2023. június 01.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2023/PSZ13172
Ajánlattételi határidő: 2023. június 08 10:30
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított 2023. augusztus 31-ig tartó időszakra kötik. Felek az online és a kiegészítő gyakorlati képzések pontos időpontjait a szerződéskötést követően egyeztetik.
A beszerzés rövid ismertetője:
A képzés célja, hogy fejlessze a Szegedi Tudományegyetem dolgozóit és vezetőit szervezet- és folyamatfejlesztési készségeikben, tudásukban. A képző intézmény felel a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvényben foglaltaknak való megfelelésnek.
A képzés időtartama és tervezett létszáma: e-learning office képzés és az elméleti képzést kiegészítő gyakorlat 2 csoportban, csoportonként 1-1 napban, napi 8 órában. Résztvevők száma: 11 fő (2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018 projekt részéről) illetve 15 fő (RRF-2.1.2-21-2022-00012 projekt részéről).
-
1. Office Lean képzés megvalósítása - E-learning formában történő képzés
- Lean alapelvek és eszközök megismerése,
- probléma és cél meghatározás,
- folyamattérképezés és folyamat optimalizálás,
- strukturált problémamegoldás,
- priorizáló mátrixok,
- hibamentes tervezés.
- Az online képzéshez az infrastruktúrát Vállalkozó biztosítja, beleértve a lebonyolításhoz szükséges platformot is.
-
Office Lean online képzésekhez kiegészítő tanteremi szimuláció – személyes jelenléttel Szegedi helyszínnel
- Az elméleti ismereteket kiegészítő gyakorlat, amely során a résztvevők egy szimulált munkakörnyezetben javíthatják folyamataikat, majd tesztelhetik a bevezetett változásokat.
A képzés tananyagát a résztvevők részére Vállalkozó köteles biztosítani.
A képzés vizsgával zárul, melynek sikeres teljesítése esetén a résztvevő oklevélben (tanúsítvány, sikeres elvégzést igazoló egyéb dokumentum) részesül.
A vizsga módja: online teszt.
A képzés az Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap támogatásával megvalósuló 2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018, és az Európai Unió által finanszírozott RRF-2.1.2-21-2022-00012 pályázatból valósul meg.
A képzés megvalósításának a Megrendelő által elvárt adminisztrációja:
- A képző intézmény által kiállított, illetve a képzés sikeres elvégzését igazoló dokumentumok (vizsgadokumentáció, oklevél, bizonyítvány)
- Személyes jelenlét esetén (Részvételt igazoló dokumentum (jelenléti ívek); fénykép/hangfelvétel/videó)
- Távoktatás, online képzés esetén képernyőképek, a képzés elvégzéséről a képző intézmény által elektronikusan kiállított, aláírt tanúsítvány.
- Tanúsítvány hiányában rendezvényszervező szoftverből vagy applikációból kinyert pdf formátumú jelenléti ív.
- Jelenléti ív hiányában a képzésre történt regisztrációkat tartalmazó, rendezvényszervező szoftverből vagy applikációból kinyert pdf formátumú lista.
A Megrendelő biztosítja a szolgáltatás elvégzéséhez a tanteremi szimulációhoz szükséges helyszínt Szegeden.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő rendelkezzen a jelen képzés lebonyolításához szükséges felnőttképzési nyilvántartási számmal. Igazolás mód: Ajánlattevő ajánlatában adja meg a jelen képzés lebonyolításához szükséges felnőttképzési nyilvántartási számát.
-
Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot legalább 1 db Lean képzés lebonyolításáról. Figyelem! A referencianyilatkozatnak tartalmaznia kell a képzett szervezet nevét, képzésben résztvevők számát (fő), referenciát adó személy nevét és elérhetőségét!
Ajánlat elvárt tartalmi elemei:
- Felolvasólap
- Jelen képzés lebonyolításához szükséges felnőttképzési nyilvántartási szám megadása.
- Egyszerű referencianyilatkozat.
- Ajánlattevő rövid bemutatása, az ajánlat tárgya rövid szakmai leírással.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság Innovációs Igazgatóság 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: SZTE Beszerzési Igazgatóság
Beszerzési Iroda
Kuczora Attila irodavezető
E-mail: kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főigazgatóság Innovációs Igazgatóság
Gáspár Krisztián innovációs igazgató
E-mail: gaspar.krisztian.barna@szte.hu
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden a képzéssel kapcsolatosan felmerülő költséget, beleértve hatósági vizsgák díját is.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak tartalmaznia kell minden a képzéssel kapcsolatosan felmerülő költséget, beleértve hatósági vizsgák díját is.
További információk:
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Fizetési feltételek: Vállalkozó az utolsó képzés lebonyolítását követően, teljesítésigazolás után projektenként 1-1 db számlát köteles benyújtani, melyeket a Megrendelő a számla kézhezvételétől számított 30 napos fizetési határidővel, átutalással teljesít. 2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018 projekt esetében 11 fő képzési költségeiről, a RRF-2.1.2-21-2022-00012 projekt esetében 15 fő képzési költségeiről.
2019-1.2.1-EGYETEMI-ÖKO-2019-00018 projekt
Hatékony egyetemi innovációs ökoszisztéma fejlesztése és működtetése a Szegedi Tudományegyetemen
RRF-2.1.2-21-2022-00012 projekt
Komplex Digitális Modellváltás- intelligens fokozatváltás
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Gáspár Krisztián, innovációs ig. SZTE Stratégiai és Fejlesztési Főig. Innovációs Ig., tel: +36 (62) 544-181
email:
gaspar.krisztian.barna@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Az aktuális beszerzési eljárást eredménytelenné nyilvánítottuk.