Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2024  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2024/PSZ13886
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Klinikai kutatásban használt eszközök kalibrálása, kvalifikálása
2024. május 14.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2024/PSZ13886

Ajánlattételi határidő: 2024. május 22 11:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötéstől számított 30 nap. A Megrendelő előteljesítést elfogad.

A beszerzés rövid ismertetője:

Klinikai kutatásban használt eszközök kalibrálása, kvalifikálása az alábbiak szerint:

  • 1 db Testmagasság mérő kalibrálása:
  • Kalibrálási bizonyítvány készítése, igény esetén minősítéssel
  • Tanúsító címke felhelyezése
    • 1 db Testsúly mérő kalibrálása:
  • Kalibrálási bizonyítvány készítése, igény esetén minősítéssel
  • Tanúsító címke felhelyezése
    • 1 db Asztali centrifuga (Thermofisher Heraeus Labofuge 200) kvalifikálása:
  • Kvalifikálási terv készítése
  • Fordulatszámmérő kalibrálása
  • Időzítő kalibrálása
  • Beállítási, kezelési és biztonsági funkciók ellenőrzése
  • Kvalifikálási jelentés készítése
    • 1 db 12 elvezetéses EKG (EDAN SE-1201) időszakos felülvizsgálata:
  • Orvostechnikai berendezés 4/2009 (III.17) EüM. rendelete szerinti időszakos felülvizsgálat
  • A szolgáltatást szakszervíz végezze
    • 1 db -20 °C hűtőszekrény OQ/PQ kvalifikálása:
  • Kvalifikálási terv készítése
  • Hőmérséklet érzékelő kalibrálása
  • Hőeloszlás vizsgálat üres kamratérben, 12 szonda, 24 óra (OQ)
  • Ajtónyitás és áramkimaradás teszt (OQ)
  • Hőeloszlás mérés rakománnyal terhelt kamratérben, 12 szonda, 24 óra (PQ)
  • Kvalifikálási jelentés készítése


 Az ajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok:

  • Felolvasólap

Teljesítés helye: SZTE SZAKK Hemodinamikai Laboratórium, 6725 Szeged, Semmelweis u. 8.

Teljesítés igazolása: A kalibrálás elvégzése. A dokumentáció elkészítése, átadása után.




Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.

Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre (helyszíni munkavégzés, utiköltség).

Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.



További információk:

Fizetési mód:

Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően, 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Schuck Nikolett, asszisztens SZTE Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ- Hemodinamikai Laboratórium, tel: +36 (62) 546-491

email: schuck.nikolett@med.u-szeged.hu


Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Pharmavalid Kft.
Nyertes ajánlati ár: 643 400,-Ft+ÁFA