2024. február 23.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2024/PSZ13709
Ajánlattételi határidő: 2024. március 01 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződéskötéstől számított 1 + 1 év
A beszerzés rövid ismertetője:
A beszerzés ismertetése:
Elvárások:
- A feltüntetett hangszerek darabszáma selejtezés, illetve új beszerzés esetén maximum 2 darabbal változhat.
- Ajánlattevő vállalja a hangszerek műszaki karbantartását, hangolását, a napi munkára alkalmassá tételét.
- Ajánlattevő a tevékenységét a megrendelő igényeihez igazodva, az oktatást nem akadályozó munkarendben, de folyamatosan ellátja.
- Ajánlattevő vállalja, hogy a nyári szünetben, vagy más tanításmentes időszakokban a hangszereket – szükség esetén – megfelelő módon előkészíti.
- A műszaki karbantartás értelmezése tág határok között mozog, de alapvetően a tiszta hangoltság mellett a pedálok zörejmentessége, jó működése; a kalapácsok hibátlan működése, biztos kiváltás, tompítás, valamint a kiegyenlített intonálás szempontjait foglalja magában.
- Elvárás, hogy a felsorolt tantermekben a hangszerek állapota megfeleljen a magas színvonalú oktatás követelményeinek.
- A Bartók Béla Művészeti Kar rendezvényein a hangszereket a koncertekre megfelelően elő kell készíteni. Vonatkozik ez minden olyan, a Kart érintő belső rendezvényre, melyet az intézmény tanszékei, vagy együttesei (SZTE BBMK Szimfonikus Zenekara, BBMK Vonós Kamarazenekar, Koncert Fúvószenekar, BBMK Vegyeskar, Gregorián Kórus, stb.) szerveznek.
- A koncerttermekben a kiemelt fontosságú alkalmak idején a hangszerek az intézmény rangjához illő kifogástalan állapotban kell, hogy legyenek.
Megrendelő közepes vagy gyenge minőségű zongoráinak, illetve pianínóinak átalánydíjas hangolása és karbantartása, az alábbiak szerint:
- A gyakori hangolást igénylő zongorák darabszáma és fellelhetősége:
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 4-es termében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 5-ös termében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 6-os termében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 10-es termében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 21-es teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 25-ös teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 26-os teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 34-es teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 109-es teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 121-es teremében
- Időszakos hangolást igénylő zongorák darabszáma és fellelhetősége:
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 12-es teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 20-as teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 108-as teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 117-es teremében
- 1 db zongora – Bartók Béla Művészeti Kar 122-es teremében
Teljesítés helye: SZTE Bartók Béla Művészeti Kar,
6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 79-81.
Alkalmassági feltételek:
- Ajánlattevő rendelkezzen legalább 10 éves szakmai tapasztalattal jelen beszerzés tárgyából.
- Ajánlattevő rendelkezzen legalább 5 éves tapasztalattal a legmagasabb osztályú hangszerek (Bösendorfer és/vagy Steinway és/vagy Yamaha) karbantartásában, hangolásában.
- Előnyt élvez az a pályázó, aki szakirányú végzettséggel (mesterlevéllel stb.) és egyetemi referenciákkal is rendelkezik. Az előny azonos, vagy max 20%-os áreltérés esetén alkalmazható a végzettség tekintetében annak megléte vagy hiánya, a referencia esetén annak számossága alapján.
-
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítésben résztvevő szakembere önéletrajzát, melyből egyértelműen ki kell derülnie a fenti legalább 10 éves szakmai tapasztalatnak a jelen beszerzés tárgyából, valamint a legalább 5 éves tapasztalatának a legmagasabb osztályú hangszerek karbantartásában, hangolásában. Ajánlattevő csatolja a teljesítésben résztvevő szakembere szakirányú végzettségét igazoló dokumentuma másolatát (amennyiben rendelkezik ilyen dokumentummal), valamint valamennyi egyetemi referenciáit (amennyiben rendelkezik egyetemi referenciával).
