1. rész:
Marketing és Kommunikációs Igazgatóság számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.500.000,- Ft + ÁFA
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, tervezetten az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat +- 1 héttel.
*** A kampány pontos kezdéséről az Egyetem és a vállalkozó a kampány során egyeztet.
2. rész:
Gazdaságtudományi Kar számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.000.000.- Ft+Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszaka az SZTE GTK Nyílt Nap időpontjától függően kerül pontosításra.
*** A kampány pontos kezdéséről a Kar és a vállalkozó a kampány során egyeztet.
3. rész:
Állam- és Jogtudományi Kar számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 300.000.- Ft+Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszaka az SZTE ÁJTK Nyílt Nap időpontjától függően kerül pontosításra.
*** A kampány pontos kezdéséről a Kar és a vállalkozó a kampány során egyeztet.
4. rész:
Gyógyszerésztudományi Kar számára:
Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt
Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.
Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.
A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 150.000.- Ft+Áfa
A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:
A kampány részteljesítési időszakai*:
*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.
**A kampány időszaka az SZTE GYTK Nyílt Nap időpontjától függően kerül pontosításra.
Figyelem! Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható. A használt reklámfelületek és eszközök arányáról a felek minden esetben egyeztetnek a kampányok során. A kampányok pénzügyi állapotáról a vállalkozó folyamatosan tájékoztatja a megrendelőt.
bírálati szempont | súlyszám | leírás |
---|---|---|
legalacsonyabb összegű ajánlati ár | 5 |
Ajánlati ár az 1. 2. 3. 4. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan: ………,- Ft + Áfa Ajánlatkérő a 1. és 2. 3. 4. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére mindösszesen megajánlott bruttó ajánlati árakat fogja értékelni. |
Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek: ……… EUR | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre euróban. |
Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft | 1 | Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google adwords keresőfelületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban. |
Pontozási szabályozás:
Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.
Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.
Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 4 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 4 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.
Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozó ajánlati árat az 1., 2., 3., és 4. részre mindösszesen, a csatolt táblázat kitöltésével kérjük megadni!
Az ajánlattevővel szembeni elvárások
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek. Figyelem! Ajánlattevő adja meg a Felsőoktatási Intézmény nevét, és a részéről információt adó személy nevét, elérhetőségét!
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.
A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és listáját és a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően valamennyi rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 4 db, a 2. részre vonatkozóan 3 db, a 3. részre vonatkozóan 3 db, a 4. részre vonatkozóan 2 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Valamennyi rész esetében a részteljesítési időszakokra megadott hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszegek tervezettek, melyek változtatásának jogát a Megrendelő fenntartja. Az egyes részekre mindösszesen megadott keretösszeg változatlansága mellett az azokon belüli részteljesítési időszakok hirdetési keretösszegei változhatnak, mely változást/változtatásokat felek kötelesek a teljesítésigazolásban rögzíteni. Bármely rész részteljesítési időszaka hirdetési keretösszegének a változása esetén a fennmaradó összeg az adott rész még hátralévő részteljesítési időszakában/időszakaiban felhasználható.
Az ajánlat elvárt tartalma
Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 2000 Szentendre, Stromfeld A. u. 6.
Nyertes ajánlati ár: 2 950 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,