2013. november 07.
Ajánlattétel
Ajánlat sorszáma:
SZTE/2013/PSZ02715
Ajánlattételi határidő: 2013. november 19 15:00
Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: szerződés aláírásától számított 24 hónap
A beszerzés rövid ismertetője:
Project Assistant (ProAnt) rendszer üzemeltetése és továbbfejlesztése .
Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás
További információk:
Műszaki leírás
A Szegedi Tudományegyetem a TIOP/TÁMOP projektek menedzseléséhez a Project Assistant (ProAnt) rendszert alkalmazza.
A rendszer továbbfejlesztése és üzemeltetése belső erőforrásból nem megvalósítható, így külső üzemeltetésben kívánja a feladatot megoldani.
A ProAnt rendszer főbb szolgáltatásai:
- tárolja a pályázat költségvetését teljes táblázatos formában (költségvetési sorok és oszlopok alapján);
- képes a pályázatban részt vevő külön költségvetéssel rendelkező egységek költségvetését ezen belül nyilvántartani,
- minden költségnél nyilvántartja a költségviselő egységet is,
- a költségeket tervezett és ténylegesen elköltött jelzőkkel is ellátja, és minden pillanatban képes megmondani mennyi az elköltött és a ténylegesen szabadon felhasználható keret költségvetési soronként, oszloponként, költségviselő egységenként,
- a költségeket 3 féle költségként tárolja:
- számlás költségek,
- utazási költségek,
- személyi költségek.
- a rendszer képes tárolt adatokat az ESZA összesítő formátumaiban Excel fájlként exportálni,
- a rendszer webes felületen elérhető titkosított https protokollon keresztül,
- a rendszer jogosultság szintjei a következők alapján szabályozhatóak:
- minden projekthez és egységhez külön meg határozható, hogy az adott felhasználó hozzáférhet-e olvasási, írási és törlési jogosultságokkal,
- kiemelten van definiálva két jogkör halmaz, amelyeket a pénzügyi munkatársak önállóan is ki tudnak osztani:
- pénzügyi munkatárs: az összes projekt, összes egység adatát tudja írni, olvasni, törölni,
- egység munkatársa: csak a saját egysége adatait, költségvetését tudja olvasni.
- a rendszerhez készült egy admin felület, ami az új rendszerek/projektek létrehozását, frissítését, blokkolását könnyen kezelhetővé teszi,
- a rendszer amennyire technikailag lehetséges detektálja a keletkező hibákat, és erről automatikusan – a felhasználó külön jelzése nélkül –jelentést küld a fejlesztői csapatnak,
- pályázat lezárásakor annak adatai kinyerhetőek archiválás céljából.
Elvárások az üzemeltetőtől:
- az ajánlattevő a rendszert saját eszközein üzemeltesse,
- a rendszer rendelkezésre állási ideje: 99,9 %,
- 24/7 online hibabejelentő működtetése (a beérkező kérésekre 1 munkanapos reakcióval),
- telefonos helpdesk szolgáltatást üzemeltetése, mely munkaidőben elérhető,
- a rendszerről napi szinten mentés kérünk, és mentések egy fizikailag máshol lévő szerveren vagy adathordozón is tárolva legyenek,
- havi 10 óra fejlesztői kapacitás, kisebb módosítások, új funkciók fejlesztésére.
Az üzemeltetési időszakban 12 projekt menedzselésére kell felkészülni, amely egyedi igény alapján – újratárgyalás feltételével tovább bővülhet.
Feladatellátás helye:
Szegedi Tudományegyetem
Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság
Szeged, Ady tér 10.
Alkalmassági feltételek:
- Az ajánlattevő rendelkezzen a ProAnt rendszer továbbfejlesztéséhez szükséges jogokkal.
Igazolási mód:
A jogtulajdonostól származó felhatalmazó dokumentum.
Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás.
Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás tárgyát képező feladatokra mindösszesen, bruttó Ft (egyösszegű) formában kérjük megadni.
Ajánlatkérő a fenti feladatok elvégzésére adott egyösszegű bruttó Ft összeget fogja értékelni.
Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a szolgáltatás ellenértékéről teljesítés igazolást követően 1 db számla benyújtására jogosult, melyet ajánlatkérő a számla kézhezvételét követő 60 napon belül átutalással teljesít. Az ajánlatkérő előleget nem biztosít.
Számlázási cím:
Szegedi Tudományegyetem
Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság
Szeged, Ady tér 10.
Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat
vagy borítékban juttassák el,
vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.
További információ kérhető:
Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető
ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu
Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Sinkovicz Attila, rendszerintegrációs főigazgatói megbízott SZTE GMF, tel: +36 (62) 546-961, +36 (62) 544-000/6961
email:
sinkovicz.attila@gmf.u-szeged.hu
Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.
Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.
A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.
Nyertes ajánlattevő: Info-LL Kft.
Nyertes ajánlati ár: 2 400 000,-Ft+ÁFA