Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PSZ03891

Az Ajánlattételi felhívással kapcsolatosan ajánlattevői kérdés érkezett, mellyel és az arra adott válasszal a felhívást kiegészítettük.

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: A Szegedi Tudományegyetem KEOP-2014-4.10.0/K kódszámú, Fotovoltaikus rendszerek kialakítása központi költségvetési szervek részére című pályázat keretében „Nyilvánosság biztosítás teljes körű lebonyolítása”
2014. augusztus 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PSZ03891

Ajánlattételi határidő: 2014. augusztus 22 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: a) Kommunikációs terv: Szerződéskötést követő 15 napon belül.; b) Statikus projekt aloldal létrehozása meglévő egyetemi portálon: Projekt ideje alatt folyamatosan.; c) Sajtóközlemény kiküldése a projekt indításakor és zárásakor: Projekt elindításakor és zárásakor.; d) Hirdetőtáblák gyártása és telepítése: „B” és „C” típusú tábla: Projekt kezdetekor. „D” típusú tábla: Projekt zárásakor.; e) Fotódokumentáció készítése: Projekt ideje alatt folyamatosan.; f) Sajtó-nyilvános ünnepélyes projektzáró rendezvény szervezése: Projekt zárásakor.

A beszerzés rövid ismertetője:

Az ajánlatkérő felhívja az ajánlattevők figyelmét, hogy a beszerzési eljárás után „feltételes” vállalkozói szerződés kerül aláírásra, mely akkor lép érvénybe, ha a kivitelezés alapjául szolgáló pályázat pozitív támogatási döntésű és a Támogatási Szerződés aláírása kerül. A szolgáltatás csak a Támogatási Szerződés aláírása után kezdődhet meg.

Figyelem! Felhívjuk az ajánlattevők figyelmét, hogy ajánlatuk kötelező mellékleteként csatolják jelen felhívás „tájékoztatás ajánlat.exe” elnevezésű fájl 3. lapfülét kitöltve!!!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a „tájékoztatás ajánlat.xls fájl 3. lapfülét mintának adjuk ki, kérjük szíveskedjenek ajánlatukat ezen mintában táblázat formájában megadni.


Ajánlattevői kérdés és megválaszolása:

  • Kérdés: „Kérem, hogy pontosítsa, hogy hány alkalommal kell fotózni, vagyis hány fázissal számolhatunk?”
  • Válasz: „A projekt keretében megvalósuló beruházás valamennyi (23 db) helyszínén, helyszínenként 5 fotót kell készíteni (projekt megkezdése előtti állapotról, a megvalósítás egyes fázisairól, a megvalósított beruházásról, projekttáblák elhelyezéséről). Az érintett helyszínek listája a felhívás csatolmányaként megtekinthető.”

Felhívjuk továbbá a figyelmüket, hogy ajánlatukat a felhívás csatolmányaként szereplő „tájékoztatás ajánlat.exe” elnevezésű fájl 3. lapfülén található formában a táblázatot tételesen kitöltve kell benyújtaniuk. A csatolt árazandó táblázat csak minta, vagyis amint az az elvárt feladatok részletezéséből is látszik az abban található „7. Térképtér feltöltése a projekthez kapcsolódó tartalommal” sorát nem kérjük beárazni, viszont a táblázatot kérjük kiegészíteni a „Sajtó-nyilvános ünnepélyes projektzáró rendezvény szervezése” ponttal.


