Szegedi Tudományegyetem Ahol tudás és szándék találkozik

2013  --  Beszerzési és Szolgáltatási Iroda (szolgáltatások)
Ajánlattételi felhívás SZTE/2013/PSZ02409
A Szegedi Tudományegyetem Gazdasági és Műszaki Főigazgatósága (továbbiakban: Ajánlatkérő) nyílt beszerzési eljárást hirdet.

A beszerzés tárgya: PPC kampányok létrehozása és futtatása google adwords és a Facebook rendszerekben az SZTE Marketing és Kommunikációs Igazgatóság és az SZTE Gazdaságtudományi Kar részére.
2013. július 08.
Ajánlat sorszáma: SZTE/2013/PSZ02409

Ajánlattételi határidő: 2013. július 15 15:00

Szállítás, teljesítés tervezett időpontja: 2013. július 26-tól 2014. február 15-ig.

A beszerzés rövid ismertetője:

1. rész:

Marketing és Kommunikációs Igazgatóság számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.500.000,- Ft + ÁFA

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2013. július 26. – 2013. augusztus 10.: Pótfelvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 250.000,- Ft + Áfa
  • 2013. október 15. – 2013. november 15.: Keresztféléves felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 200.000,- Ft + Áfa
  • 2013. október 20. – 2013. november 28.**: SZTE Nyílt Nap hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 300.000,- Ft + Áfa
  • 2013. december – 2014 február 15.: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 750.000,- Ft + Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE Nyílt Nap időpontjától függően változhat +- 1 héttel.

2. rész:

Gazdaságtudományi Kara számára:

Google adwords rendszerben reklámok készítése, és elhelyezése a google kereső reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Google adwords reklámfiókok beállítása a google.com oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt

Facebook reklámok készítése, és elhelyezése a www.facebook.com közösségi portál reklámfelületein.

Üzletviteli tanácsadás: Facebook reklámfiókok beállítása a www.facebook.com közösségi oldal hirdetési rendszerében, reklámfiókok menedzselése, üzemeltetése a kampány időtartama alatt.

A kampányban a fióknyitással és a menedzseléssel együtt a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 1.000.000.- Ft+Áfa

A rendelkezésre álló keretösszeget teljes egészében fel kell használni a kampány során, az alábbiak szerint:

A kampány részteljesítési időszakai*:

  • 2013. július 26. – 2013. augusztus 30.: Pótfelvételi és posztgraduális képzések kampánya. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 250.000,- Ft+Áfa
  • 2013. október 1. – 2013. december 9.**: SZTE GTK Nyílt Nap és Tanulmányi Verseny hirdetése. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 100.000,- Ft+Áfa
  • 2013. december 9. – 2014. február 15.**: Felvételi kampány. A kampányrészben a hirdetési tevékenységre elkölteni kívánt keretösszeg: 650.000,- Ft+Áfa

*A kampányok teljesítési időpontjai az Oktatási Államtitkárság időpont változtatásai miatt változhatnak.

**A kampány időszaka az SZTE GTK Nyílt Nap időpontjától függően változhat +- 1 héttel.

Bírálati szempont: összességében legelőnyösebb ajánlat
bírálati szempont súlyszám leírás
legalacsonyabb összegű ajánlati ár 0
1. Ajánlati ár az 1. és 2. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan: ………,- Ft + Áfa 5

Ajánlatkérő a 1. és 2. rész fiókjainak nyitására és a kampánymenedzselésére mindösszesen megajánlott nettó ajánlati árakat fogja értékelni.

2. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek: ……… EUR 1

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a Facebook közösségi oldalon véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre euróban.

3. Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek: ………,- Ft 1

Figyelem! Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt a google adwords keresőfelületen véghezvitt kampányai során mekkora összeget költött hirdetésre bruttó forintban.



