Igénylés tárgya: Hőségriadók idejére 103 db álló hidegvizes vízadagoló automata bérlése a megadottak szerint
Részletes leírás:
Hőségriadók idejére*, tervezetten 06.01-08.31-ig terjedő időszakra, de az időjárási viszonyoknak megfelelően (amennyiben 05 és 09 hónapban is elrendelésre kerülne hőségriadó, akkor május és szeptemberi időszakra is), vízadagoló automaták, pohártartók kihelyezése/bérlése (kihelyezés 06.01., elszállítás 08.31., (amennyiben szükséges - az időjárási viszonyoknak megfelelően -, akkor kihelyezés 05 hónapban, elszállítás 09 hónapban), 19 literes ballonos ivóvíz, eldobható műanyag pohár biztosítása, a melléklet szerinti járóbeteg ambulanciákon.
Mennyiségi meghatározás:
103 db álló hidegvizes vízadagoló automata pohártartóval
*Hőségriadó: A legalább II. fokú hőségriadó elrendelése alkalmával, az Országos Tiszti főorvos, az Országos Meteorológiai Szolgálat előrejelzése és az Országos Környezetegészségügyi Intézet, szakmai ajánlása alapján. A magas napi átlaghőmérséklet olyan környezetegészségügyi kockázatot jelent, amely indokolja az egészséget érintő, megelőző intézkedések (ivóvíz biztosítása a megnövekedett igények miatt) megtételét.
Szerződéses időtartam: A szerződés időtartama tervezetten 3 hónap, de pontosabban a megadott hőségriadó* figyelembevételével, mely alatt az Ajánlattevő a megadott egységárakat tartani köteles.
Teljesítési és szállítási határidők és feltételek:
A vízadagoló automaták kihelyezése/bérlése, ballonos víz, pohár beszerzése, 3 hónapos, 06.01.-08.31. - ig. terjedő időszakra. Az időjárási viszonyok alakulásának megfelelően, amennyiben a 05. és 09. hónapban is elrendelésre kerül a hőségriadó, akkor a kihelyezés a 05. hónapban, visszaszállítás 09. hónapban.
A megrendelő megrendeli, a szállító kiszállítja Szegedi, Szentesi, és Deszki (Hódmezővásárhelyi) telepítési helyekre a rendelt mennyiséget. A rendelés előre egyeztetett nyomtatványon/ elektronikus felületen, a szállító által meghatározott email címen, a szállító honlapján történik. A szállító előre meghatározza a kapcsolattartás módját, kapcsolattartó nevét elérhetőségét. A megrendelés ütemezése a kihelyezési/bérlési időszak alatt folyamatos, de esetenkénti rendeléssel, az időjárás függvényében (követve a meteorológiai szolgálat időjárás előrejelzését), a hőségriadót megelőző, és a hőségriadó napjain történik.
Kizárólag az NNK által elrendelt II. fokú hőségriadók esetén, a hőségriadók idejére, a hőségriadót megelőzően, és a hőségriadó napjain rendelünk ivóvizet.
A szállító telepíti ki az előre meghatározott Szegedi, Szentesi, és Deszki (Hódmezővásárhelyi) telepítési helyekre, és helyezi üzembe a megrendelt vízadagoló automatákat.
A szállító a szerződés megkötését követően legkésőbb 06.01.-ig, de amennyiben az időjárási körülmények miatt már 05. hónapban elrendelésre kerül a hőségriadó, akkor a 05. hónapban, a megrendelő megrendelése alapján, a megrendelést követő 3 napon belül, a telepítési lista szerinti helyszínekre kihelyezi a 103 db vízadagoló automatát, a pohártartókat, és elvégzi a gépek beüzemelését. A beüzemeléshez szükséges vízmennyiséget (ballont) kihelyezi a vízadagoló berendezésre. A megrendelő által meghatározott telepítési helyszíneken, az esetenkénti rendelések, és szállítások alkalmával elvégzi a ballonok cseréjét a kihelyezett vízadagoló gépeken.
A nem meghatározott telepítési helyszíneken, a szállító a megrendelt ballonos vizeket, elhelyezi a megrendelő által kijelölt helyeken.
A szállító, az 5 db rendelkezésre álló (tartalék) vízadagoló automatát, a megrendelő kérésére (a megrendelő által történő pontos helyszín megjelölésével), a megrendeléstől számított 24 órán belül kihelyezi a megrendelő által megjelölt helyszínekre.
A megrendelő napi szinten ellenőrzi a telepített helyszíneken a poharak, és a ballonos víz fogyását, és ennek megfelelően végzi el az (esetenkénti) újra rendelést, a vizek és poharak pótlását a járóbeteg ambulanciákon kihelyezett vízadagoló automatákhoz.
A szállító kiválasztásánál fontos az esetenkénti megrendeléstől számított, legrövidebb szállítási határidő vállalása (a megrendeléstől számított 24 órán belül).
A megrendelő a naptári hét valamennyi munkanapján leadhatja megrendelést, a szállító a naptári hét munkanapjain, a rendelés leadását követő 24 órán belül, kiszállítja a megrendelt mennyiséget (víz, pohár) a megrendelő által meghatározott szállítási, telepítési helyszínekre.
A szállító, a megrendelt ivóvizes ballonok és poharak kiszállításakor a telepítési helyszínekről elszállítja az üres ballonokat.
A szállító az esetenkénti megrendelés szerint kiszállított ivóvizes ballonok és a poharak mennyiségéről, szállítólevelet ad át a megrendelőnek, a szállítás alkalmával.Teljesítési helyek: SZTE SZAKK Szegedi, Szentesi és Deszki Járóbeteg ambulanciák
(a csatolt telepítési lista szerint)Az alábbi összesítő excel táblázat szerint kérjük az ajánlati áraikat meghatározni!
Csak olyan Ajánlattevő ajánlatát tudjuk érvényes ajánlatként elfogadni, aki vállalja a fenti szállítási határidők betartását.
Számlázás: A lehívott mennyiségek alapján történő leszámlázással és a szerződésben/megrendelésben foglaltaknak megfelelően.
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.
Az ajánlati árat úgy szíveskedjenek meghatározni, hogy egyértelműen megállapíthatóak legyen az automaták kihelyezése, a ballonok és egyéb tételek egységárai.
Az értékeléshez kérjük 103 db automatára és pohártartókkal (kihelyezési költséggel, ha felmerül), 3 hónap időtartamra (bérlés) és 1500 db ballonra (cserére) és 100.000 db pohárra meghatározni a mindösszesen ajánlati árakat az ajánlatok érdemi összevethetőségéhez.
Csatolt excel szerinti bírálattal kerülnek értékelésre az ajánlatok.
Ajánlatkérő jelen beszerzési eljárásban szénsavas vízre nem tart igényt.
Bírálati szempont: a becsült összmennyiségre vonatkozóan (minden járulékos költséggel kalkulálva) - Kérjük emiatt szíveskedjenek a megadott mennyiségre kalkulálva mindösszesen árat adni az ajánlatokon. (Ez a becsült árat jelenti, a tényleges lehívás mennyisége ettől eltérő lehet.)
Az ajánlatkérő a megadott ajánlati (egység) áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt be az ajánlattevő részére, az ajánlati árnak tartalmaznia kell az összes adó, illeték, az automaták kihelyezési és üzembe helyezési díját, az ivóvíz ballonok esetenkénti szállítását, vagy egyéb járulékos költségeket is, a hatályos magyar jogszabályok szerint.
Fizetési mód: utólagosan, átutalással szállítástól/számlakiállítástól számított 30 napon belül.
Kérjük, tüntessék fel a garanciális/jótállási feltételeket a készülékekre amennyiben releváns.
A kiírt tételekre és tartozékaira csak együttes ajánlat tehető, az ajánlatkérő részajánlatot nem értékel, ajánlattevőnek minden, a felhívásban részletezett termékre és tartozékra érvényes ajánlatot kell adnia.
Kérjük, hogy csak a kiírásban specifikált termékekre adjon be ajánlatot.
Kérjük, hogy a benyújtott ajánlatokon minden esetben tüntessék fel a nettó/bruttó rész-, és végösszegeket is.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
„Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41. (6) bekezdésében foglaltak alapján. Ajánlatkérő az ajánlatok értékelésekor ellenőrzi, hogy az átláthatóság igazolására szolgáló dokumentum nyilvántartásában rendelkezésre áll-e, szükség esetén az átláthatósági nyilatkozatot hiánypótlásban kéri be.”
Kérjük, hogy az esetlegesen felmerülő kérdéseket a megadott szakmai kapcsolattartó mellett a beszerzést intéző részére (patyi.timea@gmf.u-szeged.hu) is küldjék meg!
Az SZTE Beszerzési Igazgatóság nyílt ajánlattételi (webra) rendszer keretén belül lebonyolított beszerzési eljárásai során a beszerzési szabályzat lehetőséget nyújt az Ajánlattevők részére iratbetekintésre meghatározott feltételek mellett.
A fentiek alapján tájékoztatjuk az Ajánlattevőket, hogy ajánlatukban az üzleti titkot tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatják.
Az üzleti titkot tartalmazó irat kizárólag olyan információt tartalmazhat, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna. Ajánlattevő nem tilthatja meg nevének, címének (székhelyének, lakóhelyének), valamint olyan adatoknak a nyilvánosságra hozatalát, amelyek az értékelési szempont(ok) alapján értékelésre kerülnek, az alkalmasság igazolása körében bemutatott adatokat, továbbá az ajánlatban meghatározott áruk, építési beruházások, szolgáltatások leírását, kivéve a leírásnak azt a jól meghatározható, elkülönített elemét, amelynek nyilvánosságra hozatala az ajánlattevő üzleti tevékenysége szempontjából aránytalan sérelmet okozna.
A Szegedi Tudományegyetem jelenleg érvényben lévő Szerződéskötési és Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az Ajánlatadót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést az Ajánlatkérőnek nem áll módjában megkötni.
Nyertes ajánlattevő: Montivíz Zrt
Nyertes ajánlati ár: 3 254 500,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,Riport ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,