2024. november 06.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ14207
Ajánlattételi határidő: 2024. november 11 13:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024.11.19-20
A beszerzés rövid ismertetője:
Az SZTE SZAOK Dékáni Hivatal, TDK Tanács részére a „2024. évi Orvos és Egészségtudományi TDK Konferenciára érkező zsűritagok számára szállás biztosítása”, az alábbiak szerint:
- Időpont: 2024. november 19-20. az alábbiak szerint:
Érkező vendégek száma
|
Érkezés
|
Távozás
|
Tartózkodás
|
Összes vendég-éjszaka
|
15 fő
|
2024.november 19.
|
2024. november 20.
|
1 éj
|
15
|
15 fő
|
2024.november 20.
|
2024. november 21.
|
1 éj
|
15
|
Összesen
|
|
|
|
30
|
- Szállás biztosítása: Szegeden elhelyezkedő, 4 csillagos besorolású szálloda szükséges a teljes létszám elszállásolására.
- Éjszakák száma: 2 x 15 x 1 éj
- Várható létszám: 2 x 15 fő
- Elhelyezés: Standard szoba egyágyas használattal (1 fő 1 szobában)
- Ellátás: svédasztalos reggeli
- Egyéb igényelt szolgáltatások:
- fürdőköntös
- vezeték nélküli internet
- wellness részleg használatának biztosítása vendégek részére egyidejűleg
- elegendő parkolóhely biztosítása az érkező vendégek részére egyidejűleg
- 18 év felettieknek IFA
- A parkolóhely díját külön kérjük feltüntetni.
- Kérjük feltüntetni az ÁFA kulcsot az ajánlatban.
- Kérjük feltüntetni az IFA összegét az ajánlatban.
Letölthető állományok:
Felolvasólap_szállás.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a mellékelt „Felolvasólap” beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Megrendelő a tényleges vendég éjszakák számát legkésőbb a szállás igénybevételét megelőző 2 munkanappal jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységár alapján a tényleges lejelentett számoknak megfelelően történik. Felek kötelesek a tényleges vendégéjszakák számát a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információk:
Fizetési mód: Vállalkozó a szerződés szerinti szállás igénybevétele után, igazolt teljesítést követően 1 db számla benyújtására jogosult, mely számlát a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Mező Zsuzsa, TDK referens SZTE SZAOK Dékáni Hivatal, TDK Tanács, tel: +36 (62) 545-792
email:
mezo.zsuzsa@med.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Hunguest Zrt.
Nyertes ajánlati ár: 738 285,-Ft+ÁFA