További információk:

Figyelem! Az 1. bírálati szempont szerinti Ajánlati árat az 1. és 2. részre mindösszesen, a kampányfiókok nyitására és a kampánymenedzselésre vonatkozóan az alábbi táblázat kitöltésével kérjük megadni:

 

Ajánlati ár

nettó Ft

A hirdetésekre fordítandó összeg 1. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

A hirdetésekre fordítandó összeg 2. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

A hirdetésekre fordítandó összeg 3. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

A hirdetésekre fordítandó összeg 4. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

A hirdetésekre fordítandó összeg mindösszesen 1. rész:

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja 1. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja 2. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja 3. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja 4. részteljesítés (1. rész):

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja mindösszesen 1. rész:

+ ………….,-

Reklámkampány összes ajánlati ára 1. rész:

= 1.500.000,-

A hirdetésekre fordítandó összeg 1. részteljesítés (2. rész):

…………..,-

A hirdetésekre fordítandó összeg 2. részteljesítés (2. rész):

…………..,-

A hirdetésekre fordítandó összeg 3. részteljesítés (2. rész):

…………..,-

A hirdetésekre fordítandó összeg mindösszesen 2. rész:

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja 1. részteljesítés (2. rész):

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja 2. részteljesítés (2. rész):

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja 3. részteljesítés (2. rész):

…………..,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja mindösszesen 2. rész:

+ ………….,-

Reklámkampány összes ajánlati ára 2. rész:

= 1.000.000,-

Fiókok nyitásának és a kampánymenedzselésnek a díja mindösszesen 1. és 2. rész:

…………..,-


Pontozási szabályozás:

Az adott szempont szerinti legkedvezőbb értéket elérő ajánlattevő 10 pontot kap, míg a többi az ajánlatához képesti arányosított pontot, mely felszorzásra kerül a súlyszámmal. Az egyes szempontok szerint kapott pontértékek összeadását követően a legtöbb pontot kapott ajánlattevő a nyertes.

Ajánlatkérő az összességében legelőnyösebb ajánlatot hirdeti nyertesnek.

 

Ajánlatkérő a kiírás tárgyát képező 2 rész tekintetében összességében 1 nyertest hirdet. A részekre történő ajánlattétel lehetősége kizárt. Ajánlatkérő azt az ajánlatot, amely a 2 rész közül bármelyikre nem tartalmaz ajánlati árat érvénytelennek nyilvánítja és nem veszi figyelembe az értékelés során.


Az ajánlattevővel szembeni elvárások

  • Alkalmassági feltétel (1): Ajánlattevő csatoljon referencianyilatkozatot az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords keresőrendszerben lebonyolított kampányáról.

Figyelem! A referencianyilatkozat formailag akkor megfelelő, ha tartalmazza legalább a teljesítés idejét (év és hónap), a szerződést kötő másik fél megnevezését és a részéről információt adó személy nevét, telefonszámát, a szolgáltatás tárgyát, továbbá az ellenszolgáltatás összegét.

  • Alkalmassági feltétel (2): Ajánlattevő rendelkezzen Facebook hirdetési fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 1 éves szakmai tapasztalattal, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalattal.

Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy megfelel a fenti alkalmassági feltételnek.

  • Alkalmassági feltétel (3): Ajánlattevőnek nem lehet a Szegedi Tudományegyetem felé fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége.
Igazolási mód: Ajánlattevő egyszerű nyilatkozatban nyilatkozzon, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.

A teljesítés feltétele: A nyertes pályázó a PTK szerinti teljesítés hiteles bemutatása érdekében részletes összefoglalást nyújt be a megrendelő részére. Az összefoglaló tartalmazza kampányonként a kampány során alkalmazott hirdetések szövegét és listáját és a hirdetésekhez kapcsolódó demográfiai szűréseket, valamint a kattintások számát, a CTR és átlagos CPC adatokat. A megrendelő ezen részletes kampány összefoglaló birtokában állítja ki a teljesítésigazolást.

