12 fő takarító személyzet szükséges. (A személyzet számára a megrendelő nem tud szállást és ételt biztosítani. A rendezvény ideje alatt ásványvizet a szervezők biztosítanak a takarítószemélyzetnek, de mást nem áll módjában.)

(A fenti létszámból 1 fő a koordinátor. További 2 fő szükséges akik a konténeres és mobil WC-ket és a kőépületes WC-ket tartják tisztán. A 12 fős létszámból további 2 fő az úgynevezett „töltés” részen és a bejárat előtti külterületen, tehát a Partfürdő előtti részen a szemétszedést kell, hogy ellássa, eldobált üvegek összeszedése stb. A 12 fős létszámból 1 fő szükséges a backstage részbe. A rendezvény vendégek által is látogatható területein 6 fő szükséges, akik az este folyamán folyamatosan körbejárnak és a szemetet összeszedik.)

  • Személyzet számára szükséges felszerelés:
    • a létszámnak megfelelő megkülönböztető ruházat pl. neonszínű mellény, vagy egyenpóló melyen szerepel a takarítócég neve és a TAKARÍTÓ felirat.
  • Egyéb eszközök biztosítása:

- a személyzet számára gumikesztyűk, szükség esetén munkavédelmi ruha

- takarítószerek (vegyi anyagok és eszközök: floraszept/vagy egyéb fertőtlenítő hatású folyadék, szivacs, törlőkendő, felmosófolyadék, felmosórongy, vödör, seprűk stb. értelemszerűen az ellátott feladathoz szükséges eszközök biztosítása.)

- SZEMETESZSÁKOK (1500 db legalább 110 L-es erősebb anyagú fekete színű szemeteszsák.)

- WC papír

- folyékony szappan

  • Takarítási szolgáltatás:
    • A kordonnal elzárt füves pálya területén 2 db rendezvénysátor lesz felállítva, melyek mérete: (50x20 m és 10x30m).
    • A rendezvénysátrakon kívül lesz vendéglátó (étel és ital) pult, könyöklők, sörpadok, valamint beléptető faházak is.
      • A területen az SZTE EHÖK által bérelt 2 db 14 ajtós konténer WC, 3db mobil wc áll majd a vendégek és a szervezők számára rendelkezésre, 2 napon át, így ehhez igazodva szükséges a wc papír, valamint a folyékony szappan mennyisége is.
      • A folyékony szappant és a wc papírt a mobilwc-kben is szükséges minden este elején feltölteni, valamint az éjszaka folyamán óránként körbejárni és ahol szükséges azokat pótolni.
      • A területen a területet bérbeadó biztosítja az úgynevezett „körépületes WC-t” melyben ugyanúgy szükséges a takarítás és wc papírok és a szappan töltése.
      • Szükséges a kihelyezett hulladéktárolók, szemeteszacskók folyamatos ürítése, cigaretta csikkek, esetlegesen eldobált poharak, üvegek összeszedése. A megtelt szemeteszacskók cseréje, stb.
      • A hulladéktároló konténereket a megrendelő biztosítja, a megtelt szemeteszsákokat a szolgáltató köteles a hulladéktároló konténerekbe bedobni.


Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.


Számlaküldési cím: SZTE EHÖK

6722 Szeged, Szentháromság u. 34.



Letölthető állományok:
Felolvasólap SZTE EHÖK.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



További információk:

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.

 

Fizetési mód:

Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.

 




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kávási Noémi, irodavezető SZTE EHÖK, tel: +36 -70-371-0951

email: ehokiroda@gmail.com


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Delta 500 Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 174 760,-Ft+ÁFA

labor1_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Reklamációs időszak (kurzusteljesítésekkel, érdemjegyekkel)
    február 03. - február 20.
  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK