Igénylés tárgya: Talár és sapka varratása, talártartó állvány, fa vállfa beszerzése
Részletes termékleírás, ajánlati feltételek, igényelt mennyiség: lsd. csatolt melléklet
Elkészítési határidő: 2023. január 13.
Kérjük, hogy csak abban az esetben nyújtsa be ajánlatát, ha a megrendelést a megadott határidőre teljesíteni képes! Ezt a vállalást kérjük, hogy benyújtott ajánlatán is szerepeltesse! Amennyiben az ajánlat szerint a teljesítés határidőre nem tud megtörténni, úgy az ajánlat érvénytelenítésre kerül.
Igénylő egység: SZTE BTK Dékáni Hivatal
Tervezett szállítási cím: 6722 Szeged, Egyetem utca 2.
Tervezett számlán szereplő cím: Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Kérjük, hogy az ajánlaton VEVŐ címszó alatt kizárólag a SZTE székhelye kerüljön feltüntetésre: (Szegedi Tudományegyetem, 6720 Szeged, Dugonics tér 13.)
Nyertes Ajánlattevőnek szükséges minta példányt is rendelkezésre bocsátania 1 db talár és 1 db sapka bemutatásával. Csak a mintapéldány elfogadása után van lehetőség a szerződéskötésre, valamint a gyártásra!
A mintapéldány készítésére plusz költség nem számítható fel, tehát az ajánlati árba szíveskedjenek azt belekalkulálni. Továbbá a szakmai oldal kérheti a mintapéldány alapján a legyártandó talárok igény szerinti módosítását (pl. méretet jelölő címkék elhelyezése).
Nyertes Ajánlattevő a mintapéldányokat a hivatalos bontási jegyzőkönyv kiküldése után legkésőbb 5 naptári napon belül köteles bemutatni az Igénylő egységnek személyesen vagy postai úton, előteljesítést elfogadunk.
Helyszín: SZTE BTK Tanulmányi Osztály, 6722 Szeged, Egyetem utca 2.
Kapcsolattartók: Györgyeyné Login Adrienne Zsuzsanna (tel.: +36-62-544-164, e-mail: tovezeto.btk@szte.hu) és Kelemen Éva (tel.: +36-62-544-360, e-mail: kelemen@arts.u-szeged.hu)
Személyes átadás esetén átadás-átvételi elismervénnyel szükséges igazolni a bemutatást. Postai beküldés esetén kérjük a tértivevényt e-mailben a kapcsolattartóknak megküldeni.
A kiírt tételekre csak együttes ajánlat tehető, az Ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, Ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra ajánlatot kell adnia a kiírásban szereplő specifikációnak megfelelően.
Kérjük, hogy feltöltött ajánlata feltétlen tartalmazza az érvényességi idő lejártát, a vállalt 30 napos fizetési határidőt és a vállalt szállítási határidőt!
Kérjük, hogy a kiírással kapcsolatosan felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (szeri.anita@gmf.u-szeged.hu) is feltétlen küldjék meg!
Az Ajánlattevő a megadott ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújthat be az Ajánlatkérő részére, az ajánlati ár fix, annak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, helyszínre történő szállítási vagy egyéb járulékos költségeket is (pl. EUR/Ft árfolyamváltozás miatti kockázat), a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Fizetési mód: utólagosan, 30 napos átutalással
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is (a kerekítési szabálynak megfelelően).
Az ajánlati ár a rész illetve a végösszesen tekintetében is meg kell, hogy egyezzen a teljesítés napján kiállítandó számlán szereplő összegekkel!
Ajánlatkérő a webra eljárásban nyertes Ajánlattevő (Eladó) felé küldött egyedi megrendelésben/egyedi szerződésben minden esetben rögzíti, hogy olyan okból, amelyért Eladó felelős (Ptk. 6:186.§) bármely teljesítéssel késedelembe esik, az egyedi megrendelésből a késedelemmel érintett termékek nettó ellenértéke (vételára) 1%-ának megfelelő mértékű késedelmi kötbér fizetésére kötelezett minden megkezdett naptári nap vonatkozásában, amely késedelmi kamat maximum 20% lehet. A kötbér összege a végszámlából kerül visszatartásra. Amennyiben a késedelem a 15 napot meghaladja, a Vevő jogosult a megrendeléstől (egyedi szerződéstől) elállni/azt felmondani.
Ajánlati kötöttség a bontást követő 30 nap.
Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.
Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.
A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.
Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.
Nyertes ajánlattevő: Context-Szeged Kft.
Nyertes ajánlati ár: 7 986 614,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,