Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2020  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2020/PSZ11088
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „A Szegedi Tudományegyetem telephelyein leselejtezett vagyontárgyak, valamint a kiírás mellékletében felsorolt egyéb leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök átvétele további hasznosításra, hulladékként történő deponálásra – 2 részajánlati körben”
2020. november 17.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2020/PSZ11088

Ajánlattételi határidő: 2020. november 25 12:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Időbeli hatály – mindkét részajánlati körre vonatkozóan: Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 1 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben az 1 éves időszak lejártát megelőzően a mindkét részajánlati körre vonatkozó szerződés(ek) keretében beszerzett szolgáltatás mindösszesen ellenértéke eléri a hatályos közbeszerzési törvény (Kbt.) értékhatárát a szerződés(ek) a szerződéses időszak lejártát megelőzően automatikusan megszűnik. Megrendelő az 1 éves időszak alatt nem rendelhet meg olyan szolgáltatást, amellyel a közbeszerzési értékhatár feletti összes ellenérték kerülne megrendelésre.

A beszerzés rövid ismertetője:

Mindkét részajánlati körre vonatkozóan: A Szegedi Tudományegyetem telephelyein leselejtezett vagyontárgyak, valamint a kiírás mellékletében felsorolt egyéb leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök átvétele további hasznosításra hulladékként történő deponálásra.


Időbeli hatály – mindkét részajánlati körre vonatkozóan:

Felek a szerződést a szerződéskötés időpontjától számított 1 évig tartó időszakra kötik. Amennyiben az 1 éves időszak lejártát megelőzően a mindkét részajánlati körre vonatkozó szerződés(ek) keretében beszerzett szolgáltatás mindösszesen ellenértéke eléri a hatályos közbeszerzési törvény (Kbt.) értékhatárát a szerződés(ek) a szerződéses időszak lejártát megelőzően automatikusan megszűnik. Megrendelő az 1 éves időszak alatt nem rendelhet meg olyan szolgáltatást, amellyel a közbeszerzési értékhatár feletti összes ellenérték kerülne megrendelésre.

 

Tárgyi hatály – 1. részajánlati körre vonatkozóan:

Az 1. részajánlati körre vonatkozó szerződés 1. és 2. számú mellékleteiben felsorolt leselejtezett vagyontárgyak, valamint a táblázat szerinti egyéb leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök - kivételt képez:

  • - a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ által leselejtezett vagyontárgyak
  • vagyontárgy, melynek telepítése, működtetése hatósági engedélyhez kötött, illetve, a képződött hulladék ártalmatlanítása, amennyiben speciális technológiát igényel, lásd még a SZTE felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére vonatkozó szabályzata V. fejezete (http://www.u-szeged.hu/szabalyzatok);
Az 1. részajánlati körre vonatkozó szerződés 1. és 2. számú mellékleteiben szereplő leselejtezett anyagok és tárgyi eszközök listája új típusú (a mellékletben nem szereplő) anyagok, eszközök elszállítására felmerülő igény esetén bővülhet a melléklethez csatolt kiegészítéssel.
A leselejtezett anyagok és tárgyi eszközök listája a SZTE részéről felmerülő igény esetén 1. részajánlati körre vonatkozó szerződés 1. számú mellékletében szereplő fémhulladékokkal csökkenhet a 443/2013 (XI. 27.) Korm. rendelet előírásainak megfelelően.

 

Tárgyi hatály – 2. részajánlati körre vonatkozóan:

A 2. részajánlati körre vonatkozó szerződés 1. és 2. számú mellékleteiben felsorolt leselejtezett vagyontárgyak, valamint a táblázat szerinti egyéb leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök:

  • - kizárólag a Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ által leselejtezett vagyontárgyak
  • kivételt képez: vagyontárgy, melynek telepítése, működtetése hatósági engedélyhez kötött, illetve, a képződött hulladék ártalmatlanítása, amennyiben speciális technológiát igényel, lásd még a SZTE felesleges vagyontárgyak hasznosítására és selejtezésére vonatkozó szabályzata V. fejezete (http://www.u-szeged.hu/szabalyzatok);
A 2. részajánlati körre vonatkozó szerződés 1. és 2. számú mellékleteiben szereplő leselejtezett anyagok és tárgyi eszközök listája új típusú (a mellékletben nem szereplő) anyagok, eszközök elszállítására felmerülő igény esetén bővülhet a melléklethez csatolt kiegészítéssel.

