Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PSZ03864

Figyelem! Az Ajánlattételi felhívás módosításra került! Az érintett rész: A csatolt melléklet, "Felkérés ajánlattételre". 4-es és 6-os pontjai

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „TIOP-2.2.7./07/2F/2-2008-0009 számú nyertes pályázat Európai Uniós támogatásból megvalósuló 1083/2006/EK Rendelet értelmében vett nagyprojekt támogatási kérelmének elkészítéséhez, fejlesztésekhez kapcsolódó tanácsadói és kapcsolódó tevékenységek ellátása, a meglévő pályázati anyag részleges módosítása és kiegészítése”
2014. augusztus 01.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PSZ03864

Ajánlattételi határidő: 2014. augusztus 13 09:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Dokumentumok első verziójának elkészítése: 2014. szeptember 15. Megrendelői észrevételek megküldése: 2014. szeptember 19. Végső dokumentumok leadása: 2014. szeptember 30. JASPERS által megfogalmazott esetleges észrevételek alapján történő átdolgozás: 2014. október 30.

A beszerzés rövid ismertetője:

Az Európai Bizottság irányába benyújtandó, nagyprojekt támogatási kérelem és mellékleteinek kidolgozása az alábbiakban részletezett szempontok szerint.

 

Az Európai Bizottság Regionális és Várospolitikai Főigazgatósága (DG Regio) irányába 2013-ban benyújtásra került a projektre vonatkozó nagyprojekt támogatási kérelem.

 

A benyújtott nagyprojekt támogatási kérelmet és kapcsolódó mellékleteit a DG Regio megvizsgálta, és ezekre észrevételeket fogalmazott meg. A DG Regio által megfogalmazott észrevételek alapján a támogatási kérelem és releváns mellékleteinek angol és magyar nyelven történő átdolgozása szükséges, ennek keretében:

 

A támogatási kérelem és mellékleteinek teljes körű felülvizsgálata és átdolgozása az Európai Bizottság észrevételeinek figyelembe vételével angol és magyar nyelven, ezen belül különös tekintettel az alábbiakra:

 

  1. A támogatási kérelem kidolgozása az észrevételek alapján magyar és angol nyelven.
  2. A kötelezően elvárt költséghaszon-elemzés átdolgozása az észrevételek alapján magyar és angol nyelven.
  3. A felülvizsgált Megvalósíthatósági tanulmány átdolgozása az észrevételek alapján angol és magyar nyelven.
  4. A keresletelemzés és kockázatelemzés valamint – amennyiben szükséges – a változatelemzés átdolgozása az észrevételek alapján angol és magyar nyelven.
  5. A támogatási kérelem és mellékleteiben megtalálható információk koherenciájának biztosítása különös figyelemmel a kapott észrevételekre.

 

Fentieken túl Ajánlattevő kötelezettséget vállal az alábbiakra:

  1. Az Európai Bizottsággal és a JASPERS szakértőkkel (Joint Assistance to Support Projects in European Regions) megtartandó egyeztetéseken való részvétel, mely során a személyes, vagy szóbeli egyeztetésekről minden esetben írásos emlékeztetőt készít.
  2. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma EU Fejlesztési és Helyettes Államtitkárságával (továbbiakban EUFEJLHÁT) történő folyamatos kapcsolattartás, és az államtitkárság által szervezett egyeztetéseken való részvétel.
  3. Együttműködés az EUFEJLHÁT munkatársaival, a munkavégzésbe bevont szakértőkkel, az általuk megtett iránymutatásokat figyelembe veszi és felhasználja munkavégzés során.

 

 

1.2. A fentiek alapján kidolgozott nagyprojekt támogatási kérelmekre az Európai Bizottság észrevételei alapján az esetlegesen felmerülő kérdések megválaszolása, az észrevételek alapján a dokumentumok átdolgozása.

 

Az Európai Bizottság a benyújtott támogatási kérelem teljes dokumentációját megvizsgálja, melyre a vizsgálat lefolytatása alapján kérdéseket tehet fel, egyéb észrevételekkel élhet. Amennyiben a benyújtott dokumentáció nem felel meg az Európai Bizottság befogadási kritériumainak, vagy a befogadás után történő szakmai értékelés alapján további észrevételek/kérdések merülnek fel, akkor szükség lehet a dokumentáció egyes részelemeinek ismételt átdolgozására, a kérdések megválaszolására, melynek alapját az 1.1 pontban részletezett módon kidolgozott dokumentáció alkotja.