SZTE KEOP-2014-4.10.0/K pályázata keretében nyilvánosság biztosítás teljes körű lebonyolítása, az alábbiak szerint:

1. Az egyes vállalások műszaki tartalma, specifikáció:

a) Kommunikációs terv készítése:

  • leírás: a kommunikációs tervben kerülnek rögzítésre a konkrét kommunikációs tevékenységek, a kommunikációs üzenetek időbeli ütemezéssel párosítva a projekt célcsoportjainak preferenciái alapján. (melléklet minta alapján)

    b) Statikus projekt aloldal létrehozása meglévő egyetemi portálon

    • Leírás: projekt keretében a meglévő egyetemi oldalon (http://www.u-szeged.hu/fejlesztesiprojektek) egy projekt aloldal létrehozása, működtetése, frissítése
    • A fejlesztés eredményeit a www.u-szeged.hu portálon, vagy annak bármely aloldalán megjeleníteni, az alábbiak szerint:
    • A meglévő egyetemi portálhoz illeszkedő arculat grafikai tervezése.
    • A weboldal kezelőfelületén a Megrendelőnek programozói beavatkozás nélkül menüpontok, hírek, képek feltöltésére legyen lehetősége.
    • Az oldalnak böngészőbarátnak kell lennie.
    • Minden alkalmazásnak, amelyet meg kell jeleníteni az SZTE honlapján, rendelkeznie kell:
      • Web service XML-SOAP alapú interface-vel minden adattartalomra vonatkozóan, amit a honlapon meg kell jeleníteni.
      • Web service XML-SOAP alapú interface-vel minden funkcióra vonatkozóan paraméterekkel együtt, amit a honlapról használni kell.
      • HTTPS alapon történő kommunikációra felhasználónév+jelszó vagy certificate védelemmel.
      • Az XML-SOAP csomagok kódolása UTF8.
      • Az XML-SOAP csomagokon belüli esetleges közvetlen honlapra szánt tartalom legyen a HTML 4.01 szabványnak megfelelő.
    • A tervezett adattartalom SZTE portálon történő megjelenítésének biztosítása az ajánlattevő feladata, az ajánlati árnak tartalmaznia kell a megjelenítés költségeit is.
    • A honlapon kötelezően megjelenítendő tartalmak:
      • kedvezményezett neve
      • projekt címe
      • szerződött támogatás összege
      • támogatás mértéke (%)
      • projekt tartalma
      • projekt tervezett befejezési dátuma
      • projekt azonosító száma
      • kötelező arculati elemek használata

      c) Sajtóközlemény kiküldése a projekt indításakor és zárásakor

      • A megrendelő által készített tájékoztató anyag kiküldése az egyeztetett sajtólistára, megjelenések generálása (helyi médiumok, illetékes szaksajtó illetve a Magyar Távirati Iroda – Kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségei szerint).
      d) Hirdetőtáblák gyártása és telepítése

      „B” típusú tábla legyártása és telepítése, az alábbiak szerint:

      • Mennyisége: 1 db
      • Méret: 3000 x 1500 mm
      • Anyag: 5 mm vastag habosított PVC lemez, kültéri tartós kivitelre
      • Megmunkálás: vinyl nyomtatással (színes 4+0, műanyag alapú öntapadós fólia alap táblára ragasztva), védőlaminálással ellátva
      • Tartószerkezet: zártszelvény szerkezet a tábla mögé (30*30 mm, 40*40 mm, 20*40 mm zártszelvény felhasználásával), 2 db tartóláb (80*100 mm zártszelvény)
      • Felületvédelem: színterezés
      • Kötelező tartalmi és formai elemek: Széchenyi 2020 Kedvezményezettek Tájékoztatási Kötelezettségei Útmutató és Arculati Kézikönyv szerint
      • Telepítés: földmunka, betonozás; az elkészült táblát Ajánlatkérővel egyeztetett földterületen – a földbe betonozva – kell telepíteni.
      • A legyártást megelőzően az elkészült táblatervet elektronikus formátumban meg kell küldeni Ajánlatkérő részére a Hatósággal történő leegyeztetés céljából. Nyertes Ajánlattevő a tábla legyártását csak a Hatósággal történt egyeztetést követő Ajánlatkérői jóváhagyás után kezdheti meg.

