Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PSZ03630
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: PPC kampányok létrehozása és futtatása google adwords és a Facebook rendszerekben az SZTE Marketing és Kommunikációs Igazgatóság, SZTE Gazdaságtudományi Kar, SZTE Állam- és Jogtudományi Kar, valamint SZTE Gyógyszerésztudományi Kar részére.
2014. június 23.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PSZ03630

Ajánlattételi határidő: 2014. július 03 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2014. július 26-tól 2015. február 15-ig.

A beszerzés rövid ismertetője:

1. rész:

Marketing és Kommunikációs Igazgatóság számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.500.000,- Ft + ÁFA

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2014. július 26. – 2014. augusztus 10.: Pótfelvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 250.000,- Ft + Áfa
  • 2014. október 15. – 2014. november 15.: Keresztféléves felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 200.000,- Ft + Áfa
  • 2014. október 20. – 2014. november 27.**: SZTE Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 300.000,- Ft + Áfa
  • 2014. december – 2015 február 15***.: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 750.000,- Ft + Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat +- 1 héttel.

*** A kampány pontos kezdéséről az Egyetem és a vállalkozó a kampány során egyeztet.

 

2. rész:

Gazdaságtudományi Kar számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.000.000.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2014. július 26. – 2014. augusztus 30.: Pótfelvételi és posztgraduális képzések kampánya. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 250.000,- Ft+Áfa
  • 2014. október 1. – 2014. december**: SZTE GTK Nyílt Nap és Tanulmányi Verseny hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa
  • 2014. december – 2015. február 15.***: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 650.000,- Ft+Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE GTK Nyílt Nap időpontjától függően kerül pontosításra.

*** A kampány pontos kezdéséről a Kar és a vállalkozó a kampány során egyeztet.

 

3. rész:

Állam- és Jogtudományi Kar számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 300.000.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2014. július 26. – 2014. augusztus 30.: Pótfelvételi és posztgraduális képzések kampánya. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa
  • 2014. december – 2015. január**: SZTE ÁJTK Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa
  • 2014. december – 2015. február 15.***: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE ÁJTK Nyílt Nap időpontjától függően kerül pontosításra.

*** A kampány pontos kezdéséről a Kar és a vállalkozó a kampány során egyeztet.

 

 

4. rész:

Gyógyszerésztudományi Kar számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 150.000.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2014. december – 2015. január.**: SZTE GYTK Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 70.000,- Ft+Áfa
  • 2014. december – 2015. február 15.: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre tervezetten elkölteni kívánt keretösszeg: 80.000,- Ft+Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE GYTK Nyílt Nap időpontjától függően kerül pontosításra.

 

Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.

Letölthető állományok:
árazandó táblázat.docx

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 5

Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan: ………,- Ft + Áfa

Ajánlatkérő a 1. és 2. 3. 4. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni.

Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek: ……… EUR 1

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre euróban.

Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft 1

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google adwords keresőfelületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.



További információk:

Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 4 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 4 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.

Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., és 4. részre mindösszesen, a csatolt táblázat kitöltésével kérjük megadni!

 

Az ajánlattevővel szembeni elvárások
  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords keresőrendszerben lebonyolított kampányáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 1 éves szakmai tapasztalattal, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevő rendelkezzen szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google adwords fiókok menedzselésében.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!

  • Alkalmassági feltétel (4): Ajánlattevőnek nem lehet a Szegedi Tudományegyetem felé fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.

 

A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és listáját és a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 4 db, a 2. részre vonatkozóan 3 db, a 3. részre vonatkozóan 3 db, a 4. részre vonatkozóan 2 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.

Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.

 

Az ajánlat elvárt tartalma

  • Fióknyitás és kampánymenedzselés díja az 1., 2., 3., és 4. részre mindösszesen, a kiírásban található táblázat beárazásával
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Referencianyilatkozat az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords keresőrendszerben lebonyolított kampányáról
  • Egyszerű nyilatkozat a facebook ppc kampány területén szerzett minimum 1 éves, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalatról.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy rendelkezik szakmai tapasztalattal Felsőoktatási Intézmény részére végzett Facebook hirdetési fiókok menedzselésében, valamint google adwords fiókok menedzselésében. Adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.



Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajusz Péter, PR-referens SZTE Rektori Hivatal Marketing és Kommunikációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-353, +36 (62) 544-000/6353

email: bajusz.peter@rekt.szte.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 2000 Szentendre, Stromfeld A. u. 6.
Nyertes ajánlati ár: 2 950 000,-Ft+ÁFA