Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02720
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: „SZTE Egyetemi Számítóközpont géptermében üzemelő Symmetra PX40/80 szünetmentes tápegység alkatrészpótlásos átalánydíjas javítása”
2013. november 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02720

Ajánlattételi határidő: 2013. november 20 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013. december 1-től 2015. november 30-ig. Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik,

A beszerzés rövid ismertetője:

SZTE Egyetemi Számítóközpont géptermében üzemelő Symmetra PX40/80 szünetmentes tápegység alkatrészpótlásos átalánydíjas javítása, az alábbiak szerint:

  • Vállalkozónak az éves átalánydíj keretében támogatást kell biztosítania az 1. számú mellékletben részletezett Symmetra PX 40/80 szünetmentes áramellátó rendszer (a továbbiakban: UPS) üzemeltetéséhez.
  • Vállalkozó feladata az UPS hibáinak elhárítása, karbantartása, az esetleges meghibásodások bejelentésének fogadása érdekében ügyeleti rendszer biztosítása. Az ügyeleti rendszernek képesnek kell lennie elektronikus levelezésen és telefonon keresztüli hibabejelentések fogadására és visszaigazolására.
  • Vállalkozónak a hibaelhárításra a hét minden napján 24 órában rendelkezésre kell állnia.
  • Vállalkozónak a hibabejelentést követő 24 órán belül meg kell kezdenie a javítást.
  • Vállalkozónak évente egyszer el kell végeznie a szünetmentes tápegység megelőző helyszíni karbantartását. Vállalkozó az első karbantartást a szerződéskötést követő 60 naptári napon belül köteles elvégezni.
  • Az éves megelőző helyszíni karbantartás pontos időpontját felek a szerződéskötést követően, írásban egyeztetik.
  • A szerződés mindkét fél részéről írásban, indoklás nélkül 30 napos felmondási határidővel felmondható. A szerződés felmondása esetén a Vállalkozó az előre, 1 éves időtartamra kifizetett átalánydíjjal időarányosan köteles elszámolni.
  • Amennyiben a teljesítés a szerződéses időszak alatt mindkét fél megelégedésére történik, és a 2 éves időszak lejártát megelőző 30 napig írásban történő elégedetlenségi megkeresés egyik fél részéről sem történik, úgy a szerződés automatikusan határozatlan időre meghosszabbodik.

Figyelem! A Symmetra PX40/80 szünetmentes tápegység helyszíni bejáráson való megtekintése az ajánlattétel feltétele. A helyszíni bejáráson részt nem vett ajánlattevő(k) ajánlatát Ajánlatkérő érvénytelennek tekinti és nem veszi figyelembe az értékelés során!

Helyszíni bejárás időpontja: 2013. november 13. Szerda, 10 óra.

Letölthető állományok:
1. sz. melléklet.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét az alábbi formában kérjük megadni:

Átalánydíj: …………..,- nettó Ft+Áfa/év, azaz bruttó ………..,- Ft/év

Az átalánydíjnak tartalmaznia kell a készenléti díjat, az ügyeleti rendszer működtetésének díját, valamint a karbantartások, eseti javítások kiszállási díját, munkadíját és anyagköltségét is.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevő a javítás(ok) során kizárólag eredeti, Schneider Electric (APC) által szállított gyári alkatrészeket használhat fel.

Igazolás mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy a megjelölt eszköz javítására, karbantartására kiképzett szerviz mérnökkel rendelkezik és a javítás(ok) során kizárólag eredeti alkatrészeket fog felhasználni.

  • Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi felhívás megjelenését megelőző 12 hónap során teljesített legalább 2 db APC SYMMETRA PX készülék javításáról.
Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

Fizetési mód: Vállalkozó az éves átalánydíj összegéről a szolgáltatás megkezdését követően évente minden év elején, először 2014. január 6-át követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.

Vállalkozó az átalánydíjat 2014. december 31-ig köteles fenntartani, az ezt követő évben/években az átalánydíj az előző évre vonatkozó – a KSH által hivatalosan kiadott – fogyasztói árindex-változásnak megfelelően módosul. A díjváltozásra január 1. napjára visszamenőleges hatállyal kerül sor.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Zombori Zoltán, osztályvezető SZTE Egyetemi Számítóközpont, tel: +36 (62) 544-228, +36 (62) 544-000/4228, +36 (62) 544-235, +36 (62) 544-000/4235
+36 (62) 544-222, +36 (62) 544-000/4222

email: zombori@cc.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: T-Systems Magyarország Zrt., 1117 Budapest, Budafoki út 56.
Nyertes ajánlati ár: 1 951 500,-Ft+ÁFA