A leselejtezett anyagok és tárgyi eszközök listája a SZTE részéről felmerülő igény esetén a 2. részajánlati körre vonatkozó szerződés 1. számú mellékletében szereplő fémhulladékokkal csökkenhet a 443/2013 (XI. 27.) Korm. rendelet előírásainak megfelelően.

 

Főbb szerződéses feltételek – mindkét részajánlati körre vonatkozóan:

Megrendelő a leselejtezett anyagokat, tárgyi eszközöket a keletkezés helyén összegyűjti, előkészíti, a helyi közüzemi hálózatról (áram, víz, gáz) leválasztja. Megrendelő a leselejtezett anyagok, tárgyi eszközök között köteles megjelölni azokat, melyek veszélyes anyaggal szennyeződtek, vagy egészségre ártalmasak (pld.: fertőzés veszélyesek, sugárzó anyagot tartalmaz).
Megrendelő erre rendszeresített megrendelőlapon, e-mailben értesíti a Vállalkozót az összegyűjtött anyagok, tárgyi eszközök begyűjtési helyéről, a begyűjtés időpontjáról.
Vállalkozó köteles felmerülő igény esetén – átlagban havi 12 alkalommal – munkaidőben (8-16 óra között) a megrendelés beérkezését követő legfeljebb 3 munkanapon belül az igényt írásban, elektronikus úton visszaigazolni, majd válaszától számított további 20 munkanapon belül begyűjteni az anyagokat, tárgyi eszközöket.
A begyűjtés helye az Egyetem épületeinek, telephelyeinek minden részére kiterjed (például alagsor, padlás, pince, lépcsőkön elérhető félszintek, épületek folyosói, egyéb raktárhelyiségek, gyakran lift nélküli és műemlék jellegű épületekben).
Vállalkozó köteles gondoskodni a feladat biztonságos és hatékony elvégzéséhez szükséges munkabiztonsági, szállító- és rakodóeszközökről, továbbá rakodó személyzetről. A rakodás és a szállítás az egyetemi egységeken folyó munkát nem zavarhatja.
A Vállalkozó az egyeztetett időpontban a mindenkori hatályos vonatkozó jogszabályoknak és a Vállalkozó engedélyében meghatározott hatósági előírásoknak megfelelő bizonylatolás mellett a termékeket átveszi Megrendelő képviselőjétől, és a telephelyére szállítja hasznosítás, további kezelés céljából.
Vállalkozó köteles a tevékenysége (begyűjtés, tárolás, előkezelés stb.) során keletkező hulladékokról és veszélyes hulladékokról a mindenkor hatályos jogszabályok szerint gondoskodni. Az ezek be nem tartásából eredő mindennemű felelősség, bírság Vállalkozót terheli.

 

Főbb szerződéses feltételek – 1. részajánlati körre vonatkozóan:

A Szegedi Tudományegyetemen 2019. évben keletkezett leselejtezetté vált vagyontárgyainak, valamint a kiírás mellékletében felsorolt egyéb leselejtezett anyagainak, tárgyi eszközeinek mennyiségeit az 1. részajánlati körre vonatkozó szerződés 2. számú melléklete tartalmazza, mely megtekinthető a felhívás csatolmányaként.
A leselejtezett anyagok, eszközök keletkező mennyiségei előre nem tervezhetők, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy az 1. részajánlati körre vonatkozó szerződés 2. sz. mellékletében megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.

 

Főbb szerződéses feltételek – 2. részajánlati körre vonatkozóan:

A Szegedi Tudományegyetemen SZAKK 2019. évben keletkezett leselejtezetté vált vagyontárgyainak, valamint a kiírás mellékletében felsorolt egyéb leselejtezett anyagainak, tárgyi eszközeinek mennyiségeit a 2. részajánlati körre vonatkozó szerződés 2. számú melléklete tartalmazza, mely megtekinthető a felhívás csatolmányaként.

