2014. július 14.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2014/PSZ03733
Ajánlattételi határidő: 2014. július 24 12:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2014. november 30. Megrendelő előteljesítést elfogad.
A beszerzés rövid ismertetője:
Az Ajánlatkérő 3 kutatási téma nemzetközi (EU és US) szabadalmaztatását kívánja elvégeztetni.
Ennek keretében az Ajánlattevő feladata:
- egy európai szabadalmi (EP) bejelentés elkészítése: szabadalmi leírás és igénypontok kidolgozása angol nyelven, szabályszerű ábrák elkészítése ajánlatkérő által biztosított alapanyagok alapján.
- egy európai szabadalmi (EP) bejelentés benyújtása
- egy US provisional szabadalmi bejelentés benyújtása,
- három US non-provisional szabadalmi bejelentés benyújtása,
- mindhárom témában a szabadalmi bejelentéshez kapcsolódó hivatali díjak, illetékek befizetése.
Pályázati forrás: TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013, „Infokommunikációs technológiák és a jövő társadalma (FuturICT.hu)” projekt.
Letölthető állományok:
Árazandó táblázat.docszerzodes_tervezet_szabadalom.docBírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét a felhíváshoz csatolt táblázatok kitöltésével kérjük megadni.
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő rendelkezzen szakmai tapasztalattal az európai és/vagy az amerikai szabadalmi bejelentések terén, valamint információtechnológiai és/vagy kommunikációs technológiai jellegű szabadalmi bejelentések kidolgozásában.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot legalább 2 db EP és/vagy US információtechnológiai és/vagy kommunikációs technológiai jellegű szabadalmi bejelentés elkészítéséről.
Figyelem!!! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a hivatkozott EP és/vagy US bejelentések bejelentési napját és ügyszámát, és a bejelentés tárgyát (angol nyelvű kivonat).
- A kutatási témák speciális jellegére való tekintettel Ajánlattevőnek olyan regisztrált európai szabadalmi ügyvivőt kell foglalkoztatnia, aki villamosmérnöki PhD fokozattal rendelkezik és a kommunikációs technológiák szakterületén jártas.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a szabadalmi ügyvivő rövid önéletrajzát, melyből egyértelműen ki kell derülnie kommunikációs technológiák szakterületén való jártasságának, az elvárt képesítését igazoló dokumentum másolatát, valamint a foglalkoztatásának jellegét igazoló dokumentumot.
- Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a kiírás tárgyát képező feladatot a megadott határidőre (2014. november 30-ig) teljesíti.
Fizetési feltételek: Vállalkozó a Megrendelővel megegyezett ütemezés alapján, teljesítésigazolást követően 1 db részszámla és 1 db végszámla benyújtására jogosult, melyeket a Megrendelő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. A részletes fizetési feltételeket a felhíváshoz csatolt szerződéstervezet tartalmazza.
A számlán a Vállalkozó köteles külön soron feltüntetni a tovább számlázott tételek költségét (annak illetéktartalmát) és a munkadíjat.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Marton Klára, szakmai asszisztens TÁMOP-4.2.2.C-11/1/KONV-2012-0013 FuturICT.hu projektiroda, tel: +36 (62) 546-977
email:
nagy.sandor@rekt.szte.hu
Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: DANUBIA Kft.
Nyertes ajánlati ár: 4 209 805,-Ft+ÁFA