2014. augusztus 01.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2014/PSZ03864
Ajánlattételi határidő: 2014. augusztus 13 09:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Dokumentumok első verziójának elkészítése: 2014. szeptember 15. Megrendelői észrevételek megküldése: 2014. szeptember 19. Végső dokumentumok leadása: 2014. szeptember 30. JASPERS által megfogalmazott esetleges észrevételek alapján történő átdolgozás: 2014. október 30.
A beszerzés rövid ismertetője:
Az Európai Bizottság irányába benyújtandó, nagyprojekt támogatási kérelem és mellékleteinek kidolgozása az alábbiakban részletezett szempontok szerint.
Az Európai Bizottság Regionális és Várospolitikai Főigazgatósága (DG Regio) irányába 2013-ban benyújtásra került a projektre vonatkozó nagyprojekt támogatási kérelem.
A benyújtott nagyprojekt támogatási kérelmet és kapcsolódó mellékleteit a DG Regio megvizsgálta, és ezekre észrevételeket fogalmazott meg. A DG Regio által megfogalmazott észrevételek alapján a támogatási kérelem és releváns mellékleteinek angol és magyar nyelven történő átdolgozása szükséges, ennek keretében:
A támogatási kérelem és mellékleteinek teljes körű felülvizsgálata és átdolgozása az Európai Bizottság észrevételeinek figyelembe vételével angol és magyar nyelven, ezen belül különös tekintettel az alábbiakra:
- A támogatási kérelem kidolgozása az észrevételek alapján magyar és angol nyelven.
- A kötelezően elvárt költséghaszon-elemzés átdolgozása az észrevételek alapján magyar és angol nyelven.
- A felülvizsgált Megvalósíthatósági tanulmány átdolgozása az észrevételek alapján angol és magyar nyelven.
- A keresletelemzés és kockázatelemzés valamint – amennyiben szükséges – a változatelemzés átdolgozása az észrevételek alapján angol és magyar nyelven.
- A támogatási kérelem és mellékleteiben megtalálható információk koherenciájának biztosítása különös figyelemmel a kapott észrevételekre.
Fentieken túl Ajánlattevő kötelezettséget vállal az alábbiakra:
- Az Európai Bizottsággal és a JASPERS szakértőkkel (Joint Assistance to Support Projects in European Regions) megtartandó egyeztetéseken való részvétel, mely során a személyes, vagy szóbeli egyeztetésekről minden esetben írásos emlékeztetőt készít.
- Az Emberi Erőforrások Minisztériuma EU Fejlesztési és Helyettes Államtitkárságával (továbbiakban EUFEJLHÁT) történő folyamatos kapcsolattartás, és az államtitkárság által szervezett egyeztetéseken való részvétel.
- Együttműködés az EUFEJLHÁT munkatársaival, a munkavégzésbe bevont szakértőkkel, az általuk megtett iránymutatásokat figyelembe veszi és felhasználja munkavégzés során.
1.2. A fentiek alapján kidolgozott nagyprojekt támogatási kérelmekre az Európai Bizottság észrevételei alapján az esetlegesen felmerülő kérdések megválaszolása, az észrevételek alapján a dokumentumok átdolgozása.
Az Európai Bizottság a benyújtott támogatási kérelem teljes dokumentációját megvizsgálja, melyre a vizsgálat lefolytatása alapján kérdéseket tehet fel, egyéb észrevételekkel élhet. Amennyiben a benyújtott dokumentáció nem felel meg az Európai Bizottság befogadási kritériumainak, vagy a befogadás után történő szakmai értékelés alapján további észrevételek/kérdések merülnek fel, akkor szükség lehet a dokumentáció egyes részelemeinek ismételt átdolgozására, a kérdések megválaszolására, melynek alapját az 1.1 pontban részletezett módon kidolgozott dokumentáció alkotja.
A felmerülő észrevételek alapján történő esetleges átdolgozás és a kérdések megválaszolása az Ajánlattevő kötelessége.
