Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2014  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2014/PSZ03138

Az Ajánlattételi felhívás módosításra került: A módosítással érintett rész: Eredménykommunikációs információs anyag terjedelme helyesen 12 oldal, a korábban tévesen megjelent 10 oldallal szemben.

Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TIOP-2.2.6-12/1A-2013-0003 pályázata keretében „Nyilvánosság biztosítás teljes körű lebonyolítása”
2014. február 25.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2014/PSZ03138

Ajánlattételi határidő: 2014. március 07 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától 2015. április 30-ig. Amennyiben a projekt hosszabbításra kerül a teljesítési határidő automatikusan meghosszabbodik a Közreműködő szervezet által jóváhagyott időpontig.

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE TIOP-2.2.6-12/1A-2013-0003 pályázata keretében nyilvánosság biztosítás teljes körű lebonyolítása, az alábbiak szerint:

1. A projekt céljának meghatározása

Általános cél: az onkológiai ellátás régióközpont szintű fejlesztésével egy optimális kapacitású, fenntartható módon üzemeltethető minőségi betegellátást és hatékony daganat-diagnosztikát lehetővé tevő korszerű és komplex egészségügyi infrasturktúra kialakítása, amely növeli gyógyulási esélyeket és minőséget, csökkenti a gyógyulási időt és a rosszindulatú daganatok okozta halálozási arányt, ezáltal hozzájárul a régió lakossága életminőségének és munkaképességének javulásához.

Közvetlen célok:

A progresszív ellátási funkcióknak megfelelően:

- a magas szintű gyógykezelés érdekében az Onkoterápiás Klinika sugárterápiás ellátásának fejlesztése egyrészt új technikák bevezetésével (sztereotaxia, „Image, Guided Radiation Therapy” - IGRT), másrészt meglévő technikák (brachyterápia) eszközparkjának korszerűsítésével, valamint a terápia tervezését, ellenőrzését, betegbiztonságot szolgáló eszközök fejlesztésével;

- a korszerű és hiányként megjelenő radioizotóp terápiák elvégzésére alkalmas betegellátó osztály létrehozása a Nukleáris Medicina Intézet keretein belül;

- a korai diagnózis és még hatékonyabb gyógykezelés érdekében az onkodiagnosztikai háttér korszerűsítése a molekuláris patológiai labor és az immunhisztológiai labor fejlesztésével.

Kommunikációs célkitűzések

A projekt keretében megvalósuló kommunikációs tevékenység célja, hogy a projektet és annak eredményeit minél többen megismerjék. Minél szélesebb körű tájékoztatást nyújtani a szakmai nyilvánosság, a döntéshozók és a célcsoportok számára a megvalósult fejlesztésről, és az EU támogatás tényéről.

A fejlesztés közvetlen célcsoportját az SZTE-SZAKK onkológiai ellátási területén, elsősorban a Dél-Alföldi Régióban élő betegek jelentik.

A fejlesztés közvetett felhasználói elsősorban a fejlesztéssel érintett részlegen a betegellátásában dolgozó szakorvosok és szakszemélyzet.

A célcsoportok számára megfogalmazott üzenet:

- Az előkészítési szakaszban a figyelem felhívás a projektre.

- A megvalósítás szakaszában beszámolni a projekt előrehaladásáról.

- A záró szakaszban a projekt eredményeinek bemutatása, jövőbeni hasznosulásának, hatásainak előre vetítése.

