Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PSZ03648

A felhívással kapcsolatosan ajánlattevői kérdések merültek fel, mely kérdésekkel és azokra adott válaszokkal a felhívás kiegészítésre került. Tekintettel arra, hogy a válaszok jelentősen érintik a karbantartás során elvégzendő feladatokat, így az ajánlati

Meghosszabbítva 2. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE JGYPK Kémiai Informatika Tanszék részére, „Számítógép teremben lévő számítógépek eseti karbantartása”
2014. június 25.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PSZ03648

Ajánlattételi határidő: 2014. július 10 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Szerződéskötés időpontjától 2014. július 31-ig.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE JGYPK Kémiai Informatika Tanszék Számítógép termében lévő számítógépek eseti karbantartása, az alábbiak szerint:

  • BIOS frissítése az elérhető legújabb verzióra 5 db dell, 16 db hp, és 5 db sgi szerverszámítógépen,
  • Management module Firmware-jéből elérhető legújabb verzió frissítése 5 db dell, 16 db hp, és 5 db sgi szerverszámítógépen,
  • Összesen 9 db meglévő winchester beszerelése és az operációs rendszer újratelepítése a HP cluster node-jainál,
  • Összesen 4 db meglévő winchester beszerelése és az operációs rendszer újratelepítése az SGI cluster node-jainál,
  • A telepítésre kiválasztott operációs rendszer Ubuntu 12.04.4 LTS server edition.
  • Feladatellátás helye: SZTE JGYPK főépület - Szeged Boldogasszony sgt. 6.


Pályázati forrás: TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0047, „Új, funkcionális anyagok által kiváltott biológiai és környezeti válaszok” projekt.


Ajánlattevői kérdések megválaszolása:

  • Kérdés: „Szükséges-e a számítógép rendszer más helyszínre történő költöztetése, és ha igen hová?”
  • Válasz: „Igen szükséges. Másik gépterembe kerülnek 500 m-en belül.”
  • Kérdés: „Szükséges-e user és rendszer szintű archiválások elvégzése, a visszaállítási pontok kialakítása a felhasználóval egyeztetve?”
  • Válasz: „Az archiválások szükségesek, egyeztetés nem szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e a megjelölt HPC szegmensek (szerverek) rack szekrényből történő kiszerelése a karbantartáshoz?”
  • Válasz: „Igen, szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e a csatlakozások és a struktúra videón történő rögzítése (archiválása) a hibátlan visszaépítéshez?”
  • Válasz: „Ajánlatkérő szerint valószínűleg szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e a szerverek és aktív hálózati elemek részleges szétszerelése, hűtőalagutak aktív- passzív elemeinek (ventillátorok) ellenőrzése, portalanítása-porszívózása, tisztítása?”
  • Válasz: „Igen, szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e a kiépített és kitisztított szegmensek - elemek rack szekrénybe történő visszaépítése, csatlakozások, csavarkötések, energia-, és földelőpontok ellenőrzése?”
  • Válasz: „Igen, szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e a HPC rendszer újraindítása, szerverek hálózati kapcsolatának ellenőrzése?”
  • Válasz: „Igen, szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e ellenőrzések végrehajtása, rendszer újraindítás, numerikus tesztek végrehajtása és értékelése?”
  • Válasz: „Igen, szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e rendszer élesüzem elvégzése, és üzemelési jegyzőkönyv felvétele?”
  • Válasz: „Nem szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e 4 munkanapos (96 óra) 0-24 órás rendelkezésre állás az újbóli folyamatos éles üzem alatt?”
  • Válasz: „Igen, szükséges.”
  • Kérdés: „Szükséges-e eszkaláció kezelés?”
  • Válasz: „Igen, szükséges.”


Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a teljes karbantartási feladatra mindösszesen nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.

Ajánlatkérő a karbantartási feladatra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Ajánlatkérő az ajánlati áron felül egyéb költségtérítést nem nyújt, annak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatás kapcsán felmerülő költségre (pld.: helyszínre történő kiszállás költségére is).


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő mutasson be ajánlatában legalább 1 fő a teljesítésbe bevonni kívánt szakembert, aki rendelkezik felsőfokú villamos mérnöki végzettséggel, és középfokú informatikai végzettséggel.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a bemutatott szakember elvárásoknak megfelelő iskolai végzettségét igazoló dokumentumai másolatait.

  • Ajánlattevő teljesítésbe bevonni kívánt szakembere, rendelkezzen minimum 10 éves szakmai gyakorlattal, melyet HPC környezetben dell vagy silicon számítógépek installációjában szerzett, vagy ennek hiányában, rendelkezzen gyártói certificate-tel.

Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja a teljesítésbe bevonni kívánt szakember önéletrajzát, melyből egyértelműen ki kell derülnie a fenti, elvárásoknak megfelelő minimum 10 éves szakmai gyakorlatnak, vagy gyakorlat hiányában az önéletrajz mellé csatolja a gyártói certificate-et is.

 

Fizetési mód: Vállalkozó teljesítésigazolás után 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással fizet ki.


Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Viskolcz Béla dr., tanszékvezető főiskolai tanár SZTE JGYPK Alkalmazott Természettudományi Intézet Kémia és Kémiai Informatika Tanszék, tel: +36 (30) 565-0830

email: viskolcz@jgypk.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Exicom Rendszerház Kft., 6722 Szeged, Tisza L. krt. 47.
Nyertes ajánlati ár: 555 000,-Ft+ÁFA