      „C” típusú tábla legyártása és telepítése alábbiak szerint:

      • Mennyiség: 22 db
      • Méret: 594 x 420 mm
      • Anyag: 5 mm vastag habosított PVC lemez
      • Megmunkálás: vinyl nyomtatással (színes 4+0, műanyag alapú öntapadós fólia alap táblára ragasztva), védőlaminálással ellátva
      • Felületvédelem: színterezés
      • Elhelyezés: épületek falára (egyeztetve a Megrendelővel)
      • Kötelező tartalmi és formai elemek: Széchenyi 2020 Kedvezményezettek Tájékoztatási Kötelezettségei Útmutató és Arculati Kézikönyv szerint
      • Telepítés: földmunka, betonozás; az elkészült táblát Ajánlatkérővel egyeztetett földterületen – a földbe betonozva – kell telepíteni.
      • A legyártást megelőzően az elkészült táblatervet elektronikus formátumban meg kell küldeni Ajánlatkérő részére a Hatósággal történő leegyeztetés céljából. Nyertes Ajánlattevő a tábla legyártását csak a Hatósággal történt egyeztetést követő Ajánlatkérői jóváhagyás után kezdheti meg.

      „D” típusú emlékeztető táblák legyártása és kihelyezése az alábbi tartalommal

      • Mennyiség: 23 db
      • Méret: minimum A3 (297 x 420 mm), maximum A1 (594 x 841 mm)
      • Elhelyezés: épületek falára (egyeztetve a Megrendelővel)
      • Felületvédelem: színterezés
      • Kötelező tartalmi és formai elemek: Széchenyi 2020 Kedvezményezettek Tájékoztatási Kötelezettségei Útmutató és Arculati Kézikönyv szerint
      • A legyártást megelőzően az elkészült táblatervet elektronikus formátumban meg kell küldeni Ajánlatkérő részére a Hatósággal történő leegyeztetés céljából. Nyertes Ajánlattevő a tábla legyártását csak a Hatósággal történt egyeztetést követő Ajánlatkérői jóváhagyás után kezdheti meg.

      e) Fotódokumentáció készítése

      • Leírás: profi fotós által készített fényképek elkészítése. A fotók minősége professzionális felhasználást tesz lehetővé.
      • A fotózások idejét a megrendelővel egyeztetve, a projekt megkezdése előtti állapotról, a megvalósítás egyes fázisairól, a megvalósított beruházásról fénykép készítése.
      • Mennyiség: 5-5 db jó minőségű, 300 dpi felbontású vagy minimum 1 MB méretű, nyomdai felhasználásra alkalmas fényképet kell készíteni
      f) Sajtó-nyilvános ünnepélyes projektzáró rendezvény szervezése
      • a rendezvény típusa: zárórendezvény
      • a rendezvény témája: a projekt céljainak, célkitűzéseinek szakmai tartalmának ismertetése, kommunikálása, a megvalósulásának folyamata, projekt forrása
      • a rendezvény időtartama: kb. 2 órás rendezvény
      • rendezvény tervezett ütemezése, időpontja: 2015. február (pontos időpont egyeztetés szerint)
      • Igényelt közreműködők: 1 fő fotós a rendezvény időtartamára (50 db kép készítése, átadása elektronikusan CD-re másolva 2 példányban)
      • A Vállalkozó által biztosított és Megrendelővel egyeztetett zárórendezvény helyszínére a média képviselőinek a meghívása. Minimálisan 5 db különböző média képviselőjének a megjelenése szükséges, mely képviselők közül minimum 1 fő sajtó, min. 1 fő rádió, min. 1 fő Tv képviseletében kell, hogy jelen legyen.
      • Résztvevők száma: kb. 60 fő
      • Terembérlet: A projektzáró rendezvény helyszínét a Vállalkozónak kell biztosítania. A helyszín bérleti díja a vállalkozót terheli. Záró rendezvény helyszínét a József Attila Tanulmányi és Információs Központ (6722 Szeged, Ady tér 10.)
      • Egyéb feladatok a záró rendezvénnyel kapcsolatban: - címlista összeállítása, - meghívó tervezése, - nyomdai előállítása, kiküldése, (LA4 formátum, 250g műnyomó papírra, 4+4 színnel – Arculati kézikönyv szerint), - javaslattétel programra, helyszínre, - érintettek személyes felkérése, - prezentáció készítése, - technikai eszközök biztosítása, - rendezvény előtt a helyszín ellenőrzése, felügyelete, - a rendezvény moderálása, - vendégek fogadása, távozáskor c) pont szerint elkészített ismertető szórólap átadása, - sajtólista készítése, - interjúk szervezése, - sajtó háttéranyag elkészítése, - sajtó képviselőinek fogadása, - interjúk koordinálása, - sajtóközlemény kiküldése
      • Hideg állófogadás: - hideg saláták (2 féle; pld.: francia saláta, cézár saláta); - hidegtálak (töltött karaj, töltött csirkemell, krémmel töltött sonkatekercs, mini kaszinótojás, mini fasírt); - 10 dkg/fő vegyes édes sütemény (zserbó; mini linzer; mini képviselőfánk, gyümölcsös szelet); - 10 dkg/fő vegyes sós aprósütemény (kapros túrós, sajtos falatkák, csavart mini masnik, stangli, apró pogácsa); - 1 adag/fő frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín (nem termoszos); - 0,5 l ásványvíz, üdítő vegyesen (ásványvíz: szénsavas és mentes; rostos üdítő: őszibarack, narancs min. 25 % gyümölcstartalmú, szénsavas üdítők: Coca, vagy Pepsi cola, narancs). Az ásványvíznek és az üdítőnek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.