2. Az egyes vállalások műszaki tartalma, specifikáció:

 

a) Kommunikációs terv készítése:

  • leírás: a kommunikációs tervben kerülnek rögzítésre a konkrét kommunikációs tevékenységek, a kommunikációs üzenetek időbeli ütemezéssel párosítva a projekt célcsoportjainak preferenciái alapján.
  • Elvárás: Minimum 2 oldal terjedelmű, a projekt GANNT diagramjának alapján készítendő el, pontosan tükrözi a feladatok időbeli szükségletét és a projekt során az időbeli ütemezését

b) Sajtóesemény szervezése a projekt indításakor, sajtómegjelenések összegyűjtése:

  • leírás: igény esetén projektlátogatás szervezése újságírók számára, sajtótájékoztató szervezése egy alkalommal kb. 30 fő részvételével a projekt indításakor, valamint a fejlesztéssel kapcsolatos sajtómegjelenések elemzése.
  • a rendezvény típusa: sajtóesemény
  • a rendezvény témája: a projekt céljainak, célkitűzéseinek szakmai tartalmának ismertetése, kommunikálása, a megvalósulásának folyamata, projekt forrása
  • a rendezvény időtartama: kb. 2-3 órás rendezvény
  • rendezvény tervezett ütemezése, időpontja: 2014. július.. (pontos időpont egyeztetés szerint)
  • Igényelt közreműködők: 1 fő fotós a rendezvény időtartamára (kb. 50 db kép készítése, átadása elektronikusan CD-re másolva 2 példányban)
  • A Vállalkozó által biztosított és Megrendelővel egyeztetett sajtótájékoztató helyszínére a média képviselőinek a meghívása. Minimálisan 5 db különböző média képviselőjének a megjelenése szükséges, mely képviselők közül minimum 1 fő sajtó, min. 1 fő rádió, min. 1 fő Tv képviseletében kell, hogy jelen legyen.
  • Résztvevők száma: kb. 30 fő
  • Regisztráció: a Vállalkozó feladata
  • Terembérlet: A sajtótájékoztató helyszínét a Vállalkozónak kell biztosítania. A helyszín bérleti díja a vállalkozót terheli. A sajtótájékoztató helyszínét a SZTE-SZAKK Onkoterápiás Klinika (6720 Szeged, Korányi fasor 12.) épületének 2 km-es körzetében kell biztosítani.
  • Ellátás: Szendvicsebéd: - hideg saláták (2 féle; pld.: francia saláta, cézár saláta); - 3 db mini szendvics/fő (legalább 3 féle: szalámis (Pick), sonkás, vegetáriánus) 0,5 kg-os kiszerelésű formakenyérből; - 5 dkg/fő vegyes édes aprósütemény (mini rétesek: almás, meggyes, túrós); - 1 adag/fő frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín (nem termoszos); - 0,5 l ásványvíz, üdítő vegyesen (ásványvíz: szénsavas és mentes; rostos üdítő: őszibarack, narancs min. 25 % gyümölcstartalmú, szénsavas üdítők: Coca, vagy Pepsi cola, narancs). Az ásványvíznek és üdítőknek nagy kiszerelésűnek kell lenniük, üvegpoharas adagolással.

Megjegyzés: Ez egy minimum elvárás, az ajánlatban kérjük részletezni

  • Vállalkozónak az étkezés alatt legalább 1 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.

c) Projektismertető szórólap:

  • Darabszám: 6000 db
  • Méret: A/5
  • Terjedelem: 2 oldal
  • Kivitel: 115 g ofszet, 4+4 szín (Arculati kézikönyv szerint)
  • Feladatok:

- Nyomdai előkészítés

- Nyomdai kivitelezés

  • Terjesztés: postai úton, rendezvényeken, kihelyezés Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ szervezeti egységei, hivatalai, régió egészségügyi intézményeiben

d) Statikus projekt aloldal létrehozása meglévő egyetemi portálon

  • Leírás: projekt keretében a meglévő egyetemi oldalon (http://www.u-szeged.hu/fejlesztesiprojektek) egy projekt aloldal létrehozása, működtetése, frissítése
  • A fejlesztés eredményeit a www.u-szeged.hu portálon, vagy annak bármely aloldalán megjeleníteni, az alábbiak szerint:

- A meglévő egyetemi portálhoz illeszkedő arculat grafikai tervezése.

- A weboldal kezelőfelületén a Megrendelőnek programozói beavatkozás nélkül menüpontok, hírek, képek feltöltésére legyen lehetősége.

