2024. október 14.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ14166
Ajánlattételi határidő: 2024. október 17 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2024. november 16-17.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE GTK XXIV. Közgazdász Bál rendezvényével kapcsolatos tejeskörű rendezvényszervezési feladatok ellátása, az alábbiak szerint:
- Időpontja: 2024. 11. 16. 19:00 – 2024. 11. 17. 04:00 óra között
- Helyszín: SZTE JATIK – 6722 Szeged, Ady tér 10.
- Programelemek:
-
1. Élőzenés zenekari fellépés megszervezése:
- 20:00-21:00: vacsora ideje alatt akusztikus fellépés (2 fő)
- 21:00-23:00: báli zenekari fellépés (4 fő)
- hang átszerelésre/átállásra nincs lehetőség a két fellépés között
-
2. Műsorvezetés és karaoke levezetésének a megszervezése:
- 19.30-20.00: műsorvezetés, konferálás
- 22:00-02:00: karaoke levezetése
- Az ajánlattevőnek kell biztosítania a karaoke szolgáltatáshoz szükséges hang- és fénytechnika berendezéseket
-
3. Parno Graszt zenekar fellépésének megszervezése:
- 23:30-00:15: Parno Graszt sztárfellépése
-
4. DJ szolgáltatás leszervezése:
- 00:15-04:00: DJ fellépés
- Ajánlattevő köteles egyeztetni Ajánlatkérővel a zenei repertoárról
-
5. Egészségügyi szolgáltatás biztosítása:
- 19:00-04:00: 1 fő gyalogőr
-
6. Hallgatói bálitáncok betanításához táncoktatás:
- hallgatók betanítása 10 alkalommal 60 perces időtartamban, standard táncfellépésre vonatkozóan
- Ajánlattevő köteles egyeztetni Ajánlatkérővel a táncok típusáról.
-
7. Hangtechnika biztosítása a rendezvény idejére:
- 12 db Line Array vagy ennek megfelelő hangsugárzó (min. 134 dB, 1x12”, 1x3”)
- 4 db Sub vagy ennek megfelelő hangsugárzó (min. 146 dB, 2x18”)
- 8 db monitor hangsugárzó (min. 140 dB, 1x15”, 1x3”)
- 1 db Pioneer XDJ-RX3 dj pult vagy ennek megfelelő dj pult
- 4 db vezeték nélküli mikrofon (Shure, Sennheiser)
- 1 fő hangtechnikus biztosítása a rendezvény ideje alatt
- Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére a szükséges hangtechnikát és köteles a sztárfellépővel egyeztetni a hangtechnikával kapcsolatban.
-
8. Fénytechnika biztosítása a rendezvény idejére:
- 12 db Wash IP vagy ennek megfelelő robotlámpa (min. 19x25W LED)
- 16 db Beam vagy ennek megfelelő robotlámpa (min. 130W)
- 1 db fényvezérlő (min. 2 univerzum)
- 1 db GTK logózott fénytechnika berendezés a rendezvény ideje alatt
- 1 db GTK Jubileumi logózott fénytechnika berendezés a rendezvény ideje alatt
- 1 fő fénytechnikus biztosítása a rendezvény ideje alatt
- Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére a szükséges fénytechnikát és köteles a sztárfellépővel egyeztetni a fénytechnikával kapcsolatban.
-
9. Szinpadtechnika biztosítása a rendezvény idejére:
- 6m x 4m színpad, 1m magasan
- 2m x 1m DJ pult, 1m magasan
- 7m x 5m keret
- színpad megépítése és bontása
- Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére.
-
10. Videótechnika biztosítása a rendezvény idejére:
- 5 db 65 col 4K-s TV
- 2 db laptop Resolume szoftverrel
- 1 db videóvezérlő
- Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles beszerelni a rendezvény helyszínére.
-
11. Pult építése és kordon biztosítása a rendezvény idejére:
- 25 db kordon biztosítása a dohányzó terület elkerítésére
- ital pultok, kávé pult megépítése színpad lapból
-
12. Fotó szolgáltatás biztosítása a rendezvényről:
- 19:00-01:00: bevezető táncos események, előkészületek dokumentálása, báli események dokumentálása, képek retusálása, utómunkája
-
13. Fotó szolgáltatás biztosítása a fotófalnál:
- 20:00-24:00: fotózás a résztvevőkkel és vendégekkel, képek retusálása, utómunkája
-
14. Videó szolgáltatás biztosítása:
- 19:00-01:00: bevezető táncos események, előkészületek dokumentálása, báli események dokumentálása, kreatív anyagok készítése, felvételek vágása és szerkesztése, kreatív rövidfilm készítése
-
15. Selfie Zone szolgáltatás biztosítása, hostessel:
- 21:00-1:00: 1 db selfie zone szolgáltatás biztosítása, amely saját báli designnal, kiegészítőkkel elérhető
-
16. AI Greenscreen szolgáltatás biztosítása, hostessel:
- 21:00-1:00: 1 db AI greenscreen szolgáltatás biztosítása, amely saját báli designnal, előre egyeztetett hátterekkel, előre egyeztetett megjelenített személyekkel elérhető
-
17. Kávékülönlegességek biztosítása személyzettel:
- 20:00-24:00 vagy ameddig a készlet tart: 5 féle kávékoktél biztosítása, amely specifikusan a GTK színeiben jelenik meg (bordó, fehér, arany) speciális pultkiszolgálással, személyzettel, várhatóan 670 főre (1 db/fő)
- Az ajánlattevő köteles egyeztetni a kávékülönlegességekkel kapcsolatban a megrendelővel.