A leselejtezett anyagok, eszközök keletkező mennyiségei előre nem tervezhetők, ezért Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a 2. részajánlati körre vonatkozó szerződés 2. sz. mellékletében megadott mennyiségektől eltérő mennyiségek elszállítását fogja ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.

 

A begyűjtött anyagok, tárgyi eszközök bizonylatolása – mindkét részajánlati körre vonatkozóan:

Vállalkozó köteles a leselejtezett anyagok, eszközök begyűjtéséről eljárásonként és típusonként (lom, elektronikai hulladék) külön-külön szállítólevelet kiállítani, az adott begyűjtés kapcsán érintett minden SZTE telephely esetében, feltüntetve a begyűjtésre került anyagok, eszközök darabszámát/súlyát. Vállalkozó a begyűjtött anyagok, eszközök mennyiségéről a telephelyenként kiállított szállítólevél egy példányát az elszállítást követő 2 héten belül köteles átadni az SZTE kapcsolattartásra kijelölt munkatársa (a továbbiakban: Megrendelő szakmai kapcsolattartója) részére.
A veszélyes anyaggal szennyeződött, vagy egészségre ártalmas (fertőzés veszélyes) tárgyi eszközöket (laboratóriumi hűtők, speciális berendezések stb.) a vidékfejlesztési miniszter 72/2013. (VIII. 27.) VM rendelete a hulladékjegyzékről rendeletben feltüntetett kód szerinti besorolással (20 01 23* hűtő, klíma berendezések, 20 01 35* veszélyes anyaggal szennyezett elektromos, elektronikai eszközök) köteles Vállalkozó begyűjteni és bizonylatolni (SZ és Gy lap). Veszélyes anyaggal szennyeződött, vagy egészségre ártalmas anyagok, eszközök begyűjtése esetében Vállalkozó SZ és Gy lapot köteles kiállítani, melyen mint begyűjtő helyet az SZTE Tompai kapu út 9/a. sz. telephelyét köteles feltüntetni (hrsz.: 21013/9 KTJ.: 101141801). A bizonylat mellékletében köteles tételesen felsorolni a SZTE valamennyi telephelyét, telephelyenként megadva a begyűjtött eszközök darabszámát, és a veszélyes hulladék mennyiségét kg-ban. Vállalkozó a kiállított SZ és Gy lapot az átvevővel történő leigazolást követően minden esetben köteles benyújtani/megküldeni a SZTE Műszaki Igazgatóság Védelmi Iroda részére.


Letölthető állományok:
Felolvasólap.docx
Vallalkozási_szerződés_1.r.k..doc
Vallalkozasi_szerzodes_2.r.k..doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ajánlatkérő részajánlati körönként a legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatást tartalmazó érvényes ajánlatot hirdeti nyertesnek. Az ajánlatot a mellékelt "Felolvasólap" kitöltésével kérjük megadni.



További információk:

Műszaki és szakmai alkalmassági feltételek – mindkét részajánlati körre vonatkozóan:

  • Ajánlattevő rendelkezzen a veszélyes- és nem veszélyes hulladékok begyűjtésére, előkezelésére és hasznosítására vonatkozó érvényes hatósági engedéllyel, a mellékletekben szereplő anyagok, tárgyi eszközök vonatkozásában. Amennyiben Ajánlattevő alvállalkozót kíván igénybe venni, az alvállalkozónak ugyanolyan minősítettségű engedéllyel kell rendelkeznie, melyet a pályázathoz csatolni kell.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a veszélyes- és nem veszélyes hulladékok begyűjtésére, előkezelésére és hasznosítására vonatkozó érvényes hatósági engedélye másolatát.

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.

Figyelem! Amennyiben az Ajánlattevő korábbi Ajánlatkérő részére teljesített kiírás tárgya szerinti munkájával kapcsolatosan dokumentáltan elégedetlenség merült fel, akkor ajánlatkérő ezen ajánlattevő ajánlatát automatikusan érvénytelennek tekinti és nem veszi figyelembe az értékelés során!

 

Műszaki és szakmai alkalmassági feltételek – 1. részajánlati körre vonatkozóan:

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 3 db 3,5 tonnás összsúlyú kisteherautóval, amelyből legalább 1 db emelőhátlapos, valamint olyan eszközzel, mely 1,5 tonnáig nehézgép mozgatásra alkalmas.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a szükséges gépjármű parkkal, és adja meg a gépkocsik típusát és forgalmi rendszámát.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 48 hónap során 1 szerződés alapján minimum 12 hónapos egybefüggő időszakban folyamatosan végzett, az 1/a. és 1/b. melléklet szerinti vagyontárgyak, valamint egyéb anyagok, tárgyi eszközök további hasznosításra és kezelésre való átvételéről.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.

 

Műszaki és szakmai alkalmassági feltételek – 2. részajánlati körre vonatkozóan:

  • Ajánlattevő rendelkezzen legalább 1 db 3,5 tonnás összsúlyú kisteherautóval, minimum 1 db darugémes teherautóval, 1 db 7,5 tonna teherbírású tehergépjárművel, valamint olyan eszközzel, mely 1,5 tonnáig nehézgép mozgatásra alkalmas.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy rendelkezik a szükséges gépjármű parkkal, és adja meg a gépkocsik típusát és forgalmi rendszámát.

  • Ajánlattevő rendelkezzen az ajánlattételi felhívás szerinti szolgáltatásra vonatkozóan referenciával, melyet az ajánlatához csatolni köteles. A referenciát legalább nettó 1,5 millió forint összegű ajánlattételi felhívás szerinti szolgáltatás teljesítéséről kell bemutatni, amely több szerződésből is bemutatható.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés összegét, a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, továbbá a szolgáltatás tárgyát.

Bírálati szempontok kirészletezése – 1. részajánlati körre vonatkozóan:

Az ajánlati árat a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. Ajánlatkérő az egy hónapra megajánlott bruttó szállítási alapdíjakat fogja értékelni a bírálat során.

 

Szállítás ütemezése a megrendeléstől:

Munkanap

Történés

-4.

Megrendelő elküldi a szállítási megrendelőt

-3.

Szállítás szervezése, visszaigazolása

-2.

-1.

1.

Szállítás

 

Díjazás: alapdíj + alapdíj 50%-a

2.

3.

4.

5.

6.

Szállítás

 

Díjazás: alapdíj

7.

8.

9.

10.

11.

Szállítás

 

Díjazás: alapdíj 75%-a

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

Szállítás

 

Díjazás: alapdíj 50%-a

22.

23.

24.

25.

 

Ajánlattevőtől elvárt ajánlott összeg – 1. részajánlati körre vonatkozóan:

Szállítónak - a Megrendelő által elküldött szállítási megrendelőre adott írásbeli - visszaigazolása dátumától számított 6-10. munkanap közötti elszállításra vonatkozó nettó havi alapdíj – a havi szállítási alkalomszámoktól függetlenül.

 

Díjazás – 1. részajánlati körre vonatkozóan:

A díjazás alapja az elszámolási időszakban teljesített elszállítások időtartamának számtani átlaga: Megrendelő az adott elszámolási időszak során teljesített összes elszállítás tekintetében összegzi, hogy a Szállító visszaigazolása napjához képest hány munkanapon belül teljesültek az elszállítások, majd ezt az összeget elosztja az adott elszámolási időszak során teljesített összes elszállítás darabszámával. Kerekítés szükségessége esetén az Excel táblázatkezelő program kerekítési szabályai alkalmazandók.
A szállítás teljesülésének napja: a szállítólevélnek az eljárásban érintett egyetemi egység részéről a vagyontárgyakat átadó személy által történő dátumozott aláírásának napja, mely a szállítási megrendelésben jelzett összes tétel elszállítását igazolja.
Elszámolási időszak: naptári hónap.
Elszámolási időszakban teljesítettnek minősül az az elszállítás, amely teljesülésének napja az elszámolással érintett naptári hónapban van.

 

Amennyiben a Szállító visszaigazolása napjához képest átlagosan 1-5 munkanapon belül teljesül az elszállítás, abban az esetben az alapdíj 150%-ára jogosult a Szállító.

Amennyiben a Szállító visszaigazolása napjához képest átlagosan 6-10 munkanapon belül teljesül az elszállítás, abban az esetben az alapdíj 100%-ára jogosult a Szállító.