        Megjegyzés: ez egy minimum elvárás, ajánlatban kérjük részletezni

        • Vállalkozónak az étkezés alatt legalább 3 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.

         

        Figyelem! A rendezvény időpontja és ütemezésének módosítási jogát az Ajánlatkérő fenntartja. A rendezvény pontos időpontját a szerződéskötést követően egyezteti az Ajánlatkérő az Ajánlattevővel.

        Ajánlattevő köteles a szolgáltatás ellátása során Ajánlatkérő által igényelt számban Ajánlatkérő szegedi telephelyén személyesen egyeztetni az igénylővel a szolgáltatás pontos részleteit.

         

        Pályázati forrás (feltételes): KEOP-2014-4.10.0/K kódszámú, Fotovoltaikus rendszerek kialakítása központi költségvetési szervek részére című pályázat

         

        Ajánlattevővel szembeni elvárások:

        Pénzügyi alkalmasság:

        • Csatolja az utolsó kettő lezárt üzleti évre vonatkozó, saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg + eredménykimutatás, kiegészítő melléklet nélkül) (ha a letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét). Amennyiben az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő beszámoló közzétételét, ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő, közös ajánlattétel esetén valamennyi konzorciumi tag cégszerűen aláírt nyilatkozatát is az utolsó két lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményéről (évenként megbontva). Ha az ajánlattevő a fenti irattal azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasságát a beszerzés tárgyából származó árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni. Az ajánlatkérő köteles az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági alkalmasságát megállapítani, ha működésének ideje alatt a beszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 3 millió forintot. Ha az ajánlattevő a fenti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló benyújtása nem lehetséges, az e ponttal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát.

        Az alkalmasság minimumkövetelménye:

        Az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az utolsó kettő lezárt üzleti évében (mindkettőben) a mérleg szerinti eredménye negatív. Alkalmatlan továbbá, ha az ajánlattevő a beszámolóval azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, és működésének ideje alatt a beszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 3 millió forintot.

        Szakmai alkalmasság:

        Az alábbi igazolásokat az ajánlattevőnek és az alvállalkozónak kell teljesítenie együttesen:

        • Az ajánlattételi határidőt megelőző 3 évben teljesített, kommunikációs szolgáltatás ismertetése, az ellenszolgáltatás összegének (nettó vállalási díj), a kommunikációs szolgáltatás esetében az EU alapokból finanszírozott program vagy projekt megnevezése, rendezvény esetében a résztvevő személyek számának; a teljesítés idejének, és a szerződést kötő másik félnek a megadásával, valamint a részéről információt nyújtó személy nevének és telefonszámának megjelölésével.