Figyelem! A referencia formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát.
Az ajánlat benyújtásához szükséges dokumentumok:
- Felolvasólap
- A teljesítésben részt vevők szakmai önéletrajza, végzettségét igazoló dokumentum másolata
- Referencialista a fentebb részletezett minimálisan szükséges adatok megadásával
Letölthető állományok:
Felolvasólap.docxBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Bírálati szempontok: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét a csatolt Felolvasólap tételes beárazásával kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megajánlott havi bruttó átalánydíjakat fogja értékelni a bírálat során.
A havi átalánydíjként megadott árnak tartalmazni kell a szolgáltatás ellátásához szükséges valamennyi költséget, amely előre tervezhető, és amely az ajánlattevő szakmai előrelátása alapján tervezhető.
Az ajánlati ár csak forintban (HUF) adható meg, amennyiben a benyújtott ajánlaton forintos (HUF) ár nem szerepel, az ajánlatot érvénytelennek nyilvánítjuk.
További információk:
Szerződéses időszak: Felek a szerződéskötéstől számított 1 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik. A szerződést bármelyik fél jogosult 30 napos felmondási idővel, rendes felmondással megszüntetni.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő havonta 1 db számla benyújtására jogosult a havi átalánydíjának megfelelő összegről. Vállalkozó az átalánydíj összegén felül jogosult leszámlázni a hangolások/karbantartások során felhasznált/beépített anyagok, alkatrészek díját is.
A SZTE a számlák összegét a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizeti ki. Vállalkozó az átalánydíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg.
A SZTE Kötelezettségvállalási Szabályzata alapján amennyiben a szerződéses ajánlat értéke meghaladja a bruttó 2 mft-ot érvényes szerződés csak az SZTE Kancellár jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk a Szolgáltatót/Szállítót, hogy a kancellári jóváhagyás elmaradása esetén a szerződést a Megrendelőnek nem áll módjában megkötni.
Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető
kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Zsigmond Zoltán dr., dékénhelyettes, tanszékvezető egyetemi tanár SZTE BBMK Zongora Tanszék, tel: +36 (62) 544-605, +36 (62) 544-000/4605
email:
zsigmond.zoltan@zmk.szte.hu
Felek rögzítik, amennyiben a finanszírozás az európai uniós forrásfinanszírozás keretrendszerében történik a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 39. § (8) és 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 52/A. § (6) és a 373/2022. (IX. 30.) Korm. rendelet 34. § (6) foglaltaknak megfelelően Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó összeférhetetlenségi nyilatkozatot tesz Megrendelő/ Vevő kérésére az iránymutatás az összeférhetetlenségek költségvetési rendelet szerinti elkerüléséről és kezeléséről szóló bizottsági közlemény (2021/C 121/01) szerinti esetekben.
Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó köteles nyilatkozatot tenni alvállalkozó igénybe vételéről és alvállalkozó igénybevétele esetén adott esetben aláírt alvállalkozói nyilatkozatot Megrendelő/Vevő kérésére kiállítani. Megrendelő/Vevő a részszámla/végszámla befogadásának feltételeként köti ki, hogy a Eladói/ Megbízotti/ Vállalkozói és alvállalkozói összeférhetetlenségi nyilatkozatokat Megrendelő/Vevő kérésének eleget téve Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó aláírt eredeti példányát elektronikus úton és papír alapon is rendelkezésre bocsátotta.
Amennyiben Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó illetve igénybe vett alvállalkozó adataiban olyan változás következik be, mely érinti az összeférhetetlenségi nyilatkozatot, úgy a módosított nyilatkozatokat Eladó/ Megbízott/ Vállalkozó megküldi Megrendelő/Vevő részére elektronikus formában és papír alapon egyaránt.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Dr. Polgár Gyula e.v.
Nyertes ajánlati ár: 6 720 000,-Ft+ÁFA