Amennyiben a Szállító visszaigazolása napjához képest átlagosan 11-20 munkanapon belül teljesül az elszállítás, abban az esetben az alapdíj 75%-ára jogosult a Szállító.

Amennyiben a Szállító visszaigazolása napjához képest átlagosan 21-25 munkanapon belül teljesül az elszállítás, abban az esetben az alapdíj 50%-ára jogosult a Szállító.

 

Bírálati szempontok kirészletezése – 2. részajánlati körre vonatkozóan:

Az ajánlati árat a mellékelt felolvasólap kitöltésével kérjük megadni. Ajánlatkérő a megajánlott bruttó rezsi óradíjat fogja értékelni a bírálat során.

 

Díjazás – 2. részajánlati körre vonatkozóan:

Megrendelő minden szállítást megelőzően árajánlatot kér a Vállalkozótól az adott megrendeléssel érintett és a helyszínen megtekintett leselejtezett vagyontárgyak, anyagok, tárgyi eszközöknek megfelelően a rezsióradíja alapján. A szállítás csak az árajánlat Megrendelő általi elfogadását követően kezdhető meg.

 

A szállítások leigazolása - mindkét részajánlati körre vonatkozóan:

A megrendelésenként és típusonként kiállított, az eljárásban érintett egyetemi egység részéről a vagyontárgyakat átadó személy által aláírt, lepecsételt szállítási dokumentumokat Vállalkozó személyesen adja át Megrendelő szakmai kapcsolattartójának. Vállalkozó képviselője Megrendelő belső bizonylatán is pecséttel, aláírással igazolja a szállítás elvégzését.

 

A teljesítés igazolása – 1. részajánlati körre vonatkozóan:

A Megrendelő szakmai kapcsolattartója által havonta történik, az igazolást tartalmazó dokumentumot email-ben küldi meg Vállalkozó részére.
A fentiek mellett a számítás a naptári hónapban személyesen leigazolt szállítások időtartamának átlagolásával történik.

 

A teljesítés igazolása – 2. részajánlati körre vonatkozóan:

A Megrendelő szakmai kapcsolattartója által megrendelésenként történik, az igazolást tartalmazó dokumentumot email-ben küldi meg Vállalkozó részére.
A fentiek mellett a számítás az adott megrendelésre Vállalkozó által fordított óraszám és a vállalkozási rezsióradíj szorzatával történik.

 

Számla kiállítása - mindkét részajánlati körre vonatkozóan: kizárólag Megrendelő teljesítésigazolása alapján történhet.

 

Szerződésszegés - mindkét részajánlati körre vonatkozóan:

Szerződésszegésnek minősül különösen az, amennyiben bármely elszállítás a Szállító visszaigazolása napjához képest 20 munkanapon belül nem teljesül. Ekkor a 21. munkanapon Megrendelő telefonon és elektronikus úton is felhívással él Szállító felé a kötelezettsége teljesítésére, egyúttal tájékoztatja a szerződésszegése következményeiről. Amennyiben a Szállító a felhívás ellenére a visszaigazolás napjától számított 25. munkanapig nem teljesít, és késedelmét kimenteni nem tudja, a 26. munkanapon a szerződés megszűntnek minősül.

 

Figyelem! A mellékletek szerinti eszközök, anyagok átvételére, azok további hasznosítására és kezelésére tételes ajánlatot tevők ajánlatát ajánlatkérő automatikusan érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során!

 

Részekre történő ajánlattétel lehetősége: Lehetséges, mindkét részajánlati körre külön-külön, de csak az egyes részajánlati körök teljes mennyiségének és szakmai tartalmának megajánlásával.



Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes

kuczora.attila@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Takács Márta, selejtezési koordinátor SZTE Műszaki Igazgatóság Létesítményüzemeltetési és Gazdálkodási Iroda, tel: +36 (62) 544-447, +36 (62) 544-000/4447

email: takacs.marta@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: C&C Elektro Bt., 6725 Szeged, Röszkei u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 8 460 000,-Ft+ÁFA

 

Nyertes ajánlattevő: C&C Elektro Bt., 6725 Szeged, Röszkei u. 35.
Nyertes ajánlati ár: 6 200 000,-Ft+ÁFA