 

Fizetési feltételek: Nyertes ajánlattevő a kiírás tárgyát képező feladatok elvégzéséről teljesítésigazolást követően az 1. és 2. rész tekintetében részteljesítésenként 1-1 db számlát, mindösszesen az 1. részre vonatkozóan 4 db, a 2. részre vonatkozóan 3 db számlát nyújthat be (külön feltüntetve rajta a munka díját és a kampány során elköltött hirdetési összegeket), melyeket a SZTE a teljesítés időpontjától számított 60 napon belüli fizetési határidővel, átutalással teljesít.

 

Az ajánlat elvárt tartalma

  • Fióknyitás és kampánymenedzselés díja az 1. és 2. részre mindösszesen, a kiírásban található táblázat beárazásával
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített facebook ppc kampányok során euróban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap alatt menedzselt és teljesített google adwords ppc kampányok során bruttó forintban elköltött hirdetési összegek (erről egyszerű nyilatkozat)
  • Referencianyilatkozat az ajánlattételi határidőt megelőző 12 hónap során legalább 1-1 db menedzselt és teljesített facebook közösségi oldalon és google adwords keresőrendszerben lebonyolított kampányáról
  • Egyszerű nyilatkozat a facebook ppc kampány területén szerzett minimum 1 éves, valamint google adwords fiókok menedzselésével kapcsolatos minimum 3 éves szakmai tapasztalatról.
  • Egyszerű nyilatkozat, hogy nincs fennálló, lejárt fizetési kötelezettsége a Szegedi Tudományegyetem felé.



Ajánlat benyújtásának módja: Zárt borítékban 1 eredeti példányban, a Szegedi Tudományegyetemnek címezve: SZTE Gazdasági és Műszaki Főigazgatóság Szentháromság utca 34, személyesen vagy postai úton. A borítékon és a dokumentációban kérjük feltüntetni az ajánlati sorszámot. Ajánlatát feltöltheti cégszerűen aláírt pdf formátumban, az adott eljárás weboldalán a jobb felső sarokban levő "ajánlattétel" linken keresztül.
Kérjük, hogy ajánlatukat vagy borítékban juttassák el, vagy az adott eljárás weboldalán töltsék fel.

További információ kérhető:

Az ajánlatkérő hivatalos kapcsolattartója: Ifkovics Kálmán, irodavezető

ifkovics.kalman@gmf.u-szeged.hu

Az ajánlatkérő szakmai kapcsolattartója: Bajusz Péter, PR-referens SZTE Rektori Hivatal Marketing és Kommunikációs Igazgatóság, tel: +36 (62) 546-353, +36 (62) 544-000/6353

email: bajusz.peter@rekt.u-szeged.hu

Az eljárás nyelve: magyar, de az ajánlatkérő angol nyelvű ajánlatot is elfogad. Jelen felhívással Ajánlatkérő olyan cégek jelentkezését várja, akik megfelelő pénzügyi háttérrel rendelkeznek valamint képesek a mielőbbi szállítására. Az ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy az ajánlattevőktől további írásbeli tájékoztatást kérjen 5 munkanapon belül, a tájékoztatási igény minden ajánlattevőnek történő egyidejű megküldésével, az érvényes jelentkezések alapján. Ezek után az ajánlatkérő elvégzi az ajánlatok értékelését, amelynek eredményéről a lehető legrövidebb időn belül értesíti az Ajánlattevőket.

Ajánlatkérő fenntartja magának a jogot, hogy a jelen felhívás lefolytatásától indoklás nélkül részlegesen, illetve teljes mértékben elálljon. Az Ajánlatkérő nem vállal felelősséget az elállásból származó következményekért.

A jelen felhívás egyetlen Ajánlattevő által sem tekinthető az Ajánlatkérő által tett szerződéses ajánlatnak vagy kötelezettségvállalásnak. A felhívás és a pályázati eljárás az Ajánlatkérő belső szabályai alapján történik.

Nyertes ajánlattevő: Onlinemarketing.hu Kft., 2000 Szentendre, Stromfeld A. u. 6.
Nyertes ajánlati ár: 2 500 000,-Ft+ÁFA