Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ14156
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ (6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 8. ) zongoráinak és pianínóinak hangolása, eseti javítása
2024. október 09.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ14156

Ajánlattételi határidő: 2024. október 16 10:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatályba lépésétől (mindkét fél általi aláírásától) 2027. augusztus 31-ig tartó időszakra kötik.

A beszerzés rövid ismertetője:

A beszerzés ismertetése:

SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ (6725 Szeged, Boldogasszony sgt. 8.) zongoráinak és pianínóinak hangolása, eseti javítása, az alábbiak szerint:

  • A zongorák és pianínók márkája, darabszáma és fellelhetősége:

 

Típus

Mennyiség

Terem száma

Yamaha B1-PE (2)

1 db

mfsz. 3321

Petrof

1 db

1.em 3329

Yamaha B1-PE (3)

1 db

1.em 3329

Petrof

1 db

1.em 3342

Weinbach zongora

1 db

2.em 3431

Yamaha B1-PE

1 db

2.em 3431

yKpauHa

1 db

2.em 3415

Kawai K-15 (3)

1 db

2.em 3415

Kawai K-15 (2)

1 db

2.em 3411

Kawai K-15 (1)

1 db

2.em 3409

Yamaha B1-PE (1)

1 db

2.em 3437

Yamaha GB1 Baby Grand

1 db

2.em 3436

 

Szerződéses feltételek:

  • Vállalkozónak a zongorák és pianínók hangolását a szerződéses időszak alatt minden évben 2 alkalommal sí szünet hetében (január-február) és augusztus utolsó hetében kell elvégeznie, előzetes egyeztetés alapján.
  • Vállalkozó köteles munkaidőben telefon, fax és e-mail elérhetőséget biztosítani a zongorák, pianínók meghibásodásának a bejelentésére.
  • Vállalkozó köteles a telefonos, faxon vagy e-mail-en keresztül történt bejelentést követően maximum 2 órán belül megkezdeni a helyszínen a hibajelenség okának a meghatározását.
  • Vállalkozó köteles a hangolás és az eseti javítás rezsióradíját a szerződéses időszak alatt azonos szinten tartani, azon nem emelhet.
  • A szerződéses időszak alatt a szerződés tárgyát képező zongorák/pianínók darabszáma beszerzéssel bővülhet, selejtezéssel csökkenhet.
  • A szerződés keretösszege: nettó 1.875.000,- Ft/szerződéses időszak. Megrendelő a szerződéses időszak alatt nem rendelhet meg olyan szolgáltatást, amellyel a szerződés keretében beszerzett szolgáltatás mindösszesen ellenértéke meghaladja a nettó 1.875.000,- Ft-os keretösszeget. Amennyiben a szerződéses időszak lejártát megelőzően a megrendelt szolgáltatások mindösszesen ellenértéke eléri a keretösszeget a szerződés automatikusan megszűnik.
  • Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.





Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempontok: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap tételes beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a hangolási díjra és az eseti javítási rezsióradíjra megadott bruttó összegek súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.

Figyelem!!! A hangolásra és a rezsióradíjra megadott összegeknek tartalmazniuk kell a helyszínre történő kiszállás díját is.



További információk:

Alkalmassági feltételek:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 1 évben végzett minimum 1 db zongora és minimum 1 db pianínó hangolásáról.

Figyelem!A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen 10 éves szakmai tapasztalattal zongora/pianínó hangolás, javítás területéről.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a fenti szakmai tapasztalattal.


Fizetési feltételek: Vállalkozó a hangolásokról teljesítésigazolás után évente kétszer (január-február és augusztus hónapokat követően 1-1 db, valamint minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján 1 db számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Vállalkozó a hangolásra és az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Vállalkozó köteles a megadott hangolási díja alapján az évi 2 alkalommal alkalmanként ténylegesen hangolt zongora/pianínó darabszámnak, valamint a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A ténylegesen hangolt zongora/pianínó darabszám a teljesítésigazolásban, javítás esetén a javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre. Vállalkozó javítás esetén a javítási óradíjon felül jogosult leszámlázni a javítás során felhasznált anyagok, alkatrészek költségeit, melyek szükségességéről és áráról előzetesen köteles egyeztetni a megrendelővel. Vállalkozó csak a javításra adott árajánlatának megrendelő általi elfogadását követően kezdheti meg a javítást.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Katona Martina, gazdasági ügyintéző SZTE Juhász Gyula Gyakorló Általános és AMI, NOÓ, tel: +36 62/544-755

email: katona.martina@szte.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Lantos Tibor András ev.
Nyertes ajánlati ár: 1 875 000,-Ft+ÁFA

DSC_1794_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Karikó Katalin állandó kiállítás
    január 06. - június 02.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.
  • Szorgalmi időszak
    február 10. - május 24.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  Riport  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK 

Készítő