- Az oldalnak böngészőbarátnak kell lennie.

- Minden alkalmazásnak, amelyet meg kell jeleníteni az SZTE honlapján, rendelkeznie kell:

o Web service XML-SOAP alapú interface-vel minden adattartalomra vonatkozóan, amit a honlapon meg kell jeleníteni.

o Web service XML-SOAP alapú interface-vel minden funkcióra vonatkozóan paraméterekkel együtt, amit a honlapról használni kell.

o HTTPS alapon történő kommunikációra felhasználónév+jelszó vagy certificate védelemmel.

o Az XML-SOAP csomagok kódolása UTF8.

o Az XML-SOAP csomagokon belüli esetleges közvetlen honlapra szánt tartalom legyen a HTML 4.01 szabványnak megfelelő.

- A tervezett adattartalom SZTE portálon történő megjelenítésének biztosítása az ajánlattevő feladata, az ajánlati árnak tartalmaznia kell a megjelenítés költségeit is.

e) Lakossági fórum, közmeghallgatás szervezése

  • Leírás: célja a lakosság közvetlen tájékoztatása, lehetőség a felmerült kérdések megválaszolására, problémák kezelésére.
  • Szükséges tartalom: A lakossági fórum helyszínét a Vállalkozónak kell biztosítania. A helyszín bérleti díja a vállalkozót terheli. A közmeghallgatás meghirdetése, előzetes témajavaslat, programjavaslat, technikai eszközök biztosítása (ha szükséges projektor), a c) pont szerint elkészített tájékoztató brosúrák terjesztése, fotó készítése a fórumról, feljegyzés, összefoglaló megírása. A Lakossági fórum helyszínét a SZTE-SZAKK Onkoterápiás Klinika (6720 Szeged, Korányi fasor 12.) épületének 2 km-es körzetében kell biztosítani.

f) Sajtóközlemény megírása és kiküldése a projekt indításakor és zárásakor

  • A megrendelővel történő téma és időzítés egyeztetésének meghatározása után sajtóközlemény megírása, megrendelővel történő jóváhagyás után kiküldése az egyeztetett sajtólistára, megjelenések generálása (szak-általános sajtó, országos-megyei-regionális-városi média, online-print-elektronikus media egyaránt – Kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségei szerint). Mérete: A/4, terjedelme: 1 oldal, Felület: kötelező Arculati elemek feltüntetésével

