2014. január 28.
Ajánlattétel
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2014/PSZ03030
Ajánlattételi határidő: 2014. február 04 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2014. 02. 25.
A beszerzés rövid ismertetője:
SZTE TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0073 Telemedicina Projekt részére, catering szolgáltatás nyújtása, az alábbiak szerint:
- Rendezvény: „Szakmai workshop”
- Időpont: 2014. 02. 25.
- 2014. 02. 25.-én 2 db kávészünet lebonyolítása 11:00 és 14:15 kezdettel, valamint 1 db svédasztalos meleg állófogadás 12:15 órától, alkalmanként tervezetten 50 fő részére.
- Vállalkozónak az étkezés alatt legalább 2 fő kiszolgáló személyzetet kell biztosítania.
- Helyszín: SZTE Rektori Hivatal Díszterme-Szeged, Dugonics tér 13.
-
Kávészünet: *5 dkg/fő vegyes édes aprósütemény (pl.: zserbó; mini linzer); *5 dkg/fő pogácsa (pl.: sajtos, túrós, burgonyás); *1 adag/fő helyszínen frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín; *0,5 l ásványvíz (ásványvíz: szénsavas és mentes). Az ásványvíznek nagy kiszerelésűnek kell lennie, üvegpoharas adagolással.
-
Meleg állófogadás: *legalább 3 féle meleg főétel (tartalmaznia kell szárnyasból és sertésből készült ételeket); *köretek (rizs, burgonya, zöldköret); *legalább 3 féle saláta (pl. franciasaláta, burgonyasaláta, görög saláta); *1 db kávé/fő, helyszínen frissen főzött kávé hozzá való cukor, tejszín; *Desszert (pl.: kicsi vegyes süteménytál vagy rétestál); *0,3 l üdítő/fő (szénsavas és rostos vegyesen; rostos üdítő: pl. őszibarack, narancs minimum 25 %-os gyümölcs tartalmú, szénsavas üdítő: pl. coca, vagy pepsi cola, narancs); *0,3 l ásványvíz/fő (mentes és szénsavas vegyesen). Az ásványvíznek és üdítőknek nagy kiszerelésűnek kell lenniük, poharas adagolással.
- Ajánlattevő köteles az étkezéseket megelőzően egyeztetni a részletes menüsort Ajánlatkérő képviselőjével.
- A felszolgáláshoz szükséges üvegpoharakat, tányérokat, tálaló- és szedőeszközöket (nem papír, nem műanyag), terítőket és szalvétákat a szolgáltatónak kell biztosítania.
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:
|
Ajánlati ár (nettó Ft)
|
Ajánlati ár (bruttó Ft)
|
Meleg állófogadás díja/fő:
|
|
|
Kávészünet díja/fő/alkalom:
|
|
|
Mindösszesen/terv. 50 fő/1 alk. állófogadás; 2 alk. kávészünet:
|
|
|
Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania az étkeztetéssel kapcsolatban felmerülő költségekre, beleértve a helyszínre történő kiszállítás, tálalás és felszolgálás költségét is.
A résztvevők száma (50 fő) tervezett létszám, mely változhat. Megrendelő a résztvevők pontos létszámát legkésőbb
2014. 02. 21-ig jelzi a nyertes Vállalkozó felé. Az elszámolás a megadott egységár alapján a tényleges létszámnak megfelelően történik. Felek kötelesek a tényleges létszámot a teljesítésigazolásban rögzíteni.
További információk:
Ajánlattevővel szembeni elvárások:
- Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 24 hónap során kitelepüléssel (nem saját üzlethelyiségben, megrendelő által igényelt helyszínen) lebonyolított, legalább 1 db minimum nettó 250.000,- Ft értékű, vagy 50 fő részére nyújtott svédasztalos meleg állófogadásról. A referencia körében nem értékelhető a magánszemélyek által megrendelt pl. lakodalom, személyes program.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év, hónap, nap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét, vagy az étkeztetett létszámot.
- Ajánlattevő rendelkezzen az ételek elkészítéséhez szükséges saját tulajdonú, vagy bérelt – a hatályos törvények és rendeletek által előírt szakhatósági engedélyekkel rendelkező – háttérkonyhával.
Igazolási mód: Ajánlattevő csatolja az érvényes működési engedélye másolatát, valamint adja meg a konyha címét, elérhetőségét.
- A pályázó cégnek/vállalkozásnak, jogelődjének, illetve a pályázó ügyvezetőjének bármely korábbi cégének/vállalkozásának, amelyben ügyvezetőként eljárt és az ügyvezetői tisztsége időszakában nem lehet fennálló 60 napot meghaladó tartozása a SZTE felé.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a cégnek/vállalkozásnak, jogelődjének, az ügyvezető bármely korábbi cégének/vállalkozásának amelyben ügyvezetőként eljárt és az ügyvezetői tisztsége időszakában nincs bármely jogcímen fennálló 60 napot meghaladó tartozása a SZTE felé. Ajánlatkérő fenntartja a jogát, hogy a belső rendszerén keresztül ellenőrizze a nyilatkozat valóságtartalmát.
Pályázati forrás: TÁMOP-4.2.2.A-11/1/KONV-2012-0073, „Telemedicína fókuszú kutatások Orvosi, Matematikai és Informatikai tudományterületeken”
Fizetési mód: Vállalkozó a catering szolgáltatás díjáról teljesítésigazolást követően 1 db számlát nyújthat be, melyet a SZTE, a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Vilmányi Rita, pénzügyi vezető SZTE Rektori Hivatal Kutatás-fejlesztési és Innovációs Igazgatóság
TÁMOP 4.2.2/B projektiroda, tel: +36 (62) 544-708, +36 (62) 544-000/4708
email:
vilmanyi.rita@rekt.szte.hu
Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Magyar Inkluzív Marketing Kft., 6723 Szeged, Sárosi u. 2.
Nyertes ajánlati ár: 137 500,-Ft+ÁFA