Letölthető állományok:
AP_FORM_SZTE_FINAL.docxAppendix7_SZTE_Detailed_Budget.xlsxCBA EA Szeged.xlsxCBA FA Szeged BAU.xlsxCBA FA Szeged PR.xlsxCBA_utmutato.pdfelőzetes_MT_útmutató.pdfÉszrevétel_letisztázott.docMagyarázat a pénzügyi és közgazdasági modellekhez.docxMegvalosithatosagi_tanulmany_szempontrendszer.docszeged angol sablon fordításra.docxSzeged_MT_Final.docxszegedi_levél.pdffelkeres_ajanlattetelre.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a teljes munkára nettó Ft + ÁFA formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során. Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerült költségre.
További információk:
3. Ajánlattételi feltételek
3.1. Az érvényes ajánlattétel feltétele, hogy az ajánlattevő rendelkezzen legalább:
- 1 fő egészségügyi szakértővel, aki legalább 10 éves orvos-szakmai, tudományos múlttal, valamint iparági vezetői ismeretekkel és egészségügyi fejlesztésekben való jártassággal, referenciákkal bír, valamint eddigi szakmai pályafutása során legalább 5 kórház átvilágítási és/vagy fejlesztési projektjeiben, feladataiban vett részt.
- 1 fő vezető menedzsment tanácsadóval, aki összességében legalább 7 éves hazai és nemzetközi szakmai tapasztalattal rendelkezik, és igazolt referenciával bír költség-haszon számítások terén.
- 1 fő pénzügyi szakértővel, aki legalább 5 éves pénzügyi tanácsadói vagy könyvvizsgálói múlttal bír és igazoltan tapasztalattal rendelkezik kórházak finanszírozása kapcsán, valamint költség-haszon számításokban igazolható gyakorlata van.
- 1 fő felsőfokú végzettségű szakértővel, aki legalább 5 éves projektmenedzsment tapasztalattal rendelkezik, és igazoltan tapasztalattal rendelkezik legalább egy, 5 Mrd forintnál nagyobb költségvetéssel megvalósuló projektek menedzsmentjének kapcsán.
3.2 Az ajánlathoz kérjük csatolni a teljesítésbe bevonni kívánt, fenti követelményeknek megfelelő szakemberek nevét és szakterületi tapasztalati idejét bemutató összefoglaló táblázatot, valamint az egyes szakemberek Önéletrajzát és a teljesítésben való részvételre irányuló aláírt szándéknyilatkozatát, valamint a végzettségüket igazoló dokumentumok egyszerű másolatát. Az Önéletrajzot úgy kérjük összeállítani, hogy abból a jelen pont szerinti követelmények fennállása egyértelműen megállapítható legyen.
3.3. Az ajánlattevő rendelkezzen az előző két évben legalább egy költség-haszon elemzés elkészítését igazoló referencia igazolással.
Az ajánlathoz kérjük csatolni az ajánlattevő előző 2 évre vonatkozó cégszerű nyilatkozatát a jelen beszerzési eljárás tárgya szerinti (Költség-haszon elemzés elkészítése, tanácsadói tevékenység szolgáltatásával kapcsolatos) - általános forgalmi adó nélkül számított - legjelentősebb szolgáltatásainak ismertetését úgy, hogy a nyilatkozatból egyértelműen megállapítható legyen a beszerzés tárgyával való egyezés. A nyilatkozat tartalmazza a következő adatokat: Szolgáltatás tárgyát, időtartalmát, szolgáltatás nettó értékét.
Ajánlatkérő felhívja Ajánlattevők figyelmét, hogy tekintve az eljárás fajtájára, 8 000 000 Ft + ÁFA összegnél magasabb végösszegű ajánlat nem adható be
A feladat teljesítésével kapcsolatos további részletes leírást a mellékelt "Felkérés ajánlattételre" című dokumentum tartalmazza.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Tapasztó Sándor, projektmenedzser SZTE ÁOK Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Elnöki Hivatal, tel: +36 (62) 546-897, +36 (62) 544-000/6897
email:
tapaszto.sandor@med.u-szeged.hu
Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: INTERAUDITOR Neuner, Henzl, Honti Tanácsadó Kft., 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/A.
Nyertes ajánlati ár: 7 450 000,-Ft+ÁFA