g) Sajtó nyilvános nyitó ünnepség szervezése

  • a rendezvény típusa: nyitórendezvény
  • a rendezvény témája: a projekt céljainak, célkitűzéseinek szakmai tartalmának ismertetése, kommunikálása, a megvalósulásának folyamata, projekt forrása
  • a rendezvény időtartama: kb. 3 órás rendezvény
  • rendezvény tervezett ütemezése, időpontja: 2014. július.. (pontos időpont egyeztetés szerint)
  • Igényelt közreműködők: 1 fő fotós a rendezvény időtartamára (50 db kép készítése, átadása elektronikusan CD-re másolva 2 példányban)
  • A Vállalkozó által biztosított és Megrendelővel egyeztetett nyitóünnepség helyszínére a média képviselőinek a meghívása. Minimálisan 5 db különböző média képviselőjének a megjelenése szükséges, mely képviselők közül minimum 1 fő sajtó, min. 1 fő rádió, min. 1 fő Tv képviseletében kell, hogy jelen legyen.
  • Résztvevők száma: kb. 100 fő
  • Regisztráció: a Vállalkozó feladata
  • Terembérlet: A nyitó ünnepség helyszínét a Vállalkozónak kell biztosítania. A helyszín bérleti díja a vállalkozót terheli. A nyitórendezvény helyszínét a SZTE-SZAKK Onkoterápiás Klinika (6720 Szeged, Korányi fasor 12.) épületének 2 km-es körzetében kell biztosítani.
  • Egyéb feladatok a nyitórendezvénnyel kapcsolatban: - címlista összeállítása, - meghívó tervezése, - nyomdai előállítása (LA4 formátum 250g műnyomó papírra, 4+4 színnel – Arculati kézikönyv szerint) kiküldése, - javaslattétel programra, helyszínre, - érintettek személyes felkérése, - prezentáció készítése, - technikai eszközök biztosítása, - rendezvény előtt a helyszín ellenőrzése, felügyelete, - a rendezvény moderálása, - vendégek fogadása, távozáskor c) pont szerint elkészített ismertető szórólap átadása, - sajtólista készítése, - interjúk szervezése, - sajtó háttéranyag elkészítése, sajtóközlemény elkészítése, - sajtó képviselőinek fogadása, - interjúk koordinálása, - sajtóközlemény kiküldése
  • Hideg állófogadás: - hideg saláták (2 féle; pld.: francia saláta, cézár saláta); - hidegtálak (csabai töltött karaj, gyümölcsös csirkemell, krémmel töltött sonkatekercs, mini kaszinótojás, mini fasírt); - 10 dkg/fő vegyes édes sütemény (zserbó; mini linzer; mini képviselőfánk, gyümölcsös szelet); - 10 dkg/fő vegyes sós aprósütemény (kapros túrós, sajtos falatkák, csavart mini masnik, stangli, apró pogácsa); - 1 adag/fő frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín (nem termoszos); - 0,5 l ásványvíz, üdítő vegyesen (ásványvíz: szénsavas és mentes; rostos üdítő: őszibarack, narancs min. 25 % gyümölcstartalmú, szénsavas üdítők: Coca, vagy Pepsi cola, narancs). Az ásványvíznek és az üdítőnek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.

Megjegyzés: ez egy minimum elvárás, ajánlatban kérjük részletezni.

  • Vállalkozónak az étkezés alatt legalább 3 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.

h) Hirdetőtáblák gyártása és telepítése

„A” típusú tábla legyártása és telepítése, az alábbiak szerint:

  • Mennyisége: 1 db
  • Méret: 5040x2380 mm
  • Anyag: 5 mm vastag habosított PVC lemez, kültéri tartós kivitelre
  • Megmunkálás: vinyl nyomtatással (színes 4+0, műanyag alapú öntapadós fólia alap táblára ragasztva), védőlaminálással ellátva
  • Tartószerkezet: zártszelvény szerkezet a tábla mögé (30*30 mm, 40*40 mm, 20*40 mm zártszelvény felhasználásával), zártszelvény tartólábak táblánként + 1 db kitámasztó láb (80*100 mm zártszelvény)
  • Felületvédelem: színterezés
  • Kötelező tartalmi és formai elemek: Az Új Széchenyi Terv Arculati kézikönyv szerint
  • Telepítés: földmunka, betonozás; az elkészült táblát Ajánlatkérővel egyeztetett földterületen – a földbe betonozva – kell telepíteni.
  • A legyártást megelőzően az elkészült táblatervet elektronikus formátumban meg kell küldeni Ajánlatkérő részére a Hatósággal történő leegyeztetés céljából. Nyertes Ajánlattevő a tábla legyártását csak a Hatósággal történt egyeztetést követő Ajánlatkérői jóváhagyás után kezdheti meg.

„B” típusú tábla legyártása és telepítése alábbiak szerint:

  • Mennyiség: 1 db
  • Méret: 3000x1500 mm
  • Anyag: 5 mm vastag habosított PVC lemez
  • Megmunkálás: vinyl nyomtatással (színes 4+0, műanyag alapú öntapadós fólia alap táblára ragasztva), védőlaminálással ellátva
  • Tartószerkezet: zártszelvény szerkezet a tábla mögé (30*30 mm, 40*40 mm, 20*40 mm zártszelvény felhasználásával), 2 db tartóláb (80*100 mm zártszelvény)
  • Felületvédelem: színterezés
  • Kötelező tartalmi és formai elemek: Az Új Széchenyi Terv Arculati kézikönyv szerint
  • Telepítés: földmunka, betonozás; az elkészült táblát Ajánlatkérővel egyeztetett földterületen – a földbe betonozva – kell telepíteni.
  • A legyártást megelőzően az elkészült táblatervet elektronikus formátumban meg kell küldeni Ajánlatkérő részére a Hatósággal történő leegyeztetés céljából. Nyertes Ajánlattevő a tábla legyártását csak a Hatósággal történt egyeztetést követő Ajánlatkérői jóváhagyás után kezdheti meg.

