2024. március 14.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ13759
Ajánlattételi határidő: 2024. március 20 11:45
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Felek a szerződést a szerződés hatálybalépésétől (mindkét fél általi aláírásától) számított határozatlan időszakra kötik. A Megrendelő a szerződést 30 napos értesítési idővel indoklás nélkül felmondhatja.
A beszerzés rövid ismertetője:
Szegedi Tudományegyetem (II. kórház) 6725 Szeged, Kálvária sgt. 57. sz. alatti épület távközlési alközpontjában távközlési szolgáltatás biztosítása az alábbiak szerint:
- A biztosított eszköz műszaki és szolgáltatási szintjének meg kell felelnie a megrendelő igényeinek. A megrendelő tulajdonában lévő Ericsson MD110TSW alközponttal és annak szolgáltatásaival homogén rendszerben együtt kell működnie. Kezelnie kell az egy szolgáltatási kapcsolódási pontot és az egységes számmezőt.
- A telefonközpont rendelkezzen 2 db GJUG4 interface-el, 300 db analóg telefonvonal működését biztosító interface-el, 16 db digitális telefonvonal működését biztosító interface-el. Biztosítsa az egyetemi alközponti kapcsolódáshoz szükséges ERICSSON MD110TSW licens-t.
- A telefonközpontnak kapcsolódnia kell a Szeged Kálvária sgt. 57. sz. épület meglévő alközponti hálózatához. A kapcsolódás biztosítása a vállalkozó költségén a vállalkozó feladata.
A szerződéses feltételeket részletesen a mellékelt „Vállalkozási szerződés tervezet” tartalmazza.
Teljesítés helye: 6725 Szeged, Kálvária sgt. 57. sz. alatti épület távközlési alközpontja.
Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Letölthető állományok:
Felolvasolap.docxVállalkozási szerződés tervezet.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő az 1 hónapra megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre
További információk:
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján, amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 millió Forintot, érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoaaztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Fizetési mód:
Vállalkozó a teljesítés után, teljesítésigazolást követően havonta 1-1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással egyenlít ki.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Ajánlattevő csatoljon egyszerű referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 36 hónap során 1 szerződés alapján folyamatosan legalább 6 hónapig végzett minimum 2 db GJUG4, 300 db analóg mellék, 16 db digitális telefonvonal szolgáltatás biztosításáról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Donkó Attila, Telekommunikációs egység vezető SZTE Informatikai és Szolgáltatási Igazgatóság Üzemeltetési és Rendszertámogatási Iroda, tel: +36 (62) 545-002, +36 (62) 544-000/5002
email:
donko.attila@szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: GLZL Infocom Kft.
Nyertes ajánlati ár: 10 080 000,-Ft+ÁFA