A felmerülő észrevételek alapján történő esetleges átdolgozás és a kérdések megválaszolása az Ajánlattevő kötelessége.



Letölthető állományok:
AP_FORM_SZTE_FINAL.docx
Appendix7_SZTE_Detailed_Budget.xlsx
CBA EA Szeged.xlsx
CBA FA Szeged BAU.xlsx
CBA FA Szeged PR.xlsx
CBA_utmutato.pdf
előzetes_MT_útmutató.pdf
Észrevétel_letisztázott.doc
Magyarázat a pénzügyi és közgazdasági modellekhez.docx
Megvalosithatosagi_tanulmany_szempontrendszer.doc
szeged angol sablon fordításra.docx
Szeged_MT_Final.docx
szegedi_levél.pdf
felkeres_ajanlattetelre.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a teljes munkára nettó Ft + ÁFA formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során. Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerült költségre.



További információk:

3. Ajánlattételi feltételek

 

3.1. Az érvényes ajánlattétel feltétele, hogy az ajánlattevő rendelkezzen legalább:

 

  1. 1 fő egészségügyi szakértővel, aki legalább 10 éves orvos-szakmai, tudományos múlttal, valamint iparági vezetői ismeretekkel és egészségügyi fejlesztésekben való jártassággal, referenciákkal bír, valamint eddigi szakmai pályafutása során legalább 5 kórház átvilágítási és/vagy fejlesztési projektjeiben, feladataiban vett részt.
  2. 1 fő vezető menedzsment tanácsadóval, aki összességében legalább 7 éves hazai és nemzetközi szakmai tapasztalattal rendelkezik, és igazolt referenciával bír költség-haszon számítások terén.
  3. 1 fő pénzügyi szakértővel, aki legalább 5 éves pénzügyi tanácsadói vagy könyvvizsgálói múlttal bír és igazoltan tapasztalattal rendelkezik kórházak finanszírozása kapcsán, valamint költség-haszon számításokban igazolható gyakorlata van.
  4. 1 fő felsőfokú végzettségű szakértővel, aki legalább 5 éves projektmenedzsment tapasztalattal rendelkezik, és igazoltan tapasztalattal rendelkezik legalább egy, 5 Mrd forintnál nagyobb költségvetéssel megvalósuló projektek menedzsmentjének kapcsán.

 

3.2 Az ajánlathoz kérjük csatolni a teljesítésbe bevonni kívánt, fenti követelményeknek megfelelő szakemberek nevét és szakterületi tapasztalati idejét bemutató összefoglaló táblázatot, valamint az egyes szakemberek Önéletrajzát és a teljesítésben való részvételre irányuló aláírt szándéknyilatkozatát, valamint a végzettségüket igazoló dokumentumok egyszerű másolatát. Az Önéletrajzot úgy kérjük összeállítani, hogy abból a jelen pont szerinti követelmények fennállása egyértelműen megállapítható legyen.

 

3.3. Az ajánlattevő rendelkezzen az előző két évben legalább egy költség-haszon elemzés elkészítését igazoló referencia igazolással.

 

Az ajánlathoz kérjük csatolni az ajánlattevő előző 2 évre vonatkozó cégszerű nyilatkozatát a jelen beszerzési eljárás tárgya szerinti (Költség-haszon elemzés elkészítése, tanácsadói tevékenység szolgáltatásával kapcsolatos) - általános forgalmi adó nélkül számított - legjelentősebb szolgáltatásainak ismertetését úgy, hogy a nyilatkozatból egyértelműen megállapítható legyen a beszerzés tárgyával való egyezés. A nyilatkozat tartalmazza a következő adatokat: Szolgáltatás tárgyát, időtartalmát, szolgáltatás nettó értékét.


Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy tekintve az eljárás fajtájára, 8 000 000 Ft + ÁFA összegnél magasabb végösszegű ajánlat nem adható be


A feladat teljesítésével kapcsolatos további részletes leírást a mellékelt "Felkérés ajánlattételre" című dokumentum tartalmazza.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tapasztó Sándor, projektmenedzser SZTE ÁOK Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Elnöki Hivatal, tel: +36 (62) 546-897, +36 (62) 544-000/6897

email: tapaszto.sandor@med.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: INTERAUDITOR Neuner, Henzl, Honti Tanácsadó Kft., 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/A.
Nyertes ajánlati ár: 7 450 000,-Ft+ÁFA