Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2023  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2023/PSZ13148
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: MTA-SZTE „Convivence” Vallási Pluralizmus Kutatócsoporttal egyeztetett kérdőív itemjeinek lekérdezése
2023. május 22.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2023/PSZ13148

Ajánlattételi határidő: 2023. május 30 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2023.06.30.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés rövid ismertetője:

 

  • Vallási Pluralizmus Kutatócsoporttal egyeztetett kérdőív itemjeinek omnibuszon történő lekérdezése. Az adatfelvétel tervezett ideje 2023. május
    • A teljesítés formája: tisztított, felcímkézett SPSS formátumú adatfile elektronikus úton történő átadása. Az adatfile átadásának határideje: az adatfelvételt követő 1 hónapon belül.

 

Az ajánlat kötelező melléklete:

Az ajánlathoz kérjük csatolni a kutatóintézet saját Módszertani füzetét, melynek tartalmaznia kell:

(1) az alkalmazott mintavételi eljárás,

(2) az adatfelvételi folyamat,

(3) az ellenőrzés és tisztítás,

(4) a súlyozás és illeszkedés leírását.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 10 éves közvéleménykutatási tapasztalattal, és legalább 1 db nagy mintás, legalább 1000 fő a felnőtt (a 18 éves és idősebb, állandó lakcímmel rendelkező, nem intézményes háztartásban élő) magyarországi lakosságot reprezentáló, valószínűségi mintás, vallási adatokra/változókra vonatkozó lekérdezéssel. Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon cégkivonatot, vagy alapító okiratot, amelyből megállapítható, hogy legalább 10 éve foglalkozik közvéleménykutatási tevékenységgel. Továbbá csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 2 év során teljesített legalább 1 db magyarországi nagymintás, reprezentatív survey adatfelvétel tervezéséről és lebonyolításáról vallási adatokra/változókra.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő és a részéről információt adó személy nevét, élő elérhetőségét (e-mail-cím, telefonszám), valamint a szolgáltatás tárgyát, és a szolgáltatás módszertani leírását.

  • Ajánlattevő rendelkezzen 1 éven belül teljesített legalább 4 omnibusz lekérdezéssel. Igazolási mód: Ajánlattevő nyilatkozzon az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 1 év során teljesített omnibusz lekérdezések darabszámáról.

 

Teljesítés helye: MTA- SZTE „Convivence” Vallási Pluralizmus Kutatócsoport, SZTE BTK Vallástudományi Tanszék, 6722 Szeged, Petőfi Sándor sgt. 32-34.

 

Az ajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok:

  • Felolvasólap
  • Referencianyilatkozat
  • Kutatóintézet saját Módszertani füzete





Letölthető állományok:
Részletes módszertani leírás a Convivence lekérdezéshez.docx
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre


További információk:

Fizetési mód:

Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.


Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Wimmer Krisztina, tudományos segédmunkastárs BTK Vallástudományi Tanszék, MTA-SZTE "Convivence"Vallási Pluralizmus Kutatócsoport, tel: +36 (20) 407-9704

email: convivence.researchgroup@gmail.com


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Tárki Társadalomkutatási Intézet Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 945 000,-Ft+ÁFA

tanter_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Szakdolgozat és diplomamunka téma és konzulens választás
    február 03. - február 21.
  • Versenyalapú (normál) kurzusfelvétel
    február 03. - február 23.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK