Teljesítési határidő: Felek a szerződést határozott időtartamra kötik
A felek a szerződést a szerződés aláírásától számított 1 évig tartó, határozott időtartamra kötik.
Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik úgy a szerződés automatikusan további 1 évvel meghosszabbodik az addigi díj azonos szinten tartása mellett.
A beszerzés ismertetése:
A beszerzés tárgya a SZTE Központi rendészeti ügyeletén üzemelő Enigma típusú távfelügyeleti vevőkészülék, és a hozzá tartozó Alarmsys távfelügyeleti szoftver eseti programozása adat módosulás, új távfelügyeleti átjelző berendezés, stb. esetén.
A munka elszámolása leigazolt munkalap alapján rezsi óradíj alapon kerül elszámolásra, ezért ajánlatokat a rezsi óradíjra kérjük megadni.
Az ENIGMA II DR-81000 egy többvonalas, multi-formátumú digitális vevő a kereskedelmi tűz és betörés ellenőrzés. A szabvány egység egy CPM Central Processing kártya, két LC vonali és a PWR teljesítmény kártya. További vonalkártyák, a vevő lehet engedélyezni ellenőrzésére akár 8 telefonvonalak. Az ENIGMA II DR-81000 képesek fogadni és dekódolni a legtöbb népszerű és általánosan használt kommunikációs formátumot.
A műszaki leírás, ajánlati feltételek letölthető innen: Ajánlattételi felhívás II. sz. Melléklete
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.
Kérjük, hogy Ajánlattevő az ellenszolgáltatás összegét a Felolvasólap 1. sz. Melléklet kitöltésével adja meg.
Ajánlatkérő a Meglévő és új riasztó és tűzjelző rendszerek átjelzéseinek eseti programozása, beállítására megadott bruttó rezsióradíjat fogja értékelni a bírálat során.
Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Igazolási mód: Referenciaigazolás
Igazolási mód: Végzettséget igazoló bizonyítvány, illetve szükség esetén munkaszerződés
1 órán belüli hibaelhárítás megkezdéséhez szükséges munkavállalói létszám meglétének igazolása (Min. 3 Fő szakképzett munkavállaló)
Igazolási mód: Élő munkaszerződések
Teljesítés helye:
SZTE MI Védelmi Iroda
6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 47.
Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem
6720 Szeged, Dugonics tér 13.
Számlaküldési cím:
SZTE MI Védelmi Iroda
6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 47.
Fizetési mód: A szolgáltatás díja átutalással, minden hónap utolsó napján teljesítés igazolás ellenében, számla kiállítása az adott hónapban elvégzett szolgáltatásról a számla kézhezvételétől számított 30 napon belüli fizetési határidővel, banki átutalással, az Intézet által igazolt teljesítést követően.
Szállítási és számlaküldési cím:
SZTE MI Védelmi Iroda
6722 Szeged, Tisza Lajos krt. 47.
Nyertes ajánlattevő: Ingostop Kft.
Nyertes ajánlati ár: 800 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,