„D” típusú emlékeztető táblák legyártása és kihelyezése az alábbi tartalommal

  • Mennyiség: 2 db
  • Méret: minimum A4, maximum A1 fekvő formátum (841x594 mm)
  • Megmunkálás: műemlék épületre kerül rézből gravírozással kell elkészülnie
  • Kötelező tartalmi és formai elemek: Az Új Széchenyi Terv Arculati kézikönyv szerint
  • A legyártást megelőzően az elkészült táblatervet elektronikus formátumban meg kell küldeni Ajánlatkérő részére a Hatósággal történő leegyeztetés céljából. Nyertes Ajánlattevő a tábla legyártását csak a Hatósággal történt egyeztetést követő Ajánlatkérői jóváhagyás után kezdheti meg.

i) Fotódokumentáció készítése

  • Leírás: a beruházás különböző szakaszaiban fotók készítése, ezek összegyűjtése, reprezentatív összeállítása
  • A fotózások idejét a megrendelővel egyeztetve (a projekt nyitó- zárórendezvénye, átalakítás különböző szakaszaiban) összesen hat alkalommal kb. 50 kép készítése/alkalom, átadása elektronikusan 2 db CD-n.

j) Sajtó-nyilvános ünnepélyes projektzáró rendezvény szervezése

  • a rendezvény típusa: zárórendezvény
  • a rendezvény témája: a projekt céljainak, célkitűzéseinek szakmai tartalmának ismertetése, kommunikálása, a megvalósulásának folyamata, projekt forrása
  • a rendezvény időtartama: kb. 3 órás rendezvény
  • rendezvény tervezett ütemezése, időpontja: 2015. április. (pontos időpont egyeztetés szerint)
  • Igényelt közreműködők: 1 fő fotós a rendezvény időtartamára (50 db kép készítése, átadása elektronikusan CD-re másolva 2 példányban)
  • A Vállalkozó által biztosított és Megrendelővel egyeztetett zárórendezvény helyszínére a média képviselőinek a meghívása. Minimálisan 5 db különböző média képviselőjének a megjelenése szükséges, mely képviselők közül minimum 1 fő sajtó, min. 1 fő rádió, min. 1 fő Tv képviseletében kell, hogy jelen legyen.
  • Résztvevők száma: kb.100 fő
  • Regisztráció: a Vállalkozó feladata
  • Terembérlet: A projektzáró rendezvény helyszínét a Vállalkozónak kell biztosítania. A helyszín bérleti díja a vállalkozót terheli. A zárórendezvény helyszínét a SZTE-SZAKK Onkoterápiás Klinika (6720 Szeged, Korányi fasor 12.) épületének 2 km-es körzetében kell biztosítani.
  • Egyéb feladatok a nyitórendezvénnyel kapcsolatban: - címlista összeállítása, - meghívó tervezése, - nyomdai előállítása, kiküldése, (LA4 formátum, 250g műnyomó papírra, 4+4 színnel – Arculati kézikönyv szerint), - javaslattétel programra, helyszínre, - érintettek személyes felkérése, - prezentáció készítése, - technikai eszközök biztosítása, - rendezvény előtt a helyszín ellenőrzése, felügyelete, - a rendezvény moderálása, - vendégek fogadása, távozáskor c) pont szerint elkészített ismertető szórólap átadása, - sajtólista készítése, - interjúk szervezése, - sajtó háttéranyag elkészítése, sajtóközlemény elkészítése, - sajtó képviselőinek fogadása, - interjúk koordinálása, - sajtóközlemény kiküldése
  • Hideg állófogadás: - hideg saláták (2 féle; pld.: francia saláta, cézár saláta); - hidegtálak (csabai töltött karaj, gyümölcsös csirkemell, krémmel töltött sonkatekercs, mini kaszinótojás, mini fasírt); - 10 dkg/fő vegyes édes sütemény (zserbó; mini linzer; mini képviselőfánk, gyümölcsös szelet); - 10 dkg/fő vegyes sós aprósütemény (kapros túrós, sajtos falatkák, csavart mini masnik, stangli, apró pogácsa); - 1 adag/fő frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín (nem termoszos); - 0,5 l ásványvíz, üdítő vegyesen (ásványvíz: szénsavas és mentes; rostos üdítő: őszibarack, narancs min. 25 % gyümölcstartalmú, szénsavas üdítők: Coca, vagy Pepsi cola, narancs). Az ásványvíznek és az üdítőnek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.

