Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2017  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2017/PSZ07779
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő talárok, és avatási sapkák tisztítása.
2017. május 04.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2017/PSZ07779

Ajánlattételi határidő: 2017. május 15 14:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától számított 1 évig.

A beszerzés rövid ismertetője:

Letölthető állományok:
SZTE Átláthatósági nyilatkozat.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

A 2/2015. (IV.16.) sz. rektori-kancellári együttes utasítás alapján a jelen eljárásban – bruttó 1 millió Ft feletti értékű - érvényes szerződés csak az SZTE Gazdasági Szervezet Főigazgatójának jóváhagyásával köthető. Erre tekintettel tájékoztatjuk az ajánlattevőket, hogy jelen eljárásban Ajánlatkérő csak a főigazgatói jóváhagyás megtörténtét követően hirdet eredményt. Ajánlatkérő a főigazgatói jóváhagyás elmaradása esetén az eljárást eredménytelenné nyilvánítja.

 

A Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinek részére, eseti megrendelés alapján, talár(ok) és/vagy avatási sapkák tisztítása, az adott megrendelésben megadott szegedi címre történő leszállítása.

Szállítási cím:

Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységei

 

Talár: Tervezett éves keretmennyiség: 1250 db/év

Avatási sapka:Tervezett éves keretmennyiség: 1185 db/év


A termékenként megadott tervezett éves keretmennyiségek az Ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 1 éves időszak megrendelései alapján kerültek meghatározásra.

Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a megadott tervezett éves keretmennyiségektől eltérő mennyiségeket fog ténylegesen megrendelni a szerződéses időszak alatt.

Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és az 1 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan további 1 évig meghosszabbodik.

Megrendelő jogosult a szerződést indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondani.

Ajánlatkérő jogosult a Szegedi Tudományegyetem EU-s és egyéb pályázati forrásból megvalósuló, eljárás tárgya szerinti termékek megrendelése esetében a jelen keret-megállapodásos eljárást alkalmazni.

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:

 

Ajánlati ár
(nettó Ft)

Ajánlati ár
(bruttó Ft)

Súlyozás

talár tisztítás díja/db:

 

 

1250

avatási sapka tisztítás díja/db:

 

 

1185

 

Ajánlatkérő a soronkénti munkákra megadott bruttó ajánlati árak súlyszámok alapján számított súlyozott mindösszesen összegét fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania a talárok, és az avatási sapkák tisztítására, valamint a megadott szegedi helyszínre történő el- és visszaszállítás költségeire.


A mosásra, tisztításra átadott talárok elszállításáról és visszaszállításáról a vállalkozó gondoskodik saját költségére, természetesen elkülönítetten csomagolva. Az átadott textilféleségek nem keveredhetnek más egységek textilféleségeivel.

A szolgáltatás teljesítésének határideje, az elszállítástól számított 2. munkanap. A szennyes textília átadása és a tiszta visszaszállítása mosási jegyzék alapján történhet.

Reagálási idő a telefon bejelentést követő munkanap.

 

További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 24 hónap során:

- minimum mindösszesen 100 db talár és 100 db avatási sapka tisztításáról ;

- Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét és a tisztított talárok és avatási sapkák darabszámát.

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő minősüljön átlátható szervezetnek az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 41.(6) bekezdésében foglaltak alapján.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a felhívás csatolmányát képező Nyilatkozatot cégszerű aláírásával ellátva.

 

Számlázási cím: Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Fizetési feltételek: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt, teljesítésigazolást követően minden egyes megrendelést követően 1 db számla benyújtására jogosult, a megrendelt termék(ek) darabszáma szerint, a megadott egységárai alapján, melyet megrendelő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Felek kötelesek a megrendelt darabszámokat talár és avatási sapka szerinti bontásban a teljesítésigazolásban rögzíteni.

 




Ajánlat benyújtásának módja:
Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy 2015.09.01-től ajánlatot kizárólag csak elektronikus formában, - a honlapon feltöltve - fogad be az ajánlatkérő.
( A borítékban beadott ajánlat érvénytelen!)
A dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül tudja az ajánlattevő feltölteni.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Szöllősy Ervin, irodavezető

szollosy.ervin@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Viszmeg Ivett, ügyvivő szakértő SZTE GSZ Létesítménygazdálkodási Igazgatóság Beszerzési és Szolgáltatási Iroda, tel: +36 (62) 545-604, +36 (62) 544-000/5604

email: viszmeg.ivett@gmf.u-szeged.hu


Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Nett Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 764 500,-Ft+ÁFA

DSC_2768_230x154.png

Hírek, aktualitások *

Rendezvénynaptár *

  • Vizsgák meghirdetése
    november 04. - február 06.
  • Vizsgákra jelentkezés
    december 02. - február 06.
  • Vizsgajelentkezések időszaka a Neptun-n
    december 03. - február 07.
  • Januári záróvizsga időszak Vízumköteles külföldi hallgatók esetében
    január 08. - február 08.
  • Utóvizsga időszak a 2024/2025-1. félévben
    február 03. - február 08.

Címkefelhő

14. Őszi Kulturális Fesztivál  BTK  Diplomaosztó  Egyetemi Tavasz  Egyetemi Élet  Egyetemi élet  Esemény  Fókusz  Irodalom  JGYPK  Kulturális Iroda  Kultúra  Kutatók Éjszakája 2009  SZTE Kulturális Iroda  SZTE Kultúrális Iroda  Sport  Szabadegyetem  TIK  TTIK  ZMK