Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PSZ03985
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék (6720 Szeged, Dóm tér 9.) részére, „informatikai eszközök eseti karbantartása”.
2014. szeptember 11.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PSZ03985

Ajánlattételi határidő: 2014. szeptember 18 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötés időpontjától 2014. október 31-ig.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék (6720 Szeged, Dóm tér 9.) részére, „informatikai eszközök eseti karbantartása”.

 



Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0047 projektjében résztvevő informatikai eszközeinek eseti karbantartása, az alábbiak szerint:

  • A nyertes Vállalkozó a szerződés aláírását követően az érintett informatikai eszközök állapotát felméri és karbantartási tervet készít. A karbantartási terv alapján a Tanszékkel közösen meghatározzák az elvégzendő feladatokat, majd a Vállalkozó elvégzi a kijelölt feladatokat.
  • A feladatok általános, informatikai eszközökön (számítógépek, nyomtatók, célszámítógépek) végzett hardveres és szoftveres karbantartási munkálatok, továbbá az informatikai eszközök és a kutatáshoz szükséges laboratóriumi eszközök összehangolása. (A laboratóriumi eszközökhöz kapcsolódó információkat a Tanszék biztosítja.)
  • Feladatellátás helye: SZTE TTIK Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék – Szeged, Dóm tér 9.
  • A szerződéses időszak alatt ténylegesen megrendelendő karbantartási óra előre nem tervezhető, ezért az Ajánlatkérő minimálisan 250 munkaórában határozza meg a munka mennyiségét, továbbá fenntartja a jogát, hogy a megadott karbantartási óraszámtól maximum 200 %-ban eltérjen.

 

Pályázati forrás: TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0047, „Új, funkcionális anyagok által kiváltott biológiai és környezeti válaszok” projekt.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás. Az ellenszolgáltatás összegét 1 órára vetítve, az alábbi formában kérjük megadni:

Karbantartási rezsióradíj: __________,- Ft + Áfa/óra, azaz bruttó __________,- Ft/óra

Ajánlatkérő az 1 órára megadott bruttó karbantartási rezsióradíjakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő a karbantartási rezsióradíjon felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a karbantartás kapcsán felmerülő költségre (pld.: helyszínre történő kiszállás költségére is).

 

 

 

További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő mutasson be ajánlatában legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt szakembert, aki rendelkezik felsőfokú villamos mérnöki végzettséggel, és középfokú informatikai végzettséggel.
  • Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a bemutatott szakember elvárásoknak megfelelő iskolai végzettségét igazoló dokumentumai másolatait.

 

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 48 hónap során egy szerződés alapján végzett minimum nettó 1.000.000,- Ft értékű informatikai eszköz karbantartásról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, valamint a szolgáltatás összegét.

  • Ajánlattevő rendelkezzen szerviz helyiséggel, ahol a javítási, karbantartási feladatokat végzi.

Igazolási mód: Ajánlattevő adja meg a szerviz címét és elérhetőségét, ahol a javítási, karbantartási feladatokat végzi.

 

Fizetési mód: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt, teljesítésigazolást követően minden egyes karbantartást követően 1 db számla benyújtására jogosult, az adott karbantartás kapcsán felmerülő tényleges karbantartási óraszámnak megfelelően az 1 órára megadott karbantartási rezsióradíja alapján, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Felek kötelesek a ténylegesen igénybevett karbantartási óraszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.

 

Számlaküldési cím:

SZTE TTIK

Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék

6720 Szeged, Dóm tér 9.

 

Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen, hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Ponyeczkiné Czvik Elvira, vegyésztechnikus SZTE TTIK Fizikus Tanszékcsoport Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, tel: +36 (62) 544-525, +36 (62) 544-000/4525, +36 (62) 343-569, +36 (62) 544-000/3569
+36 (62) 544-273, +36 (62) 544-000/4273

email: elvira@titan.physx.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: EXICOM Kft.
Nyertes ajánlati ár: 1 000 000,-Ft+ÁFA