Megjegyzés: ez egy minimum elvárás, ajánlatban kérjük részletezni

  • Vállalkozónak az étkezés alatt legalább 3 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.

k) Eredménykommunikációs információs anyag, kiadvány készítése

  • Darabszám: 6000 db
  • Méret: A/5
  • Terjedelem: 12 oldal
  • Papír: belív: 150g matt műnyomó, borító 350 g matt műnyomó fóliázva
  • Nyomás: belív: 4+4szín, borító: 4+4 szín
  • Feladatok:

- Nyomdai előkészítés

- Nyomdai kivitelezés

  • Terjesztés: postai úton, nyitó-zárórendezvényen, sajtóeseményeken, a fejlesztések helyszínein, kihelyezés Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ szervezeti egységei, hivatalai

l) TÉRKÉPTÉR feltöltése

  • Leírás: a TÉRKÉPTÉR folyamatos feltöltéséhez háttéranyag elkészítése a projekthez kapcsolódó tartalommal
  • Az alkalmazás neve: TÉRKÉPTÉR, amely a www.terkepter.nfu.hu címen érhető el. A térinformatikai alkalmazást az NFT I, ÚMFT és ÚSZT keretében támogatást elnyert projektek vizuális és térképi bemutatásához fejleszték ki.
  • A TÉRKÉPTÉR Google alap- és speciális térképeken teszi megismerhetővé a támogatásban részesített projekteket, melyek között különböző szűrési feltételek szerint lehet keresni
  • Térbeli elhelyezkedés szerint (régiótól a kistérségi besoroláson keresztül a településig).
  • Tartalom szerint (OP-tól témán, altémán, felhívás számán, nevén át kedvezményezettig).
  • Egyéb adminisztratív szempontok szerint (eljárásrendtől az akciótervi időszakon, szerződés dátumán, szerződés összegén, kifizetés összegén, megvalósítás kezdő és befejező dátumán át egészen a projekt lezárásáig, azaz a megvalósult projektekig).
  • TÉRKÉPTÉR interaktív alkalmazás kíván lenni, amely lehetővé teszi, hogy a szabadon elérhető és folyamatosan frissülő tartalmú Google maps térképen megjelenő NFT és ÚMFT projektekhez képek, videók, weblap címek, bővebb leírások kerülhessenek pályázó vagy támogató részéről feltöltésre.

 

Figyelem! A rendezvények időpontjainak és ütemezésének módosítási jogát az Ajánlatkérő fenntartja. A rendezvények pontos időpontját a szerződéskötést követően egyezteti az Ajánlatkérő az Ajánlattevővel.

Ajánlattevő köteles a szolgáltatás ellátása során Ajánlatkérő által igényelt számban Ajánlatkérő szegedi telephelyén személyesen egyeztetni az igénylővel a szolgáltatás pontos részleteit.