-
18. Koktél – és Fingerfood kóstolás biztosítása személyzettel:
- 20:00-24:00 óra között vagy ameddig a készlet tart: tervezetten 670 fő részére GTK specifikus koktél kóstolás koktél pohárban, díszítő elemekkel (2 db/fő), figerfood sétálós pohárban, minimum 2 féle összeállítással, díszítő elemekkel (pld.: Citromos, mézes jércesült, áfonya chuttneyval, Feketeerdei sonkafalat, sárgadinnyével, Mozarella caprese, mentalevéllel) (összesen 20 dkg/fő)
- Az ajánlattevő köteles egyeztetni a koktél és figerfood különlegességekkel kapcsolatban a megrendelővel.
-
19. A helyszín dekorálása:
- 370 db műanyag fehér színű amerikai szék műbőr tépőzáras párnával
- Kandelláberekre min. 5 db 1 m átmérőjű fémkarikák bordó tüll és selyemvirággal történő dekorálása
- 35 darab terítő biztosítása
- 35 darab asztalra asztaldísz: fémgyertyatartók díszítése igényes selyemvirággal
- Átrium egész területén 60 db fémkarika igényes szalaggal, selyemvirággal
- Beléptető kapuk teljes dekorálása a bálhoz illő dekor anyaggal (egyeztetés szükséges)
- Báli fotósarok teljes dekorálása bálhoz illő dekor anyaggal fémkarikával,
- A koktél kostoló, és a Bálkirály/nő paraván dekorálása bálhoz illő dekor anyaggal
- Az ajánlattevő a bál napját megelőző napon köteles feldíszíteni a rendezvény helyszínét és egyeztetni a színekről a megrendelővel.
-
20. Catering szolgáltatás biztosítása:
- 20:00-21:00: Svédasztalos vacsora tervezetten 370 fő részére (részletes menüsor alapján)
- 5 db körasztal biztosítása
- személyzet biztosítása a vacsora ideje alatt (felterítés és elpakolás)
- 370 db talpas pohár biztosítása a rendezvény ideje alatt, megfelelő mennyiségű pohármosó kosár biztosítása
- menüsor:
Saláták:
|
- Orosz hússaláta
|
|
- Waldorf saláta
|
|
- Franciasaláta
|
Hideg ételek:
|
- Baconba göngyölt csirkecomb filé zöldségekkel töltve
|
|
- Kapros túróval töltött kaliforniai paprikahajók
|
|
- Koktél fasírtgolyók, mozzarellagolyók, nyárson
|
|
- Grillezett csirkemell fonat nyárson
|
|
- Házi szalámi, Prosciutto Crudo, Serrano sonka, Kolbász, Nápolyi szalámi
|
|
- Sajtok: Montagnolo, Kecske sajt, Emmentáli, Camembert, Vörös cheddar, Füstölt gomolya, Edami füstölt szőlővel és aszalt gyümölcsökkel
|
Meleg ételek:
|
- Aszalt szilvával, camemberttel töltött pulykamell baconba göngyölve portorikói mártással, jázmin rizzsel
|
|
- Lávakövön sült csirkecombfilé lecsós pecsenye kacsamáj raguval
|
|
- Texasi pácban érlelt sertésborda BBQ mártással, burgonyapürével
|
|
- Grillezett szűzérmék magyaros gombaraguval, galuskával
|
|
- Spenóttal töltött harcsatekercs, citromfű mártásban, zöldkörettel
|
Vegetáriánus:
|
- Francia lecsóval töltött burgonyahajók, grillezett mozzarellával
|
|
- Sajttal gombával töltött palacsinta rántva, tartármártással
|
Desszert:
|
- Málnás vanília torta
|
|
- Rákóczi túrós
|
-
21. Ital szolgáltatás biztosítása a rendezvény ideje alatt:
- 3 pult megépítése a rendezvény alatt (2 db hallgatói pult felállítása, 1 db VIP pult az oktatók és dolgozók részére)
- A szolgáltató biztosítja a pult megépítéséhez szükséges elemeket, gondoskodik az italok szállításáról, hűtéséről, és a bál ideje alatt értékesítés is történik, így az ehhez szükséges eszközökről is gondoskodik
- A szolgáltató 30 fő személyzetet biztosít a rendezvény ideje alatt
- A VIP asztalok esetében (10 asztal) asztalszervíz biztosítása
- 19:00-20:00 között tervezetten 670 fő részére pezsgő felszolgálása (2 dl/fő), a pezsgőket kérjük specifikusan GTK színűre színezni molekuláris mixológiával és ehető italgömbökkel díszíteni
- VIP asztaloknak tervezetten 120 fő részére korlátlan italcsomag az alábbiak szerint:
- kávé
