2014. május 15.
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2014/PSZ03469
Ajánlattételi határidő: 2014. május 27 10:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 1. alkalom: tervezetten 2014. május 30.; továbbá 2014. június 01-2015. április 14. közötti időszakban 4 alkalommal. Megrendelő az egyes workshopok pontos időpontját a workshopok időpontját megelőző két héttel egyezteti Vállalkozóval.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság részére, workshopok lebonyolításához alkalmas terem és ehhez kapcsolódó catering szolgáltatás biztosítása, az alábbiak szerint
- Workshopok tárgya: „ERP Rendszer bevezetéséhez kapcsolódó folyamatfejlesztés”
- Időpont: 1. alkalom: tervezetten 2014. május 30.; továbbá 2014. június 01-2015. április 14. közötti időszakban 4 alkalommal. Megrendelő az egyes workshopok pontos időpontját a workshopok időpontját megelőző két héttel egyezteti Vállalkozóval.
- Helyszínnel szembeni elvárások: Szeged város 110 km-es vonzáskörzetében, de
Szeged városközpontjától autós megközelítéssel minimum 6 km-es távolságra eső, max. 40 fős értekezletek megtartására alkalmas, informatikai eszközökkel felszerelt (projektor+vetítővászon+U alakú ülésrend) teremmel, és étkezés lebonyolítására alkalmas helyiséggel, rendelkező helyszínt kell biztosítani.
- Egyéb a helyszínnel kapcsolatos elvárás: minden alkalommal max. 15 autó részére térítésmentesen parkolóhely biztosítása.
- Mind az 5 alkalommal max. 40 fő részére informatikai eszközökkel felszerelt (projektor+vetítővászon) terem biztosítása U alakú ülésrenddel. Az adott workshopon ténylegesen résztvevők számát megrendelő a workshopot megelőző 3 nappal jelzi vállalkozó részére. Az U alakú ülésrendet a lejelentett létszámnak megfelelően köteles kialakítani Vállalkozó.
- Mind az 5 alkalommal az alkalmanként tervezetten max. 40 fő részére tányérszervizes, ültetett formában lebonyolított meleg ebédet, valamint 2 db kávészünetet (érkezéskor és körülbelül 15 órakor) kell biztosítani. A kávészünetek esetében a terembe bekészítve.
- Vállalkozónak az étkezés/kávészünetek alatt minden alkalommal a szükséges számú kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.
-
Kávészünet: *10 dkg/fő pogácsa (sima, sajtos); *1 adag/fő frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín (termoszba bekészítve is elfogadott Ajánlatkérő számára); *0,5 l ásványvíz (ásványvíz: szénsavas és mentes).
-
Meleg ebéd: *5 féle választási lehetőséggel: leves + meleg főétel (az 5 féle választási lehetőségben szerepelnie kell szárnyasból, sertésből készült, valamint vegetáriánus ételnek) + köret (rizs, burgonya, angol); *1 db kávé/fő, frissen főzött (nem termoszos) tejszínnel; *0,3 l üdítő/fő (szénsavas és rostos vegyesen; rostos üdítő: pl. őszibarack, narancs minimum 25 %-os gyümölcs tartalmú, szénsavas üdítő: pl. coca, vagy pepsi cola, narancs); *0,3 l ásványvíz/fő (mentes és szénsavas vegyesen).
- Ajánlattevő köteles minden alkalommal az adott workshop időpontját legalább 1 héttel megelőzően egyeztetni az 5 féle ételsort Ajánlatkérő képviselőjével, aki a workshop előtt legalább 3 nappal leadja ételsoronként a kért mennyiségeket.
Pályázati forrás: TÁMOP 4.1.1.C-12/1/KONV-2012-0004, „Harmadik generációs összehangolt szolgáltatási portfólió és irányítási rendszer kialakítása, valamint stratégiai jellegű optimalizálás megvalósítása közösségi típusú felsőoktatási együttműködés formájában Dél-Kelet Magyarországon” projekt.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
Igényelt szolgáltatás
|
Ajánlati ár (nettó Ft)
|
max. 40 fő elhelyezésére (U alakú ülésrenddel) alkalmas terem és hozzá kapcsolódó informatikai eszközök díja/alkalom:
|
|
Kávészünet díja/alkalom(2 db)/fő
|
|
Meleg ebéd díja/alkalom/fő:
|
|
Mindösszesen/5 alk./terv. 40 fő (nettó Ft):
|
|
Mindösszesen/5 alk./terv. 40 fő (bruttó Ft):
|
|
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Vállalkozó a kávészünet és meleg ebéd esetében a workshopokon alkalmanként ténylegesen részt vett létszámnak megfelelően a megadott egységárai alapján köteles elszámolni.
Felek kötelesek a workshopokon alkalmanként ténylegesen részt vett létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információk:
Alkalmassági feltétel:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelentetését megelőző 12 hónap során legalább 1 db 20-40 fő közötti létszám részére workshop, vagy konferencia, vagy munkamegbeszélés, vagy munkaértekezlet, és az ahhoz kapcsolódó étkezés/kávészünet lebonyolításáról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá a létszámot.
- Ajánlattevő köteles megnevezni ajánlatában a helyszínt – címének, és elérhetőségének megadásával – ahol a termet és az étkezést/kávészünetet biztosítja.
Fizetési mód: Vállalkozó a szolgáltatás díjáról teljesítésigazolást követően, workshoponként 1-1 db (mindösszesen 5 db) számla benyújtására jogosult, mely számlák összegét a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Nacsa Zsolt, pályázati asszisztens SZTE GMF, tel: +36 (62) 546-739, +36 (62) 544-000/6739
email:
nacsa.zsolt@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Geréby Kúria Kft. (Geréby Kúria Hotel és Lovasudvar), 6050 Lajosmizse, Alsólajos 224.
Nyertes ajánlati ár: 947 970,-Ft+ÁFA