Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02559
Meghosszabbítva 1. alkalommal!

A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő pipetta készülékek eseti javítása, karbantartása.
2013. szeptember 11.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02559

Ajánlattételi határidő: 2013. szeptember 23 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: A szerződéskötés időpontjától számított 1 évig.

A beszerzés rövid ismertetője:

Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő pipetta készülékek eseti javítása, karbantartása.



Letölthető állományok:
pipetta kalibrálás 1 sz Melléklet 2013-06-18.doc
pipetta kalibrálás 2 sz Melléklet 2013-06-18_2.doc
Vállalkozási szerződés TERVEZET.doc

Bírálati szempont: legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás


További információk:

· 1. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő egycsatornás változtatható térfogatú pipetta készülékek eseti javítása, karbantartása.

· 2. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő többcsatornás állítható térfogatú pipetta készülékek eseti javítása, karbantartása.

· 3. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő elektromos egycsatornás változtatható térfogatú pipetta készülékek eseti javítása, karbantartása.

· 4. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő elektromos többcsatornás változtatható térfogatú pipetta készülékek eseti javítása, karbantartása.

· 5. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő pipettor készülékek eseti javítása, karbantartása.

· 6. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő egyéb pipetta készülékek eseti javítása, karbantartása.

· 7. részajánlati kör: Szegedi Tudományegyetem szervezeti egységeinél lévő fent említett pipetta típusok eseti akkreditált kalibrálása, megfelelőségi bizonyítvány kiállítása.

 

 

Figyelem! Ajánlattevő nyilatkozzon, hogy kötelezettséget vállal a felhívásban lévő szerződéstervezet megkötésére és teljesítésére, melynek tartalmát megismerte és fenntartások nélkül elfogadja.

Szerződés tervezet elérhető itt:

 

Mindkét fél megelégedése esetén a szerződéses időszak további egy évvel meghosszabbítható.

 

Ajánlattevővel szembeni elvárások:

Az ajánlattételi határidő lejártát megelőző 36 hónapban teljesített a részajánlati kör jellemző típusú pipetta készülék javítás - az ellenszolgáltatás összege, vagy mennyiségre utaló más adat - a teljesítés ideje, és a szerződést kötő másik fél megadásával, valamint a részéről információt nyújtó személy nevének és telefonszámának megjelölésével. Az egyszerű eljárásra tekintettel elegendő a referencia körében saját nyilatkozat csatolása, nem szükséges a megrendelő által aláírt vagy kiadott igazolás. Részajánlatonként a jellemző pipetta típusokra kérjük külön a nyilatkozatot.

 

Alkalmatlanság: Az ajánlattevő műszaki és szakmai szempontból alkalmatlan, ha nem rendelkezik az elmúlt 36 hónap időszakban:

· 1. részajánlati kör esetében legalább 5 db egycsatornás változtatható térfogatú pipetta készülék eseti javítására, karbantartására

· 2. részajánlati kör esetében legalább 5 db többcsatornás állítható térfogatú pipetta készülék eseti javítására, karbantartására vonatkozó referenciával,

· 3. részajánlati kör esetében legalább 5 db elektromos egycsatornás változtatható térfogatú pipetta készülék eseti javítására, karbantartására vonatkozó referenciával,

· 4. részajánlati kör esetében legalább 5 db elektromos többcsatornás változtatható térfogatú pipetta készülékek eseti javítására, karbantartására vonatkozó referenciával,

· 5. részajánlati kör esetében legalább 5 db pipettor készülékek eseti javítására, karbantartására, vonatkozó referenciával,

· 6. részajánlati kör: Egyéb pipetta készülékek eseti javítására, karbantartására vonatkozó referenciával

· 7. részajánlati kör: a fent említett pipetta típusok eseti akkreditált kalibrálására, megfelelőségi bizonyítvány kiállítására feljogosító minősítéssel.

 

Bírálati szempont: A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás a fent megnevezett feladatok ellátására. Az ajánlati árakat bruttó Ft formában kérjük megadni, mely árnak fedezetet kell nyújtania a fent meghatározott javítás, karbantartás munkadíjára, a helyszínre történő kiszállás költségeire.

Ajánlatkérő az összes bruttó ajánlati árakat fogja értékelni részajánlati körönként.

Ajánlatkérő részajánlati körönként hirdet nyertest, az egyes részajánlati körökre adott legalacsonyabb összegű ajánlat alapján.  

Figyelem! Ajánlatkérő egyéb költségtérítést nem nyújt ajánlattevő részére, az árnak fedezetet kell nyújtania a javítás, karbantartás, kalibrálás során felmerülő egyéb költségekre.

 

Ajánlatkérő a bruttó ajánlati árakat fogja értékelni a bírálat során.

 

Kérjük, hogy Ajánlattevő az ellenszolgáltatás összegét az 1. sz. Melléklet kitöltésével adja meg.

Ajánlatkérő a szerződés időtartamára árgaranciát kér a karbantartásra, javításra és a kalibrálásra is.

Részekre történő ajánlattétel lehetősége:

Lehetséges, minden részajánlati körre külön-külön, de csak az egyes részajánlati körök teljes mennyiségének megajánlásával.

 

Alternatív ajánlat lehetősége:

Kizárt, többváltozatú ajánlat esetén az ajánlatkérő érvénytelennek nyilvánítja az ajánlattevő valamennyi ajánlatát.

 

Reagálási idő: Ajánlattevő vállalja, hogy a bejelentést követő 24 órán belül megkezdi a javítást.

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő minden egyes javítást követően, a kiállított munkalap alapján számlát állíthat ki, melyet a SZTE a számla kézhezvételétől számított 60 napos fizetési határidővel, átutalással fizet ki. Nyertes ajánlattevő az eseti javításra adott rezsióradíját a szerződés időtartama alatt nem változtathatja meg. Nyertes ajánlattevő köteles a megadott óradíja alapján az egyes javításokat követően a javítás tényleges időtartamának megfelelően elszámolni. A javításra fordított munkaidő akként számítandó, hogy az első megkezdett óra egy órának számít, viszont ezenfelül minden megkezdett fél órát számíthat fel a leendő vállalkozó. A javítás tényleges időtartama a munkalapon kerül rögzítésre.

 

Számlázási cím:

Szegedi Tudományegyetem

6720 Szeged, Dugonics tér 13.




Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Magyariné Berkó Anikó, tanszéki mérnök SZTE TTIK Biológus Tanszékcsoport Élettani, Szervezettani és Idegtudományi Tanszék, tel: +36 (62) 343-338, +36 (62) 544-000/3338, +36 (62) 544-159, +36 (62) 544-000/4159

email: berko@bio.u-szeged.hu


Kérjük, hogy ajánlatát ne e-mailen hanem a fenti módok egyikén juttassa el részünkre.
Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Biocenter Kft. Labnikker Kft.
Nyertes ajánlati ár: 450 000,-Ft+ÁFA