        A teljesítésben személyesen közreműködő személyek végzettségének, képzettségének és gyakorlatának ismertetése, a szakemberek által aláírt szakmai önéletrajzuk csatolásával.

        Az alkalmasság minimumkövetelménye:

        Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik összesen az elmúlt 3 évben lezárult (a szerződés teljesítésre került),

        • 1 darab, Európai Uniós társfinanszírozással megvalósuló projekthez kapcsolódó nettó 1 millió forint vállalási díjú, kommunikációs szolgáltatásra (sajtóesemény-sajtótájékoztató szervezése szórólap-kiadvány készítése, weboldal létrehozása, sajtóközlemény írása, rendezvényszervezés, hirdetőtábla-gyártása), és
        • 1 darab, minimum 30 fő részére szervezett zárórendezvény, vagy konferencia illetve fogadás célú rendezvényre vonatkozó referenciával.

        A feltételek igazolása egy szerződés keretében is lehetséges.

        továbbá alkalmatlan, ha nem rendelkezik:

        • 1 fő felsőfokú végzettséggel és legalább 5 év marketing, vagy PR kommunikációs területen szerzett szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel.
          • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.


        Letölthető állományok:
        Kommunikációs terv minta.pdf
        Szechenyi 2020 utmutato arculati kezikonyv.pdf
        tájékoztatás ajánlat.xls
        A pályázatban érintett épületek listája.docx

        Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

        . Az ellenszolgáltatás összegét a teljes szolgáltatásra nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.

        Ajánlatkérő a szolgáltatásra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.



        További információk:

        Fizetési feltételek: Vállalkozó a szolgáltatások teljes körű elvégzését illetve a teljesítésigazolást követően 1 db végszámla benyújtására jogosult.

        A számlák összege a számla kézhezvételét követő 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre. A fizetési határidő a Ptk-ban rögzített, a felek megállapodásán alapuló eltérés a főszabálytól. Az az ajánlattevő nyújtson be ajánlatot, aki ezen eltérést elfogadja, így a felek ebben állapodnak meg.

        Megrendelő elhalaszthatja a kifizetést, ha a számla kiállításának helyességét vitatja, vagy ha a számlához csatolt igazoló okmányok hiányosak. Az ebből eredő viták rendezésére a Szerződő feleknek 5 munkanap áll rendelkezésükre. Ilyen esetben a fizetési határidőt attól a naptól kell számítani, amikor a Szerződő felek rendezték a vitás kérdéseket és pótolták a mulasztásokat.

         

        Egyéb: Hivatkozva az Európai Uniós forrásokból támogatott projektek Támogatási Szerződésében foglaltakra, miszerint a Közreműködő Szervezet a Kedvezményezettől (Ajánlatkérő) a projekt végrehajtása során a projekttel kapcsolatos bármilyen dokumentumot bekérhet, Ajánlattevő vállalja, hogy a szerződésben foglaltakon túl az őt érintő dokumentumokat felhívás esetén Ajánlatkérő rendelkezésére bocsájtja.

         

        Az ajánlattételi felhívás mellékletei:

        • Széchenyi 2020 Kedvezményezettek Tájékoztatási Kötelezettségei Útmutató és Arculati Kézikönyv
        • Kommunikációs terv minta
        • tájékoztatás ajánlat.exe fájl



        Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
        Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

        További információ kérhető:

        Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

        ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

        Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Kuczora Attila, irodavezető-helyettes SZTE GMF Szolgáltatás Szervezési Iroda, tel: +36 (62) 546-794, +36 (62) 544-000/6794

        email: kuczora76@vipmail.hu


        Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
        Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

        Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

        A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

        Nyertes ajánlattevő: Newsbreakers Communications Kft., 1025 Budapest, Kilátás u. 10.
        Nyertes ajánlati ár: 1 728 281,-Ft+ÁFA