A tanszéken jelenleg folyó kutatás-fejlesztési projektekre nagyszámú munkaszerződés, fizetés kiegészítés és megbízási szerződés kerül könyvelésre, melyek határidejének követése nagy adminisztrációs terhet ró az irodai dolgozókra. Egy olyan online irodarendszer kialakítása vált szükségessé, mely képes egyszerre több felhasználónak, különböző jogosultságokkal felruházva, hozzáférést engedélyezni a központi adatokhoz, hogy elősegítse a hatékony kollaboratív munkát.
A múltban készült egy rendszer prototípus Drupal alapokon. Ezen prototípus ipari szintűre való továbbfejlesztése (vagy ipari szinten történő újraimplementálása), és a funkcionalitásainak bővítése a feladat a tanszék dolgozóinak, illetve az egyetemi protokolloknak való teljes körű megfelelésének szem előtt tartásával.
Részteljesítés:
- dolgozók adatainak és szabadságainak részletes nyilvántartása;
- saját költségvetéssel rendelkező csapatok definiálásának lehetősége;
- kimenő levelek nyilvántartása;
- leltár (bútor, eszköz, könyv, számítógép – azok konfigurációja is) részletes hely, csapat és felelős dolgozó nyilvántartással, illetve az eszközök történetének nyilvántartásával, átadási-átvételi papír generálásával
Végteljesítés:
- bevételek (TÜSZ témaszámok) nyilvántartása részteljesítések és határidők kezelésével – figyelmeztetéssel ha közeledik;
- költségek kezelése: eszköz, dologi, egyszeri személyi és munkaszerződések kezelése. Ez utóbbinál minden hónap összes adata külön-külön legyen szerkeszthető;
- önálló költségvetéssel rendelkező csapatok cashflowja legyen lekérhető diagramos és excelbe exportálható táblázatos formátumban is
A megrendelő a vállalkozó részére átadja a továbbfejlesztett rendszer teljes forráskód bázisát.
A vállalkozó sem az átadott sem az újonnan kifejlesztett rendszert üzleti célra, továbbértékesítésre nem használhatja fel.
Vállalkozó vállalja, hogy saját fejlesztéseit obfuszkálatlan forráskódként adja át a Tanszék számára, lemondva annak mindennemű további jogáról.Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti feladatokra mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.
Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.Ajánlattevővel szembeni elvárások:
Igazolási mód: Ajánlattevő mellékelje az alábbiakat:
- Technológiai leírás a megvalósításról (folyószöveg, programozási nyelvek és platformok megnevezése)
- Ütemterv, az ajánlat egyes pontjainak erőforrás igénye, becsült elkészítési dátum
- Kompetencia igazolása (rövid, folyószöveges leírás referenciákkal)
Fizetési mód: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt teljesítés igazolás után, 1 db részszámla (a bruttó vállalkozói díj 40%-áról), majd a szerződés teljesítését követően 1 db végszámla (a bruttó vállalkozói díj 60%-áról) benyújtására jogosult, melyet a SZTE a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel átutalással teljesít.
Nyertes ajánlattevő: Info-LL Kft., 6722 Szeged, Gogol u. 3.
Nyertes ajánlati ár: 5 500 000,-Ft+ÁFA
14. Őszi Kulturális Fesztivál ,BTK ,Diplomaosztó ,Egyetemi Tavasz ,Egyetemi Élet ,Egyetemi élet ,Esemény ,Fókusz ,Irodalom ,JGYPK ,Kulturális Iroda ,Kultúra ,Kutatók Éjszakája 2009 ,SZTE Kulturális Iroda ,SZTE Kultúrális Iroda ,Sport ,Szabadegyetem ,TIK ,TTIK ,ZMK ,