2024. október 09.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ14156
Ajánlattételi határidő: 2024. október 16 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatályba lépésétől (mindkét fél általi aláírásától) 2027. augusztus 31-ig tartó időszakra kötik.
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés ismertetése:
SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ (6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 8.) zongoráinak és pianínóinak hangolása, eseti javítása, az alábbiak szerint:
- A zongorák és pianínók márkája, darabszáma és fellelhetősége:
Típus
|
Mennyiség
|
Terem száma
|
Yamaha B1-PE (2)
|
1 db
|
mfsz. 3321
|
Petrof
|
1 db
|
1.em 3329
|
Yamaha B1-PE (3)
|
1 db
|
1.em 3329
|
Petrof
|
1 db
|
1.em 3342
|
Weinbach zongora
|
1 db
|
2.em 3431
|
Yamaha B1-PE
|
1 db
|
2.em 3431
|
yKpauHa
|
1 db
|
2.em 3415
|
Kawai K-15 (3)
|
1 db
|
2.em 3415
|
Kawai K-15 (2)
|
1 db
|
2.em 3411
|
Kawai K-15 (1)
|
1 db
|
2.em 3409
|
Yamaha B1-PE (1)
|
1 db
|
2.em 3437
|
Yamaha GB1 Baby Grand
|
1 db
|
2.em 3436
|
Szerződéses feltételek:
- Vállalkozónak a zongorák és pianínók hangolását a szerződéses időszak alatt minden évben 2 alkalommal sí szünet hetében (január-február) és augusztus utolsó hetében kell elvégeznie, előzetes egyeztetés alapján.
- Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a zongorák, pianínók meghibásodásának a bejelentésére.
- Vállalkozó köteles a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 2 órán belül megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását.
- Vállalkozó köteles a hangolás és az eseti javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
- A szerződéses időszak alatt a szerződés tárgyát képező zongorák/pianínók darabszáma beszerzéssel bővülhet, selejtezéssel csökkenhet.
- A szerződés keretösszege: nettó 1.875.000,- Ft/szerződéses időszak. Megrendelő a szerződéses időszak alatt nem rendelhet meg olyan szolgáltatást, amellyel a szerződés keretében beszerzett szolgáltatás mindösszesen ellenértéke meghaladja a nettó 1.875.000,- Ft-os keretösszeget. Amennyiben a szerződéses időszak lejártát megelőzően a megrendelt szolgáltatások mindösszesen ellenértéke eléri a keretösszeget a szerződés automatikusan megszűnik.
- Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempontok: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap tételes beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a hangolási díjra és az eseti javítási rezsióradíjra megadott bruttó összegek súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.
Figyelem!!! A hangolásra és a rezsióradíjra megadott összegeknek tartalmazniuk kell a helyszínre történő kiszállás díját is.
További információk:
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 1 évben végzett minimum 1 db zongora és minimum 1 db pianínó hangolásáról.
Figyelem!A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.
- Ajánlattevő rendelkezzen 10 éves szakmai tapasztalattal zongora/pianínó hangolás, javítás területéről.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a fenti szakmai tapasztalattal.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a hangolásokról teljesítésigazolás után évente kétszer (január-február és augusztus hónapokat követően 1-1 db, valamint minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján 1 db számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Vállalkozó a hangolásra és az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Vállalkozó köteles a megadott hangolási díja alapján az évi 2 alkalommal alkalmanként ténylegesen hangolt zongora/pianínó darabszámnak, valamint a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A ténylegesen hangolt zongora/pianínó darabszám a teljesítésigazolásban, javítás esetén a javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre. Vállalkozó javítás esetén a javítási óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítás során felhasznált anyagok, alkatrészek költségeit, melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel. Vállalkozó csak a javításra adott árajánlatának megrendelő általi elfogadását követően kezdheti meg a javítást.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Katona Martina, gazdasági ügyintéző SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ, tel: +36 62/544-755
email:
katona.martina@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Lantos Tibor András ev.
Nyertes ajánlati ár: 1 875 000,-Ft+ÁFA