 

Pályázati forrás: TIOP-2.2.6-12/1A-2013-0003, „Struktúraváltás támogatása az onkológiai centrumok fejlesztésével a Szegedi Tudományegyetem Szent-Györgyi Albert Klinikai Központban” projekt.

Letölthető állományok:
Arculati_kezikönyv.pdf
Kedvezményezettek_tájékoztatási_kötelezettségei.pdf
Szerződés tervezet.docx

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a teljes szolgáltatásra nettó Ft + Áfa formában kérjük megadni.

Ajánlatkérő a szolgáltatásra mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Pénzügyi alkalmasság:

  • Csatolja az utolsó kettő lezárt üzleti évre vonatkozó, saját vagy jogelődje számviteli jogszabályok szerinti beszámolóit (mérleg + eredménykimutatás, kiegészítő melléklet nélkül) (ha a letelepedése szerinti ország joga előírja közzétételét). Amennyiben az ajánlattevő letelepedése szerinti ország joga nem írja elő beszámoló közzétételét, ajánlatkérő elfogadja az ajánlattevő, közös ajánlattétel esetén valamennyi konzorciumi tag cégszerűen aláírt nyilatkozatát is az utolsó két lezárt üzleti év mérleg szerinti eredményéről (évenként megbontva). Ha az ajánlattevő a fenti irattal azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, az alkalmasságát a beszerzés tárgyából származó árbevételről szóló nyilatkozattal jogosult igazolni. Az ajánlatkérő köteles az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági alkalmasságát megállapítani, ha működésének ideje alatt a beszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 3 millió forintot. Ha az ajánlattevő a fenti irattal azért nem rendelkezik, mert olyan jogi formában működik, amely tekintetében a beszámoló benyújtása nem lehetséges, az e ponttal kapcsolatban előírt alkalmassági követelmény és igazolási mód helyett bármely, az ajánlatkérő által megfelelőnek tekintett egyéb nyilatkozattal vagy dokumentummal igazolhatja pénzügyi és gazdasági alkalmasságát.

Az alkalmasság minimumkövetelménye:

Az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból alkalmatlan, ha az utolsó kettő lezárt üzleti évében (mindkettőben) a mérleg szerinti eredménye negatív. Alkalmatlan továbbá, ha az ajánlattevő a beszámolóval azért nem rendelkezik az ajánlatkérő által előírt teljes időszakban, mert az időszak kezdete után kezdte meg működését, és működésének ideje alatt a beszerzés tárgyából származó – általános forgalmi adó nélkül számított – árbevétele nem éri el a nettó 3 millió forintot.

Szakmai alkalmasság:

Az alábbi igazolásokat az ajánlattevőnek és az alvállalkozónak kell teljesítenie együttesen:
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 3 évben teljesített, kommunikációs szolgáltatás ismertetése, az ellenszolgáltatás összegének (nettó vállalási díj), a kommunikációs szolgáltatás esetében az EU alapokból finanszírozott program vagy projekt megnevezése, rendezvény esetében a résztvevő személyek számának; a teljesítés idejének, és a szerződést kötő másik félnek a megadásával, valamint a részéről információt nyújtó személy nevének és telefonszámának megjelölésével.
  • A teljesítésben személyesen közreműködő személyek végzettségének, képzettségének és gyakorlatának ismertetése, a szakemberek által aláírt szakmai önéletrajzuk csatolásával.

Az alkalmasság minimumkövetelménye:

Az ajánlattevő alkalmatlan, ha nem rendelkezik összesen az elmúlt 3 évben lezárult (a szerződés teljesítésre került),

· 1 darab, Európai Uniós társfinanszírozással megvalósuló projekthez kapcsolódó nettó 1 millió forint vállalási díjú, kommunikációs szolgáltatásra (sajtóesemény-sajtótájékoztató szervezése szórólap-kiadvány készítése, weboldal létrehozása, sajtóközlemény írása, rendezvényszervezés, hirdetőtábla-gyártása), és

· 1 darab, minimum 50 fő részére szervezett nyitó vagy zárórendezvény, vagy konferencia illetve fogadás célú rendezvényre vonatkozó referenciával.