- ásványvíz
- savas és rostos üdítő
- BURN
- sör
- bor
- pezsgő
- pálinka
- vodka (Finlandia)
- jager
- unicum
- gin (Bombay)
- whisky (Jameson)
- 5 koktél
- Hallgatói asztalokra (25 asztal, tervezetten 250 fő) előre bekészített vizek az alábbiak szerint: 1 dl/fő mennyiségben
- 0,5-ös kiszerelésű ásványvíz (savas, mentes)
- Személyzet részére ital bekészítése (tervezetten 45 fő) 1 liter/fő mennyiségben, vegyesen:
- 1,5 literes ásványvíz (savas, mentes)
- 1 literes rostos üdítő (vegyesen)
- 1,75 literes cola (cukros és zero)
- Az ajánlattevő köteles biztosítani a szükséges berendezéseket: pult, poharak, tálcák, felszolgálók, megfelelő módon történő hűtés és mosogatás
-
22. Jegyértékesítés lebonyolítása:
- 2024. október 21 – november 10. között: Online felületen való jegyértékesítés. Az ajánlattevő köteles biztosítani a beléptetéshez/jegy leolvasáshoz kapcsolódó technikai eszközöket. A jegy értékesítés szükséges, hogy gördülékenyen valósuljon meg és a megrendelő teljeskörű képet kapjon az eladott jegyek számáról. Vacsorás jegyek tervezett létszáma: 250 fő, sétálós jegyek tervezett létszáma: 300 fő. A jegyértékesítéshez kapcsolódó kezelési költség nem az Ajánlatkérőt, hanem a jegyeket vásárlókat terheli.
-
23. Karszalagok biztosítása:
- 3 színű karszalag biztosítása (bordó, arany, fehér): Az ajánlattevő köteles egyeztetni a megrendelővel a Közgazdász Bál hangulatát, színeit illetően, hogy a karszalagok megfelelő designt kapjanak.
- Arany: 120 fő tervezetten
- Bordó: 250 fő tervezetten
- Fehér: 300 fő tervezetten
-
24. Atisjus jogdíjak megfizetése:
- A rendezvényszervező cég köteles gondoskodni a jogdíjakról és azok megfizetéséről, az eladott jegyek alapján. Várhatóan 250 db vacsorás jegy kerül eladásra 11.000,- Ft-os áron, 300 db sétálós jegy 6.000,- Ft-os áron. Összesen várhatóan 4.550.000,- Ft bevételre számít Ajánlatkérő. Ennek a 9 %-a 409.500,- Ft.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ajánlatot a teljes szolgáltatásra a mellékelt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó díjakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot minimum 1 alkalommal bálon teljesített Dj szolgáltatásról. Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét tól-ig (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését, a részéről információt adó személy nevét és elérhetőségét, valamint a bál megnevezését, melyen a szolgáltatást biztosította.
- Ajánlattevő táncoktatást végző szakembere rendelkezzen a Táncművészeti Egyetemen szerzett diplomával és rendelkezzen legalább 3 éves szakmai gyakorlattal báli táncok betanítása területéről.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a táncoktatást végző szakembere Táncművészeti Egyetemen szerzett diplomája másolatát és a szakember nyilatkozatát a legalább 3 éves szakmai gyakorlatáról báli táncok betanítása területéről.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a teljesítésigazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet megrendelő a számla kézhezvételét követő 30 napon belül átutalással teljesít.
A megadott létszámok tervezettek, melyek változhatnak. Az egységáras tételek esetében Vállalkozó köteles a Megrendelő által a rendezvényt megelőzően 3 munkanappal leadott létszámoknak megfelelően az egységárai alapján elszámolni.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Hertelendy Lilla, oktatásszervező SZTE GTK Dékáni Hivatal Oktatásszervezo Iroda, tel: +36 (62) 544-213, +36 (62) 544-000/4213
email:
hertelendy.lilla@eco.u-szeged.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Best Iroda Kft., 6720 Szeged, Dózsa u. 3.
Nyertes ajánlati ár: 19 517 960,-Ft+ÁFA