Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02558
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: SZTE TTIK Szoftverfejlesztés Tanszék részére, „A Tanszék által kifejlesztett Drupal alapú online ügyviteli rendszer ipari szintűre való továbbfejlesztése, vagy ipari szinten történő újraimplementálása.”
2013. szeptember 11.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02558

Ajánlattételi határidő: 2013. szeptember 18 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: Részteljesítés: 2013. október 15.; Végteljesítés: 2013. november 30.

A beszerzés rövid ismertetője:

A tanszéken jelenleg folyó kutatás-fejlesztési projektekre nagyszámú munkaszerződés, fizetés kiegészítés és megbízási szerződés kerül könyvelésre, melyek határidejének követése nagy adminisztrációs terhet ró az irodai dolgozókra. Egy olyan online irodarendszer kialakítása vált szükségessé, mely képes egyszerre több felhasználónak, különböző jogosultságokkal felruházva, hozzáférést engedélyezni a központi adatokhoz, hogy elősegítse a hatékony kollaboratív munkát.

A múltban készült egy rendszer prototípus Drupal alapokon. Ezen prototípus ipari szintűre való továbbfejlesztése (vagy ipari szinten történő újraimplementálása), és a funkcionalitásainak bővítése a feladat a tanszék dolgozóinak, illetve az egyetemi protokolloknak való teljes körű megfelelésének szem előtt tartásával.

Részteljesítés:

  • A prototípus rendszer áttekintése, ha szükséges új adatbázis struktúrának megtervezése, kialakítása.
  • A következő szolgáltatások implementálása ipari szintű stabilitással:

- dolgozók adatainak és szabadságainak részletes nyilvántartása;

- saját költségvetéssel rendelkező csapatok definiálásának lehetősége;

- kimenő levelek nyilvántartása;

- leltár (bútor, eszköz, könyv, számítógép – azok konfigurációja is) részletes hely, csapat és felelős dolgozó nyilvántartással, illetve az eszközök történetének nyilvántartásával, átadási-átvételi papír generálásával

  • Részteljesítési határidő: 2013. október 15.

Végteljesítés:

  • A következő szolgáltatások implementálása ipari szintű stabilitással:

- bevételek (TÜSZ témaszámok) nyilvántartása részteljesítések és határidők kezelésével – figyelmeztetéssel ha közeledik;

- költségek kezelése: eszköz, dologi, egyszeri személyi és munkaszerződések kezelése. Ez utóbbinál minden hónap összes adata külön-külön legyen szerkeszthető;

- önálló költségvetéssel rendelkező csapatok cashflowja legyen lekérhető diagramos és excelbe exportálható táblázatos formátumban is

  • A rendszer tesztelése, üzembe helyezése.
  • Adatok migrációja a rendszerbe.
  • Végteljesítési határidő: 2013. november 30.

A megrendelő a vállalkozó részére átadja a továbbfejlesztett rendszer teljes forráskód bázisát.

A vállalkozó sem az átadott sem az újonnan kifejlesztett rendszert üzleti célra, továbbértékesítésre nem használhatja fel.

Vállalkozó vállalja, hogy saját fejlesztéseit obfuszkálatlan forráskódként adja át a Tanszék számára, lemondva annak mindennemű további jogáról.

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

Az ellenszolgáltatás összegét a kiírás szerinti feladatokra mindösszesen nettó Ft+Áfa formában kérjük megadni. Ajánlatkérő a mindösszesen megadott bruttó árakat fogja értékelni a bírálat során.

Az ajánlati árnak fedezetet kell nyújtania minden a szolgáltatással kapcsolatosan felmerülő költségre.


További információk:

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

  • Ajánlattevőnek a munka során Drupal alapú ügyviteli rendszerek fejlesztésében kompetenciákkal kell bírnia.

Igazolási mód: Ajánlattevő mellékelje az alábbiakat:

- Technológiai leírás a megvalósításról (folyószöveg, programozási nyelvek és platformok megnevezése)

- Ütemterv, az ajánlat egyes pontjainak erőforrás igénye, becsült elkészítési dátum

- Kompetencia igazolása (rövid, folyószöveges leírás referenciákkal)

 

Fizetési mód: Vállalkozó a szerződéses időszak alatt teljesítés igazolás után, 1 db részszámla (a bruttó vállalkozói díj 40%-áról), majd a szerződés teljesítését követően 1 db végszámla (a bruttó vállalkozói díj 60%-áról) benyújtására jogosult, melyet a SZTE a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel átutalással teljesít.


Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Havasi Ferenc, tanársegéd SZTE TTIK Informatikai Tanszékcsoport Szoftverfejlesztés Tanszék, tel: +36 (62) 544-143, +36 (62) 544-000/4143, +36 (62) 546-396, +36 (62) 544-000/6396

email: havasi@inf.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Info-LL Kft., 6722 Szeged, Gogol u. 3.
Nyertes ajánlati ár: 5 500 000,-Ft+ÁFA