A feltételek igazolása egy szerződés keretében is lehetséges.

továbbá alkalmatlan, ha nem rendelkezik:

· 1 fő felsőfokú végzettséggel és legalább 5 év marketing, vagy PR kommunikációs területen szerzett szakmai gyakorlattal rendelkező szakemberrel, és

· 1 fő felsőfokú végzettséggel rendelkező és legalább 2 év újságírói szakmai tapasztalattal rendelkező szakemberrel.

  • Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja. A szerződéstervezet a felhívás csatolmányaként megtekinthető.


Fizetési feltételek: Vállalkozó a szolgáltatás díjáról 1 db részszámlát és 1 db végszámlát nyújthat be teljesítésigazolást követően, az alábbiak szerint:

  • „Kommunikációs terv készítése; sajtóesemény (sajtótájékoztató) szervezése a projekt indításakor, sajtómegjelenések összegyűjtése; projektismertető szórólap (6000 db); statikus, projekt oldal létrehozása meglévő honlapon; lakossági fórum, közmeghallgatás szervezése; sajtóközlemény kiküldése a projekt indításáról; 1 alkalommal sajtó nyilvános nyitó ünnepség szervezése; A típusú hirdetőtábla elkészítése és elhelyezése; B típusú hirdetőtábla elkészítése és elhelyezése; Fotódokumentáció készítésének fele (3 db)” feladatok teljesítését követően részszámla a bruttó vállalkozói díj 40%-ának megfelelő összegről,
  • „Sajtó-nyilvános ünnepélyes projektátadó rendezvény szervezése; sajtóközlemény kiküldése a projekt zárásáról; eredménykommunikációs információs anyagok, kiadványok készítése (6000 db); TÉRKÉPTÉR feltöltése; D típusú emlékeztető tábla elhelyezése; Fotódokumentáció készítésének második fele (3 db)” feladatok teljesítését követően végszámla a bruttó vállalkozói díj 60 %-ának megfelelő összegről,

A számlák összege a számla kézhezvételét követő 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással kerül kifizetésre. A fizetési határidő a Ptk-ban rögzített, a felek megállapodásán alapuló eltérés a főszabálytól. Az az ajánlattevő nyújtson be ajánlatot, aki ezen eltérést elfogadja, így a felek ebben állapodnak meg.

Megrendelő elhalaszthatja a kifizetést, ha a számla kiállításának helyességét vitatja, vagy ha a számlához csatolt igazoló okmányok hiányosak. Az ebből eredő viták rendezésére a Szerződő feleknek 5 munkanap áll rendelkezésükre. Ilyen esetben a fizetési határidőt attól a naptól kell számítani, amikor a Szerződő felek rendezték a vitás kérdéseket és pótolták a mulasztásokat.

 

Egyéb: Hivatkozva az Európai Uniós forrásokból támogatott projektek Támogatási Szerződésében foglaltakra, miszerint a Közreműködő Szervezet a Kedvezményezettől (Ajánlatkérő) a projekt végrehajtása során a projekttel kapcsolatos bármilyen dokumentumot bekérhet, Ajánlattevő vállalja, hogy a szerződésben foglaltakon túl az őt érintő dokumentumokat felhívás esetén Ajánlatkérő rendelkezésére bocsájtja.

 

Az ajánlattételi felhívás mellékletei:

  • „Kedvezményezettek tájékoztatási kötelezettségei” című dokumentum,
  • Arculati kézikönyv
  • Szerződés tervezet



Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Márkus Péter, projektmenedzser SZTE ÁOK Szent-Györgyi Albert Klinikai Központ Elnöki Hivatal, tel: +36 (30) 854-5818

email: markus.peter@gmf.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Newsbreakers Communications Kft., 1025 Budapest, Kilátás u. 10.
Nyertes ajánlati ár: 2 690 300,-Ft+ÁFA